-
Inloggen op je wifi-modem
Typ http://192.168.178.1 in de adresbalk van je browser en druk op Enter.
Zie je geen inlogscherm?
Dan is er geen verbinding tussen je apparaat en het wifi-modem. Sluit je apparaat (pc of laptop) met een netwerkkabel rechtstreeks aan op het modem.
Typ http://192.168.178.1/ in de adresbalk van je browser en druk op Enter. Of klik hier http://192.168.178.1.
Zie je geen inlogscherm?
Dan is er geen verbinding tussen je apparaat en het wifi-modem. Sluit je apparaat (pc of laptop) met een netwerkkabel rechtstreeks aan op het modem.
-
Open je browser
a.
Verbind de telefoon, tablet of laptop met het wifi-netwerk van je modem
Dit kan draadloos of met een internetkabel.
b.
Open je webbrowser
-
Wachtwoord Connectbox
Log in met het wachtwoord van je Connectbox. Dit staat aan de onderkant. Klik op Doorgaan.
-
Modem terugzetten naar de fabrieksinstellingen
a.
Je wachtwoord vergeten?
Als het niet lukt om in te loggen op je modem heb je waarschijnlijk het wachtwoord aangepast. Als je dat niet meer weet, zet je het wifi-modem terug naar de fabrieksinstellingen. Dan kun je het standaard wachtwoord dat onder op het modem staat weer gebruiken.
b.
Reset je modem
Elk modem heeft een reset-knop. Dit is een klein knopje die je met een pen of een paperclip kunt indrukken. Hou de knop een paar seconden ingedrukt.
Na een minuut of 7 als je modem weer helemaal is opgestart, kun je het standaard wifi-wachtwoord dat op de sticker staat gebruiken om in te loggen.
-
Inloggen op je wifi-modem
Typ http://192.168.178.1 in de adresbalk van je browser en druk op Enter.
Zie je geen inlogscherm?
Dan is er geen verbinding tussen je apparaat en het wifi-modem. Sluit je apparaat (pc of laptop) met een netwerkkabel rechtstreeks aan op het modem.
Typ http://192.168.178.1/ in de adresbalk van je browser en druk op Enter. Of klik hier http://192.168.178.1.
Zie je geen inlogscherm?
Dan is er geen verbinding tussen je apparaat en het wifi-modem. Sluit je apparaat (pc of laptop) met een netwerkkabel rechtstreeks aan op het modem.
-
Laten we het samen verder oplossen
Bel of chat met onze Klantenservice. We gaan je verder helpen.
-
Wachtwoord Connectbox
Log in met het wachtwoord van je Connectbox. Deze vind je onderop de Connectbox. En klik op Doorgaan.
Werkt het wachtwoord niet? Zet je wifi-modem dan terug naar fabrieksinstellingen met de reset-knop. Deze kan je indrukken met een pen of een paperclip. Als je modem weer is opgestart kun je het standaard wachtwoord gebruiken.
-
Gebruik de SmartWifi app
Je SmartWifi pods beheer en installeer je eenvoudig met de Ziggo SmartWifi app. De app laat je veilig je instellingen controleren en aanpassen zonder ingewikkelde menu's en instellingen!
Gebruik dan de TP-Link Deco App voor het instellen en onderhouden van je wifi thuis. Ook deze app vind je bij Google Play en de Apple App Store.
-
Open de SmartWifi app
Open de SmartWifi app op je tablet of mobiele telefoon.
-
Instellingen in de SmartWifi app
Druk in de SmartWifi app in de menubalk onderaan op Apparaten.
Druk rechtsboven op het plusje om naar de instellingen te gaan.
Je hebt het menu met de modem en wifibooster instellingen gevonden.
-
Ken je SmartWifi al?
Met SmartWifi is je wifi slimmer dan ooit en wordt instellen heel gemakkelijk. Dit kan op 2 manieren: op je mobiel met de SmartWifi app of via SmartWifi web in de browser van je desktop, tablet of telefoon. Maak je keus en start meteen met het aanpassen van je wifi-instellingen.
In de SmartWifi app vind je alle basis wifi-instellingen. Heb je meer geavanceerde instellingen nodig? Gebruik dan SmartWifi web.
-
De SmartWifi app gebruiken
De SmartWifi app is je ideale hulpje voor je wifi. De app laat je veilig je instellingen beheren, controleren en aanpassen zonder ingewikkelde menu's en instellingen!
Gebruik dan de TP-Link Deco App voor het instellen en onderhouden van je wifi thuis. Ook deze app vind je bij Google Play en de Apple App Store.
-
Ga naar SmartWifi web
Klik op SmartWifi web gebruiken om naar je SmartWifi overzicht te gaan. Log in met je Mijn Ziggo gegevens.
Gebruik dan de Deco app voor het instellen en onderhouden van je wifi thuis. Deze app vind je in Google Play en de Apple App Store.
-
Gelukt!
Je bent nu ingelogd. Je kunt nu aanpassingen doen, vergeet niet je wijzigingen op te slaan!
Nu je ingelogd bent, kun je onder meer:
Je bent ingelogd op je modem en kunt nu:
-
Gefeliciteerd!
Je bent nu ingelogd. Je kunt nu aanpassingen doen, vergeet niet je wijzigingen op te slaan!
Nu je ingelogd bent, kun je onder meer:
-
Gebruik de Deco app
In de Deco app van TP-Link:
- Verander je wifi-instellingen en je wifi-wachtwoord
- Maak je een veilig gastnetwerk
- Controleer je de snelheid van je wifi
Installeer de Deco app op je telefoon of tablet.
Of scan deze QR-code met je mobiele telefoon en download de app.
-
Vraag een nieuw modem aan
Je modem is verouderd. Neem contact op met onze klantenservice om een nieuw modem aan te vragen.
-
Welk SmartWifi modem heb je?
-
Welke wifi-versterker heb je?
-
Wil je de instellingen van je modem veranderen, zoals de naam of het wachtwoord van je wifi-netwerk? Log dan in op je Ziggo modem, mediabox, SmartWifi pods of Wifibooster. Hier lees je hoe je dat doet.
Werkt het internet of de wifi niet goed?
We helpen je graag om zelf je wifi en vaste internetverbinding in huis te verbeteren.
Welk apparaat heb je?