E30-melding

Of de melding E30-4

Je smartcard moet bijgewerkt worden. Dit is gelukkig binnen 5 minuten geregeld. We leggen je hier uit hoe je dit eenvoudig oplost.

Wat betekent een E30-melding?

Je ziet een E30-melding op je tv als je smartcard bijgewerkt moet worden. Dit gebeurt bijvoorbeeld als je digitale ontvanger een tijd niet is gebruikt of uit heeft gestaan. Je smartcard heeft dan belangrijke informatie gemist waardoor de zender geen beeld geeft.

Zo los je een E30-melding op

Een E30-melding los je op door je smartcard te herstellen in Mijn Ziggo. Hierna is hij weer helemaal bijgewerkt en heb je weer beeld. 

Meer weten over een E30-melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een E30-melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van een E30-melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice