Welkom bij Ziggo Zakelijk,

Esprit Telecom klant

Esprit Telecom heet nu Ziggo

Vanaf 15 juni 2016 is Esprit Telecom verder gegaan onder de naam Ziggo, het bedrijf waar Esprit Telecom al drie jaar deel van uitmaakt. Sinds 2016 biedt Ziggo zijn telecomdiensten in heel Nederland aan. Een mooi moment om de gezamenlijke expertise en ervaring samen te brengen onder één naam: Ziggo. Je ontvangt je diensten dan van een toonaangevende landelijke aanbieder, met brede ervaring op de zakelijke markt.

Welkom bij Ziggo!

Meer over het voormalige Esprit Telecom

Algemene voorwaarden

De algemene voorwaarden van Esprit Telecom zijn niet gewijzigd:

  • De algemene voorwaarden van Esprit Telecom zijn van toepassing op alle aanbiedingen, rechtsbetrekkingen en overeenkomsten waarbij Esprit Telecom diensten en/of goederen, van welke aard dan ook, aan een afnemer levert. 
  • Afwijkingen van en aanvullingen op deze algemene leveringsvoorwaarden zijn slechts geldig indien deze schriftelijk zijn overeengekomen.

Heb je vragen over je huidige producten van Esprit Telecom? Neem contact op met je accountmanager of met de afdeling Sales Support via 088-1212840.

Ben je nieuwsgierig naar meer informatie over het gehele productportfolio van Ziggo? Kijk op ziggo.nl/zakelijk.

Meestgestelde vragen

Hier vind je alle antwoorden op de meestgestelde vragen over het samengaan van Esprit en Ziggo.

Wat betekent dit voor mij?

In principe verandert er niets. Maar de samenvoeging is best een ingewikkelde klus. We willen in elk geval dat onze klanten hier zo min mogelijk last van hebben. Daarom doen we de uitvoering stap voor stap. Als er iets voor je verandert, word je ruim van tevoren geïnformeerd.

Aan je bestaande Esprit Mobiel contract verandert niets. Je krijgt gewoon de service die je van ons gewend bent. Met ingang van 16 januari 2017 sluiten we echter geen nieuwe Esprit Mobiel contracten meer af.

De naam Esprit Telecom verdwijnt en alles wordt Ziggo. Overal waar Esprit Telecom stond, komt Ziggo (Zakelijk) te staan. Mijn Esprit Telecom wordt Mijn Ziggo Zakelijk. Sommige telefoonnummers, e-mailadressen en url's wijzigen, maar voorlopig word je gewoon doorverbonden naar het juiste nummer of wordt de e-mail doorgestuurd naar het juiste e-mailadres. De samenvoeging is best een ingewikkelde klus. We willen in elk geval dat onze klanten hier zo min mogelijk last van hebben. Daarom doen we de uitvoering stap voor stap. Als er iets verandert, word je ruim van tevoren geïnformeerd.

Ben je klant bij Esprit Telecom? Dan zie je op de factuur alleen het nieuwe logo van Ziggo staan. Daarnaast verandert het uiterlijk van de omgeving waar je naartoe gaat om je factuur online te bekijken. Verder verandert er niets.

Nee hoor, je hoeft niets te doen. Alles blijft gewoon werken zoals  je dat gewend bent. Het is niet nodig om je modem te resetten. Makkelijk, toch?

De contactgegevens voor Esprit Telecom klanten veranderen.

Meer informatie

We willen dat onze klanten zo min mogelijk last hebben van de samenvoeging. Daarom verandert er nu weinig voor jou als klant. Als er in de toekomst toch aanpassingen nodig zijn, dan zorgen we er ook dan voor dat alles heel soepel verloopt. En natuurlijk informeren we je daarover ruim van tevoren.

Wat betekent dit voor mijn producten en diensten?

Ja, dat kan zeker. We hebben nu nog meer te bieden dan voorheen en een aantal nieuwe producten en diensten zijn nu al landelijk beschikbaar. Kijk maar op ziggo.nl/zakelijk. Of neem contact op met uw accountmanager of telecompartner.

Op dit moment verandert er niets aan het contract, de service en de voorwaarden. Dat gebeurt alleen als je voor nieuwe producten kiest. Als er in de toekomst toch iets verandert, informeren wij je daar natuurlijk ruim van tevoren over.

Je contract en de contractvoorwaarden blijven ongewijzigd. Je kunt daarom tegen het einde van de looptijd van het contract opzeggen, rekening houdend met de minimale opzegtermijn.

Andere vragen

Door de samenvoeging kunnen ondernemers in heel Nederland nu voor onze producten kiezen. We hebben geen regionale beperkingen meer en zijn vastbesloten om de beste landelijke speler in de markt te worden. Kort gezegd willen we ook onze zakelijke klanten blijven verrassen met producten en diensten waar het hele bedrijf blij van wordt.

Daar zijn heel veel goede redenen voor. We hebben een landelijk netwerk, het beste internet van Nederland, alle diensten onder 1 dak en dat zorgt voor snelle oplossingen en flexibiliteit. Maar het belangrijkste is wel dat we blijven investeren en innoveren. Daardoor kunnen wij je blijven verrassen met producten en diensten waar het hele bedrijf blij van wordt.

Klop vooral bij ons aan met je vraag. Gewoon op de manier die je gewend bent. Via de website, telefonisch of via je accountmanager of telecompartner.

Direct naar de contactpagina