Gegevens wijzigen

Eén ding is zeker: alles verandert. En als dat gebeurt, veranderen we graag met je mee.
Wil je iets rond je abonnement wijzigen? Geef dat dan tijdig aan ons door.

Contactgegevens

In dit geval wijzig je essentiële onderdelen van je lopende contract. Die geef je snel en eenvoudig aan ons door.

Verhuizen regel je in 3 simpele stappen. Heb je een Zakelijk Internet Pro pakket? Geef de verhuizing dan telefonisch aan ons door via 0800 - 0620 (gratis). Wij zorgen dan dat onze engineer al je Ziggo diensten ook op het nieuwe adres aansluit. Zo ben je geen moment offline.

Je telefoonnumer of e-mailadres wijzig je via Mijn Ziggo. Heb je een Zakelijk Internet Pro pakket? Geef de wijziging dan telefonisch aan ons door via 0800 - 0620 (gratis).

veilige inloggegevens
Gegevens wijzigen | Klantenservice | Ziggo Zakelijk

Betaalgegevens

Heb je een Zakelijk Internet pakket? Dan wijzig je het rekeningnummer online in Mijn Ziggo, onder het kopje Gegevens. Heb je Zakelijk Internet Pro? Geef de wijziging dan telefonisch aan ons door via 0800 - 0620 (gratis).

Voor het aanpassen van de betaalwijze naar automatische incasso hebben we je handtekening nodig. Download het wijzigingsformulier en stuur het op naar Ziggo, Postbus 320, 8200 AH Lelystad.

Het adres op je factuur wijzigen is zo gepiept. Heb je een Zakelijk Internet abonnement? Wijzig het dan in Mijn Ziggo, onder het kopje Gegevens. Heb je een Zakelijk Internet Pro pakket? Geef het dan telefonisch aan ons door via 0800 - 0620 (gratis).

Populaire vragen

In Mijn Ziggo kun je precies zien welke abonnementen en diensten je van Ziggo afneemt.

Geef dit telefonisch aan ons door via 0800 - 0620 (gratis).

Je bepaalt zelf of je commerciële post, sms'jes, e-mail of telefoontjes van Ziggo krijgt. Natuurlijk houden we je graag op de hoogte van nieuwe aanbiedingen en acties. Wil je reclame van Ziggo ontvangen of niet? Log in op Mijn Ziggo. Bij ‘Gegevens’ kies je voor ‘Privacy’ en verander je de instellingen zelf.