Stel je zakelijke mobiele bundel samen

Vanaf € 10 per maand

Zakelijke klanten kiezen uit 3 zakelijke mobiele bundels. Zakelijk Mobiel Samen 4G is inclusief 2 simkaarten.

Exclusief voor onze zakelijke klanten

  • € 5 korting per maand
  • 50% meer data per maand
 
 

Kies je mobiele bundel

Extra simkaarten bij Zakelijk Mobiel Samen? Zo werkt het.

  • 1 bundel = max 5 simkaarten (2 inclusief, 3 optioneel)
  • 2 bundels = max 10 simkaarten
  • 3 bundels = max 15 simkaarten 
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Voldoende 4G 200 Belminuten Onbeperkt SMS 300 MB data 4G, incl. 1 simkaart € 10
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Ruim 4G 600 Belminuten
Onbeperkt SMS 3 GB data 4G, incl. 1 simkaart € 20
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Enorm 4G Onbeperkt Bellen Onbeperkt SMS 6 GB data 4G, incl. 1 simkaart € 30
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Samen Ruim 4G Onbeperkt Bellen Onbeperkt SMS 6 GB data 4G, incl. 2 simkaarten € 37,50
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Samen Enorm 4G Onbeperkt Bellen Onbeperkt SMS 12 GB data 4G, incl. 2 simkaarten € 50

 

Kies uw tweede mobiele bundel

{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Voldoende 4G € 10
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Ruim 4G
€ 20
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Enorm 4G € 30
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Samen Ruim 4G € 37,50
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Samen Enorm 4G € 50
 
 

 

Kies uw derde mobiele bundel

{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Voldoende 4G € 10
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Ruim 4G € 20
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Enorm 4G € 30
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Samen Ruim 4G € 37,50
{{keuzeTekst}}
Zakelijk Mobiel Samen Enorm 4G € 50
 
 
{{keuzeTekst}}
Extra Simkaart

U ontvangt standaard 2 simkaarten. U kunt maximaal 3 extra simkaarten toevoegen aan uw bundel.

U kunt {{simPrefix}} {{simsLeft}} extra {{simText}} kiezen bij Zakelijk Mobiel Samen 4G.

€ 10
+
{{simAmount}}
-
Meer informatie

U krijgt een 3-in-1 simkaart, deze past in alle telefoons.

{{keuzeTekst}}
Extra Simkaart

Je ontvangt standaard 2 simkaarten. Voeg maximaal 3 extra simkaarten toe aan je bundel.

U kunt {{simPrefix}} {{simsLeft}} extra {{simText}} kiezen bij Zakelijk Mobiel Samen 4G.

€ 10
+
{{simAmount}}
-
Meer informatie

Je krijgt een 3-in-1 simkaart, deze past in alle telefoons.

 
 

Geen aansluitkosten tijdens de actieperiode!

Neem tijdens de actieperiode een abonnement op Zakelijk Mobiel en betaal tijdelijk geen aansluitkosten. Dit geldt ook voor alle eventuele extra simkaarten die je aan een nieuw Zakelijk Mobiel abonnement toevoegt. Lees de actievoorwaarden

Exclusief voor onze zakelijke klanten

Zakelijk Mobiel is exclsuief voor klanten van Ziggo met een zakelijk internetpakket. Zeg je in de toekomst je vaste diensten bij ons op en wil je Zakelijk Mobiel behouden? Dat kan. Wel vervalt dan de korting van € 5 per maand en de extra data.

Je bestelling

Maandelijkse kosten
{{packName}}{{packPrice | currency}}
  • {{usp}}
{{actieregel}}
{{addon.name}} {{addon.price | currency}}
  • {{usp}}
{{addon.actieregel}}
Totaal eenmalig
Totaal per maand
Alle bedragen excl. btw Bestellen

We bellen je

We bellen je direct terug
Bel mij nu

Of je belt ons

0800 - 0640

Maandag t/m zondag: 07:00 - 23:00 uur

Levering

Je ontvang de nieuwe simkaart gewoon in de brievenbus. Meestal binnen 2 werkdagen, soms duurt het iets langer.
Het is helaas niet mogelijk om zelf een dag te kiezen voor de bezorging van je pakket.
 

Kies je bundel »

Bezorgd door  PostNL »

Activeer je simkaart »

 
 

Service

Je telefoonnummer hoort niet alleen bij jou, het zit ook in al die telefoons van je klanten en collega’s. Daarom wil je natuurlijk graag je eigen nummer behouden. We regelen de opzegging bij je huidige provider, zeg je abonnement dus vooral niet zelf op.

Kom je er niet uit? »

Bel gratis 0800 - 0640 »

Dagelijks van 8 - 22.00 uur »

 
 

Productspecificaties

  • Exclusief voor zakelijke klanten van Ziggo.
  • Iedere maand € 5 korting en 50% extra data
  • Gratis nummerbehoud.
  • Geen starttarief.
  • Maandelijks opzegbaar.
  • 4G.
  • Bellen naar Nederlandse nummers in de EU uit je bundel.
  • Betaal altijd per seconde en in kB’s. We ronden niet af op hele minuten.
  • Geen onverwachte kosten voor mobiel internet: wanneer je door je databundel heen bent, wordt je internet alleen trager.
  • Ziggo Mobiel app: check je verbruik, zo hou je zelf de controle.
  • Overal in Nederland gratis online met Ziggo wifi HotSpots.


Nog een lopend contract bij een andere provider?
Heb je interesse in Zakelijk Mobiel van Ziggo maar is je huidige contract nog niet verlopen? Laat je gegevens achter, dan helpen we je  herinneren wanneer je kunt overstappen. 

Meest gestelde vragen

Kan ik mijn simkaart meteen gebruiken?

Zodra je simkaart is geactiveerd kun je bellen. Hoe je de simkaart activeert hangt ervan af:

Je hebt een nieuwe simkaart met nummerbehoud
Heb je gekozen voor nummerbehoud? Dan activeren we je simkaart automatisch. Je krijgt van ons 24 uur en 1 uur van te voren een sms. Een uur na de laatste sms heeft je oude simkaart geen netwerk meer. Plaats de nieuwe simkaart in uw telefoon. Je nummer is overgenomen en je weer bereikbaar.

Je hebt een nieuwe simkaart zonder nummerbehoud
Je krijgt de simkaart thuisgestuurd en ontvangt een welkomstbrief of e-mail met een activatiecode. Plaats de simkaart in je telefoon. De simkaart activeren kan op twee manieren:

  1. Bel 1200, toets je activatiecode in en sluit af met een #. Binnen enkele minuten ontvang je een sms die de activatie bevestigd. 
  2. Activeer de simkaart via MijnZiggo. Klik op ‘Abonnementen’ en vervolgens op ‘Ziggo Mobiel’ en bekijk welke simkaart nog niet geactiveerd is. Volg de aangegeven stappen.

Activeer je de simkaart niet, dan doen wij dat automatisch voor je na 14 dagen.

Hoeveel bundels kan ik bestellen?

Per abonnement bestel je maximaal 3 bundels.

Hoe stel ik internet en e-mail op mijn mobiele telefoon in?

Mobiel internet stel je in na activatie van je simkaart. Je ontvangt hiervoor van Ziggo een bericht met instructies. Op Ziggo Toestelhulp vind je per telefoon welke instructies je moet volgen voor het invoeren of wijzigen van de juiste instellingen. Bij APN vul je het volgende in: internet.ziggo.nl. Je hoeft geen gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.
 

Waar vind ik mijn verbruik?

Je verbruik vind je op MijnZiggo vanaf de eerste dag van de maand. Let op: na een gesprek, het versturen van een premium sms of dataverbruik duurt het maximaal 15 minuten voor de verbruikskosten verwerkt zijn in Mijn Ziggo.
 

Kan ik Zakelijk Mobiel van Ziggo ook 'los' kopen?

Nee, Zakelijk Mobiel koop je alleen in combinatie met een zakelijk internet pakket.

 

Als ik een ‘vast’ product beëindig, vervalt dan ook Ziggo Mobiel Zakelijk?

Nee hoor, zeg je in de toekomst je vaste diensten op dan kun je Zakelijk Mobiel behouden. Wel vervalt de korting van € 5,00 per maand en de extra data.
 

Wanneer is mijn nummer overgezet?

Zodra de aanvraag voor nummerbehoud door je huidige provider is goedgekeurd, ontvang je van ons een sms-bericht met hierin de datum waarop je nummer wordt omgezet (geporteerd). Je ontvangt 24 uur en 1 uur voor de daadwerkelijke portering nogmaals een bericht.

 

Let op: het is belangrijk dat je je simkaart bij de hand hebt, zodra je nummer wordt overgezet. Heb je geen bereik meer heeft bij je huidige provider? Plaats dan de Ziggo Simkaart in je toestel. Binnen enkele minuten maak je gebruik van Ziggo Mobiel. Had je een zakelijk mobiel abonnement, vul dan het klantnummer in dat je bij je oude provider had.

Ik wil mijn bestaande nummer houden, hoe werkt dat?

Je neemt je bestaande mobiele nummer gratis mee naar Zakelijk Mobiel. Wij regelen de opzegging* bij je oude provider zodra je nummerbehoud bij Ziggo aanvraagt. Het is dus belangrijk dat je niet zelf opzegt. Nummerbehoud vraag je eenvoudig direct aan nadat je je bestelling hebt geplaatst.

Let op: hou het simkaartnummer van je oude telefoonnummer bij de hand. Dat heb je nodig bij het aanvragen van nummerbehoud. Had je een zakelijk mobiel abonnement, vul dan je klantnummer van je oude provider in.

* Hou altijd rekening met een opzegtermijn van minimaal 1 maand bij je huidige provider. Pas na deze maand kan je huidige nummer worden overgezet naar Ziggo.
 

 

Bel en bestel

Liever direct telefonisch bestellen? Bel onderstaand telefoonnummer of laat je nummer achter, dan bellen we je terug. 

0800 - 0640 (gratis)

7 dagen per week van 8.00 tot 22.00 uur 

Of we bellen je terug

Bel mij nu