Terug

TV hulp en advies

Sluiten

TV hulp en advies

  • Bezig met laden...

  • Je hebt een probleem met opnames, terugkijken, on demand of apps

  • Welke melding zie je in beeld?

    Vervelend dat je een foutmelding hebt. Welk code staat in beeld?

    Deze foutcode herkennen we niet. Controleer of je de code goed hebt ingetypt en probeer het nog eens.

    Staat je code er niet bij? Op onze community vind je ook veel informatie over foutcodes

  • Opnames terugkijken lukt niet

    Het lukt niet om je opnames te bekijken of om programma's op te nemen.
    Laten we kijken wat er aan de hand is.

  • Films, series of een programma terugkijken lukt niet

    Je hebt een CI+ Module of andere mediabox en het lukt niet om films, series of een programma terug te kijken. We gaan uitzoeken waar het aan ligt.

  • Terugkijken lukt niet

    Je hebt problemen met opnames, films, programma's of series terugkijken. 

  • We helpen je verder

    Helaas werkt het nog niet zoals het hoort. Eén van onze specialisten helpt je graag verder.

  • Ons advies

    Je hebt verkleurd beeld op je tv, maar het menu ziet er wel goed uit. Probeer dit eens: 

    Start TV Hulp

    1

    Kabels aandrukken

    Controleer of de HDMI-kabel goed aangesloten is. Druk de kabels goed aan in de mediabox en de televisie.

    Start TV Hulp

    2

    Tv uit- en aanzetten

    Zet de tv een keer uit- en weer aan: 

    1. Haal de stekker van de tv 5 seconden uit het stopcontact
    2. Doe de stekker weer in het stopcontact
    3. Gaat de tv niet automatisch aan? Zet dan je televisie weer aan met de afstandsbediening.
    Start TV Hulp

    3

    Software-update

    Je televisie is misschien toe aan een software-update. In de handleiding van je tv staat hoe je een update kunt doen. Meestal gaat dat via het menu.

    Start TV Hulp

    3

    Kijk in de handleiding

    Er zijn zo veel verschillende tv's dat we je niet  mee verder kunnen helpen. Kijk eens in de handleiding of je een oplossing ziet.

    De handleiding staat meestal ook op het internet. Zoek op het merk en het typenummer van je tv. Dit vind je vaak op de achterkant van de tv.

    Start TV Hulp

    4

    TV & Radio op onze community

    Andere Ziggo klanten helpen je met antwoorden op specifieke vragen over je tv. Ook over verkleurd beeld.

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Ons advies

    Je hebt een Mediabox XL en verkleurd beeld op je tv. Probeer dit eens: 

    aan- en uitzetten

    1

    Opnieuw opstarten

    Het kan helpen om de Mediabox XL en je tv in de goede volgorde uit- en weer aan te zetten:

    1. Zet eerst je tv uit met de afstandsbediening
    2. Zet daarna de mediabox uit met de afstandsbediening
    3. Zet nu eerst je televisie weer aan met de afstandsbediening
    4. Zet nu de mediabox weer aan met de afstandsbediening
    Start TV Hulp

    2

    HDMI-kabel controleren

    Verkleurd beeld komt meestal doordat de mediabox en tv niet goed met elkaar praten. Vaak ligt dit aan de HDMI-kabel. In de volgende stap controleren we deze kabel.

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Ons advies

    Je tv heeft slecht beeld. Probeer deze 2 dingen eens:

    Start TV Hulp

    1

    Druk alle tv-kabels aan

    De kabels kunnen los gaan zitten als je er bijvoorbeeld tegenaan stoot met de stofzuiger. Controleer alle kabels die in je tv en mediabox gaan en druk ze aan.

    Wordt het beeld beter of slechter als je aan de kabels zit? Vervang dan de kabel of connector. Connectoren en kabels kunnen kapot gaan.

    Start TV Hulp

    2

    Andere kabels nalopen

    Het lijkt niet in de kabels vlakbij je tv te zitten. Het is goed om de rest van de kabels ook eens na te lopen. 

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Ons advies

    Op al je tv's is het beeld slecht. Probeer deze 3 tips eens:

    Start TV Hulp

    1

    Druk alle tv-kabels aan

    De kabels kunnen los gaan zitten als je er bijvoorbeeld tegenaan stoot met de stofzuiger. Controleer alle kabels die in je tv en mediabox gaan en druk ze aan.

    Wordt het beeld beter of slechter als je aan de kabels zit? Vervang dan de kabel of connector. Connectoren en kabels kunnen kapot gaan.

    2

    Tv rechtstreeks aansluiten

    Kabels aangedrukt en zie je geen verschil? Sluit je tv rechtstreeks aan op de hoofdaansluiting om te controleren of het tv-signaal goed binnenkomt. 

    Start TV Hulp

    3

    Andere kabels nalopen

    Komt het tv-signaal goed je huis binnen, dan kan het probleem in de andere kabels of connectoren zitten.

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Ons advies

    Het menu van de tv zelf is ook verkleurd. Het probleem lijkt aan je tv te liggen. Probeer dit eens:

    Start TV Hulp

    1

    Tv uit- en aanzetten

    Misschien heb je dit al gedaan. Zet je tv uit en weer aan. Haal de stekker 5 seconden uit het stopcontact en doe hem er weer in. Wacht een paar minuten.

     

     

    Start TV Hulp

    2

    Kijk in de handleiding

    Er zijn heel veel verschillende tv's waardoor we je niet kunnen helpen met de tv zelf. Kijk eens in de handleiding. Die kun je ook op het internet vinden.

    Zoek op het merk en het typenummer van je tv. Het typenummer staat vaak op de achterkant van de tv. 

    community

    3

    Tv & Radio op onze community

    Andere Ziggo klanten helpen je met antwoorden op specifieke vragen over je tv. Ook over verkleurd beeld. 

  • Druk op MENU op je afstandsbediening

    afstandsbedieningen menu knop

    Pak de afstandsbediening van je tv en druk op de menu-knop. 

    Op veel afstandsbedieningen staat een knopje met een 'huisje' of er staat 'menu' of 'home'. Met deze knop open je het menu van je tv voor bijvoorbeeld de instellingen.

  • Druk op MENU op je afstandsbediening

    afstandsbedieningen menu knop

    Pak de afstandsbediening van je tv en druk op de menu-knop. 

    Op veel afstandsbedieningen staat een knopje met een 'huisje' of er staat 'menu' of 'home'. Met deze knop open je het menu van je tv voor bijvoorbeeld de instellingen.

  • Zie je het menu?

  • Zie je het menu?

  • Zie je het menu?

    Start TV Hulp

    We gaan uitzoeken of het probleem in de kabels zit of dat je mediabox het tv-signaal niet goed binnen krijgt. Druk op de MENU-knop van de afstandsbediening van je mediabox.

    afstandsbedieningen menu knop
    afstandsbedieningen menu knop
  • Ons advies

    Je beeld is helemaal zwart. Probeer dit eens:

    Start TV Hulp

    1

    Tv uit- en aanzetten

    Vaak helpt het om je tv even uit en weer aan te zetten. Haal de stekker 5 seconden uit het stopcontact en doe hem er weer in. Wacht een paar minuten.

    Start TV Hulp

    2

    Stroom controleren

    Het kan natuurlijk ook aan de stroomtoevoer liggen. Controleer of je stekkerdoos het doet en probeer eens een ander stopcontact. 

    Start TV Hulp

    3

    Iets aan de hand met je tv?

    Misschien werkt je tv niet goed. Kijk eens in de handleiding. Die kun je ook op het internet vinden. Zoek op het merk en het typenummer van je tv.

    Start TV Hulp

    4

    TV & Radio op onze community

    Andere Ziggo klanten helpen je met antwoorden op specifieke vragen over je tv. Ook over zwart beeld.

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Ons advies

    Je beeld is helemaal zwart en je ziet geen menu. Probeer dit eens:

    Start TV Hulp

    1

    Tv uit- en aanzetten

    Misschien heb je dit al gedaan. Wil je je apparaat uit en weer aanzetten? Je doet dit het beste door de stekker 5 seconden uit het stopcontact te halen en hem daarna er weer in te doen. Vaak duurt het een paar minuten voordat de apparaten weer zijn opgestart. 

    Start TV Hulp

    2

    Check de bron

    Kies de juiste HDMI-ingang (bron) met de source-knop van je tv-afstandsbediening. De meeste tv's hebben 3 tot 4 ingangen. HDMI-ingangen heten HDMI-1, HDMI-2 en verder. 

    Start TV Hulp

    3

    Stroom controleren

    Het kan natuurlijk ook aan de stroomtoevoer liggen. Controleer je stekkerdoos of wissel van stopcontact.

    Start TV Hulp

    4

    Controleer de SCART- of HDMI-kabel

    De mediabox is met een HDMI-kabel of SCART-kabel verbonden met je tv. Deze kan los zitten.

