Traag internet via een kabel
Je zou het misschien niet verwachten, maar ook internet via een kabel kan soms traag zijn. Waar dit aan ligt? Met deze checklist zoeken we het uit.
Je zou het misschien niet verwachten, maar ook internet via een kabel kan soms traag zijn. Waar dit aan ligt? Met deze checklist zoeken we het uit.
Je hebt recent bekeken of er storingen zijn op jouw adres. Het kan zijn dat de situatie is veranderd. Controleer opnieuw om te kijken of er storingen zijn.
Er zijn momenteel geen storingen of werkzaamheden bekend op dit adres. Ervaar je toch problemen? Dan lijkt het dat er iets anders aan de hand is. Hieronder helpen we je graag verder.
Misschien is er een storing of zijn er werkzaamheden waardoor je internet niet goed werkt. Check het direct:
Test de snelheid van je internet met de Ziggo Speedtest.
Heb je een Connectbox Giga en haal je snelheid van je abonnement niet? Bekijk dan de veelgestelde vragen over dit modem.
Met deze checklist helpen we je aan een oplossing. Dit lukt meestal binnen 15 minuten.
Komen mails niet aan? Of lukt het niet om een mailtje te versturen? Los het op met ons stappenplan.
Modemspecificaties of meer informatie over de Wifibooster vind je in ons overzicht met apparaten.
Heb je een probleem met wifi of bekabeld internet? Kijk dan bij Internetproblemen en los het op.