Zo blijft Oger onderscheidend

Persoonlijk contact, ook online

Oger - 01-05-2017

De manier waarop we winkelen verandert. In retail moet je je blijven onderscheiden, anders red je het niet. Oger doet dat door 1-op-1 service te bieden. In de winkel, maar ook in de webshop.

Een jasje passen, dat is geen computerwerk. Toch besteden ze bij Oger de nodige aandacht aan hun online aanwezigheid. Martijn Lusink, zoon van oprichter Oger: ‘Persoonlijke aandacht is ons onderscheidend vermogen. De webshop is vooral extra service en het wordt door klanten veel gebruikt om vooronderzoek te doen.’

Dat Oger zich onderscheidt met topservice, zie je ook online terug. ‘Een van onze belangrijkste wapenfeiten online is de livechat. Zo kunnen we via alle kanalen persoonlijk contact houden met onze klanten.’

Jezelf blijven onderscheiden. De lessen van Oger:

  • Vasthouden aan je kernwaarden, ook online
  • Maak ook je webshop persoonlijk
  • Wees je bewust van de toegevoegde waarde van een ‘echte winkel’
 
 

In de documentaireserie Uitblinkers in Zaken komen ondernemers aan het woord die een inspirerend verhaal hebben. Ondernemers die uitblinken in hun vak. In deze serie volgen we modefamilie Oger.