    • Duw de HDMI- of SCART-kabel vast in je mediabox
    • Duw de kabel ook stevig aan in je tv
    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Ons advies

    Helder. Je ziet wel het menu, maar je kunt geen tv kijken. Dit kun je doen:

    Start TV Hulp

    1

    Tv uit- en aanzetten

    Zet je tv even uit en weer aan. Haal de stekker 5 seconden uit het stopcontact en doe hem er weer in. Wacht een paar minuten.

    Start TV Hulp

    2

    Terug naar fabrieksinstellingen

    Wees gerust, je raakt je instellingen, opgenomen programma's en geplande opnamen niet kwijt.

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Je hebt een probleem met het geluid

  • Ons advies

    Je ziet wel het menu, maar je kunt geen tv-kijken. Dit kun je doen:

    Start TV Hulp

    1

    Tv uit- en aanzetten

    Zet je tv even uit en weer aan. Haal de stekker 5 seconden uit het stopcontact en doe hem er weer in. Wacht een paar minuten.

    Start TV Hulp

    2

    Zenders opnieuw instellen

    Werkt uit- en aanzetten niet? Zoek dan de zenders opnieuw op. Dit duurt ongeveer 20 minuten.

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Ons advies

    Het beeld is verkleurd, maar het menu van de televisie zelf niet. Dit kun je doen:

    Start TV Hulp

    1

    Tv uit- en aanzetten

    Zet de tv een keer uit- en weer aan: 

    1. Haal de stekker van de tv 5 seconden uit het stopcontact
    2. Doe de stekker weer in het stopcontact
    3. Televisie niet automatisch aangegaan? Zet dan je televisie weer aan met de afstandsbediening
    Start TV Hulp

    2

    Software-update

    Je televisie is misschien toe aan een software-update. Dit doe je meestal via het menu van je televisie. Kijk voor de zekerheid in de handleiding van je tv. 

    Start TV Hulp

    3

    Kijk in de handleiding

    Er zijn erg veel verschillende tv's en daarmee kunnen we je daarom niet helpen. Kijk eens in de handleiding. Die kun je ook op het internet vinden. Zoek op het merk en het typenummer van je tv. Het typenummer staat vaak op de achterkant van de tv. 

    Start TV Hulp

    4

    Tv & Radio op onze community

    Andere Ziggo klanten helpen je met antwoorden op specifieke vragen over je tv. Ook over verkleurd beeld. 

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Ons advies

    Je hebt een Mediabox Next. Probeer dit eens: 

    Start TV Hulp

    1

    Kabels aandrukken

    Controleer of de HDMI-kabel goed aangesloten is. Druk de kabels goed aan in de mediabox en ook in de televisie.

    2

    HDMI-kabel controleren

    Verkleurd beeld komt meestal doordat de mediabox en tv niet goed samenwerken. Vaak ligt dit aan de HDMI-kabel. Kijk daarom of de kabel nog werkt.

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

  • Los zelf je tv-problemen op

    De meeste mensen lossen problemen met hun tv zelf op. Lukt het jou ook?
    We helpen je met:

    • De mogelijke oorzaak van je tv-probleem opsporen
    • Een aantal adviezen en tips
  • Je hebt zwart beeld

    Je beeld is helemaal zwart. Dat kan komen door een storing of werkzaamheden aan ons netwerk. 

    Is er een storing?

    Check het meteen:

  • Je hebt slecht beeld

    Je beeld hapert, schokt, blijft hangen, stilstaan of het valt helemaal weg. Misschien zie je blokken of strepen. Dat kan liggen aan een storing of werkzaamheden in je buurt.

    Is er een storing?

    Check het meteen:

  • Je hebt verkleurd beeld

    Het beeld van je tv is groenig, blauwig of roze of je ziet een gloed over het beeld. We gaan kijken waar dat aan ligt.

    afstandsbedieningen menu knop

    Druk op de MENU-knop van de afstandsbediening van je tv.

    Op veel afstandsbedieningen staat een knopje met een 'huisje' of er staat 'menu' of 'home'. Met deze knop open je het menu van je tv voor bijvoorbeeld de instellingen.

  • Je hebt een probleem met je beeld

  • Ons advies

    Je tv heeft geen geluid. Probeer dit eens: 

    Start TV Hulp

    1

    Volume- en mute-knop checken

    Controleer met de afstandsbediening van je tv en mediabox of het volume te laag staat en pas het naar wens aan.

