Esprit Telecom heet nu Ziggo

Vanaf 15 juni 2016 is Esprit Telecom verder gegaan onder de naam Ziggo, het bedrijf waar Esprit Telecom al drie jaar deel van uitmaakt. Sinds 2016 biedt Ziggo zijn telecomdiensten in heel Nederland aan. Een mooi moment om de gezamenlijke expertise en ervaring samen te brengen onder één naam: Ziggo. U ontvangt uw diensten dan van een toonaangevende landelijke aanbieder, met brede ervaring op de zakelijke markt. Welkom bij Ziggo!

Meer over het voormalige Esprit Telecom

 

Algemene Voorwaarden

De algemene voorwaarden van Esprit Telecom zijn niet gewijzigd:

  • De algemene voorwaarden van Esprit Telecom zijn van toepassing op alle aanbiedingen, rechtsbetrekkingen en overeenkomsten waarbij Esprit Telecom diensten en/of goederen, van welke aard dan ook, aan een afnemer levert. 
  • Afwijkingen van en aanvullingen op deze algemene leveringsvoorwaarden zijn slechts geldig indien deze schriftelijk zijn overeengekomen.

Heeft u vragen over uw huidige producten van Esprit Telecom? Neem contact op met uw accountmanager of met de afdeling Sales Support via 088-1212840.

Bent u nieuwsgierig naar meer informatie over het gehele productportfolio van Ziggo? Kijk op ziggo.nl/zakelijk.

Meestgestelde vragen

Hier vindt u de antwoorden op de meestgestelde vragen over het samengaan tussen Esprit en Ziggo.

Wat betekent dit voor mij?

Ik ben klant van Ziggo Zakelijk. Wat verandert er voor mij?

In principe verandert er niets. Maar de samenvoeging is best een ingewikkelde klus. We willen in elk geval dat onze klanten hier zo min mogelijk last van hebben. Daarom doen we de uitvoering stap voor stap. Als er iets voor verandert, wordt u ruim van tevoren geïnformeerd.

Verandert de samenwerking met Vodafone iets aan mijn Esprit Mobiel contract?

Aan uw bestaande Esprit Mobiel contract verandert niets. U krijgt gewoon de service die u van ons gewend bent. Met ingang van 16 januari 2017 sluiten we echter geen nieuwe Esprit Mobiel contracten meer af.

Ik ben Esprit Telecom klant. Wat verandert er voor mij?

De naam Esprit Telecom verdwijnt en alles wordt Ziggo. Overal waar Esprit Telecom stond, komt Ziggo (Zakelijk) te staan. Mijn Esprit Telecom wordt Mijn Ziggo Zakelijk. Sommige telefoonnummers, e-mailadressen & url's wijzigen, maar voorlopig wordt u gewoon doorverbonden naar het juiste nummer of wordt de e-mail doorgestuurd naar het juiste e-mailadres. De samenvoeging is best een ingewikkelde klus. We willen in elk geval dat onze klanten hier zo min mogelijk last van hebben. Daarom doen we de uitvoering stap voor stap. Als er iets verandert, wordt u ruim van tevoren geïnformeerd.

Verandert er iets in de facturering?

Bent u klant bij Esprit Telecom? Dan ziet u op de factuur alleen het nieuwe logo van Ziggo staan. Daarnaast verandert het uiterlijk van de omgeving waar u naartoe gaat om uw factuur online te bekijken. Verder verandert er niets.

Moet ik nu zelf iets doen?

Nee hoor, u hoeft niets te doen. Alles blijft gewoon werken zoals u dat gewend bent. Het is niet nodig uw modem te resetten. Makkelijk toch?

Kan ik op dezelfde manier contact zoeken met het nieuwe Ziggo?

De contactgegevens voor Esprit Telecom klanten veranderen.

Meer informatie

Kan ik (in de toekomst) nog problemen verwachten door deze samenvoeging?

We willen dat onze klanten zo min mogelijk last hebben van de samenvoeging. Daarom verandert er nu weinig voor u. Als er in de toekomst toch aanpassingen nodig zijn, dan zorgen we er ook dan voor dat alles heel soepel verloopt. En natuurlijk informeren we u daarover ruim van tevoren.

 

Wat betekent dit voor mijn producten en diensten?

Kan ik nu ook nieuwe producten en diensten afnemen?

Ja, dat kan zeker. We hebben nu nog meer te bieden dan voorheen en een aantal nieuwe producten en diensten zijn nu al landelijk beschikbaar. Kijk maar op ziggo.nl/zakelijk. Of neem contact op met uw accountmanager of telecompartner.

Blijven mijn contract, de service en de voorwaarden hetzelfde?

Op dit moment verandert er niets aan het contract, de service en de voorwaarden. Dat gebeurt alleen als u voor nieuwe producten kiest. Als er in de toekomst toch iets verandert, informeren wij u daar natuurlijk ruim van tevoren over.

Kan ik door deze integratie mijn contract zonder voorwaarden opzeggen?

Uw contract en de contractvoorwaarden blijven ongewijzigd. Uw contract kan daarom tegen het einde van de looptijd opgezegd worden, rekening houdend met de minimale opzegtermijn.

 

Andere vragen

Waarom is het samengaan tussen Esprit Telecom en Ziggo goed voor ondernemers?

Door de samenvoeging kunnen ondernemers in heel Nederland nu voor onze producten kiezen. We hebben geen regionale beperkingen meer en zijn vastbesloten om de beste landelijke speler in de markt te worden. Kort gezegd willen we ook onze zakelijke klanten blijven verrassen met producten en diensten waar het hele bedrijf blij van wordt.

Waarom zou ik als ondernemer nu voor Ziggo kiezen?

Daar zijn heel veel goede redenen voor. We hebben een landelijk netwerk, het beste internet van Nederland, alle diensten onder 1 dak en dat zorgt voor snelle oplossingen en flexibiliteit. Maar het belangrijkste is wel dat we blijven investeren en innoveren. Daardoor kunnen wij u blijven verrassen met producten en diensten waar het hele bedrijf blij van wordt.

Ik heb nog een andere vraag. Waar kan ik dan terecht?

Klop vooral bij ons aan met uw vraag. Gewoon op de manier die u gewend bent. Via de website, telefonisch of via uw accountmanager of telecompartner.

Direct naar de contactpagina