    Kijk of je op de afstandsbediening niet per ongeluk de Mute-knop hebt ingedrukt. Met deze knop zet je het geluid aan en uit.

    2

    Andere apparaten loskoppelen

    Losse audioapparatuur, zoals een homecinemaset of een versterker, kan voor geluidsproblemen zorgen. Zet je apparaten op stand-by en koppel ze daarna eens los.

    Heb je een mediabox? Sluit deze dan rechtstreeks aan op de tv, zonder de geluidsapparatuur ertussen.

    Op de Ziggo Community zie je hoe je apparaten het beste aansluit. 

    3

    Opnieuw opstarten

    Start je mediabox en tv eens opnieuw op. Het kan ook helpen om ze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. We helpen je er graag bij.

  • Ons advies

    Het geluid van je tv valt weg. Probeer dit eens: 

    1

    Andere apparatuur loskoppelen

    Losse audioapparatuur, zoals een homecinemaset of een versterker, kan voor geluidsproblemen zorgen. Zet je apparaten op stand-by en koppel ze daarna eens los.

    Heb je een mediabox? Sluit deze dan rechtstreeks aan op de tv, zonder de geluidsapparatuur ertussen.

    Op de Ziggo Community zie je hoe je apparaten het beste aansluit. 

    2

    Opnieuw opstarten

    Start je mediabox en tv eens opnieuw op. Het kan ook helpen om ze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. We helpen je er graag bij.

    Start TV Hulp

    3

    Software-update

    Af en toe heeft je tv een software-update nodig via het menu van je televisie.

    In de handleiding van je tv vind je hoe je dat doet. Handleiding kwijt? Zoek eens online op het merk en typenummer van je tv. Het typenummer staat vaak op de achterkant van de televisie. 

  • Ons advies

    Het geluid loopt niet gelijk met je beeld. Probeer dit eens: 

    1

    Andere apparaten loskoppelen

    Losse audioapparatuur, zoals een homecinemaset of een versterker, kan voor geluidsproblemen zorgen Zet je apparaten op stand-by en koppel ze daarna eens los.

    Heb je een mediabox? Sluit deze dan rechtstreeks aan op de tv, zonder de geluidsapparatuur ertussen.

    Op de Ziggo community zie je hoe je apparaten het beste aansluit. 

    2

    Opnieuw opstarten

    Start je mediabox en tv eens opnieuw op. Het kan ook helpen om ze terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. We helpen je er graag bij.

  • Ons advies

    Je tv-beeldscherm lijkt kapot. Probeer dit eens:

    Start TV Hulp

    1

    Tv uit- en aanzetten

    Zet je tv even uit en weer aan. Haal de stekker 5 seconden uit het stopcontact en doe hem er weer in. Het duurt een paar minuten voor je tv weer is opgestart.

     

     

    Start TV Hulp

    2

    Stroom controleren

    Het kan natuurlijk ook aan de stroomtoevoer liggen. Probeer eens een ander stopcontact.

    Start TV Hulp

    3

    Kijk in de handleiding van je tv

    Misschien werkt je tv niet goed. Kijk eens in de handleiding. Die kun je ook op het internet vinden. Zoek op het merk en het typenummer van je tv.

    Start TV Hulp

    4

    TV & Radio op onze community

    Andere Ziggo klanten helpen je met antwoorden op specifieke vragen over je tv. 

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

  • Ons advies

    Je mediabox (tv-kastje) lijkt kapot. Probeer dit eens:

    Start TV Hulp

    1

    Mediabox uit- en aanzetten

    Zet je mediabox even uit en weer aan. Haal de stekker 5 seconden uit het stopcontact en doe hem er weer in. Het duurt een paar minuten voor je kastje weer is opgestart.

     

     

    Start TV Hulp

    2

    Stroom controleren

    Het kan natuurlijk ook aan de stroomtoevoer liggen. Probeer eens een ander stopcontact.

    Zorg dat de AAN/UIT-schakelaar van de mediabox op AAN staat.

    Start TV Hulp

    3

    Druk de kabels aan

    De mediabox is met een HDMI-kabel of SCART-kabel verbonden met je tv. Als de kabel loszit kun je zwart beeld zien. 

    Duw de HDMI- of SCART-kabel in je mediabox stevig aan. Duw de kabel ook goed aan in je tv.

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

  • Ons advies

    Je denkt dat je afstandsbediening kapot is. Probeer dit eens:

    Start TV Hulp

    1

    Vervang de batterijen

    Een afstandsbediening werkt niet meer goed als de batterijen bijna leeg zijn. Vervang de batterijen en kijk of hij het weer doet.

    Start TV Hulp

    2

    Kies de juiste bron (source)

    Soms lijkt het alsof de afstandsbediening niet reageert omdat de tv niet op de juiste bron (source) staat.

    Kies de juiste bron met de afstandsbediening van je televisie door één of meerdere keren op de knop SourceAV of Input te drukken (de naam van deze knop verschilt per type afstandsbediening).

    Druk voor de zekerheid ook alle kabels (HDMI, SCART) even aan. 

    Start TV Hulp

    3

    Afstandsbediening opnieuw instellen

    Stel de afstandsbediening opnieuw in en koppel hem zo nodig opnieuw met je mediabox en tv. 

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Ons advies

    Er lijkt iets mis te zijn met je CI+ Module. Probeer dit eens:

    Start TV Hulp

    1

    Tv uit- en aanzetten

    Zet je tv even uit en weer aan. Haal de stekker 5 seconden uit het stopcontact en doe hem er weer in. Het duurt een paar minuten voor je tv weer is opgestart.

     

     

     

    Start TV Hulp

    2

    CI + Module opnieuw instellen

    Als het opnieuw plaatsen van de CI+ Module niet werkt, kun je ook de CI+ module opnieuw instellen. Dit duurt ongeveer 15 minuten.  

    Start TV Hulp

    3

    Kijk in de handleiding van je tv

    We kunnen je niet helpen met de tv zelf. Kijk daarvoor in de handleiding.

    Start TV Hulp

    4

    Tv & Radio op onze community

    Lijkt het erop dat er iets met de tv zelf aan de hand is? Kijk eens op onze community. Onze klanten denken graag met je mee over wat het zou kunnen zijn. 

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

  • Ons advies

    Je beeld is zwart. Dit kun je doen om weer tv te kijken:

    Start TV Hulp

    1

    Tv uit- en aanzetten

    Misschien heb je dit al gedaan. Zet je tv uit en weer aan. Haal de stekker 5 seconden uit het stopcontact en doe hem er weer in. Wacht een paar minuten.

    Start TV Hulp

    2

    Check de bron

    Selecteer de juiste HDMI-ingang (bron) met de source-knop op je afstandsbediening.

    Dit is meestal 1 van onderstaande opties:

    • TV
    • Televisie
    • DVB-C
    • Digitale televisie
    • Digital TV
    Start TV Hulp

    3

    Ander stopcontact

    Het kan natuurlijk ook aan de stroomtoevoer liggen. Probeer eens een ander stopcontact of een andere stekkerdoos.

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Ons advies

    Je ziet wel het menu, maar je kunt niet tv-kijken. Dit kun je doen:

    Start TV Hulp

    1

    Tv uit- en aanzetten

    Misschien heb je dit al gedaan. Zet je tv uit en weer aan. Haal de stekker 5 seconden uit het stopcontact en doe hem er weer in. Wacht een paar minuten.

    Start TV Hulp

    2

    CI+ Module opnieuw plaatsen

    Vaak helpt het om de CI+ Module (smartcard) opnieuw te plaatsen. Dat doe je zo:

    1. Haal de CI+ Module uit je tv
    2. Wacht 5 seconden en steek de CI+ Module weer terug in de tv
    3. Wacht 10 seconden. Je tv en de module maken nu opnieuw verbinding
    Start TV Hulp

    3

    CI+ Module opnieuw instellen

    Als het opnieuw plaatsen niet werkt, stel dan de CI+ Module opnieuw in. Dit duurt ongeveer 15 minuten.  

    Online tv-kijken

    Wil je nu een tv-programma of serie kijken? Dat kan op je laptop, tablet of mobiel met onze Ziggo GO app. Of kijk op ziggogo.tv.

    Chat met een expert

    Tussen 8.00 en 20.00 uur beantwoorden onze specialisten al je vragen via de chat.

  • Is het menu van de tv ook verkleurd?

    Verkleurd beeld

    Nu zie je het menu van de televisie zelf. Is dit menu ook verkleurd?

  • Is het beeld op een andere tv ook slecht?

    test op een andere tv

    Heb je nog een andere werkende tv? Ga dan eens naar dezelfde zender. Zo test je of het tv-signaal goed je huis binnenkomt.

    Heb je geen andere tv? Kies dan Nee.