Ziggo biedt je een selectie van Tapo Smarthome producten van het betrouwbare merk TP-Link.

Tapo maakt het leven in huis slimmer, veiliger en makkelijker. Met alle mogelijke smarthome producten in één app. Zonder extra abonnementskosten.

Bestelling & levering

Wanneer wordt mijn bestelling geleverd?
Vóór 21:59 besteld betekent meestal dat er de volgende dag geleverd wordt. Bestellingen in het weekend worden op maandag geleverd.
Ik wil graag mijn bezorgmoment wijzigen, hoe doe ik dat?
Op het moment dat jouw bestelling klaar is voor verzending ontvang je een e-mail met de track & trace code. Met die code volg je de levering van PostNL en kan je indien gewenst het aflevermoment online aanpassen. We leveren alleen in Nederland.
Pakket is nooit afgeleverd wat kan ik doen?
Dat is vervelend, gebruik de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00), dan lossen we dit voor je op.
Heb je een vraag over je bestelling of levering?
Heb je een track & trace code ontvangen kijk dan eerst waar het pakket zich nu bevindt. Kom je er niet uit? Gebruik dan de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).
Kan ik zien wanneer mijn product geleverd wordt?
Zodra we de zending hebben aangeleverd bij de Post-NL ontvang je een email met de Track & Trace code. Met behulp van deze code kun je je pakket volgen. Het is ook nog mogelijk het bezorgmoment aan te passen via deze code.

Ruilen & retourneren

Kan en mag ik mijn bestelling retour sturen?
Natuurlijk! Je hebt tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling de tijd om het product gratis te retourneren. Bij de bestelling heb je een retourformulier met instructies ontvangen die je hiervoor kunt gebruiken. Je kunt je retourzending volgen via een Track & Trace code. Nadat wij het product hebben ontvangen maken wij het betaalde bedrag over naar je rekening en/of wordt jouw vouchercode opnieuw geactiveerd.
Ik heb een defect product ontvangen, wat nu?
Stuur het defecte product terug middels het retourformulier dat je bij de bestelling hebt ontvangen. Geef aan dat het defect is. Een vervangend product zal automatisch worden verzonden zodra het retour is ontvangen.
Ik heb het pakket geweigerd aan de deur, hoe en wanneer krijg ik mijn geld terug?
Bij weigering aan de deur zullen wij deze bestelling voor je annuleren. Je ontvangt dan voor het geretourneerde product het extra betaalde bedrag terug en/of wordt jouw vouchercode opnieuw geactiveerd.
Ik ben mijn retourformulier kwijt, wat nu?
Download hier een nieuw retourformulier.

Garantie

Heb ik garantie?
Op alle producten in de Ziggo Webshop is een garantietermijn van 2 jaar van toepassing. Bewaar daarom de factuur goed. Deze dient tevens als garantiebewijs in het geval een product defect is of niet meer werkt. Neem in dat geval contact met ons op via chat via deze Ziggo Webshop.

Voucher

Hoe kan ik de Smarthome voucher inwisselen?
Kies je Smarthome product en vul de vouchercode in tijdens het afronden van je bestelling.
Heb je vragen over de status van je Smarthome voucher?
Zijn de 5 weken verstreken na ontvangst van de Ziggo producten en heb je je voucher nog niet ontvangen? Gebruik de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).

Installatie & gebruik

Heb je vragen over instellen of het gebruik vande TP-Link Smarthome producten?
Neem dan contact op met TP-Link Online Support, TP-Link klantenservice 030-60 38 735 (ma–vr van 09:00-12:00 en 13:00-17:00) of mail naar support.nl@tp-link.com.

Betaling

Waarom voeren jullie een IBAN rekeningnummer verificatie uit?
We controleren je IBAN om te voorkomen dat er fraude gepleegd wordt.

Klantenservice

Heb je vragen over de bestelling of de Smarthome voucher?
Gebruik de chat functie rechts op de pagina (ma-vr 08:00-20:00 & za 08:00-18:00).
Heb je vragen over instellen of het gebruik van de TP-Link Smarthome producten?
Neem dan contact op met TP-Link Online Support, TP-Link klantenservice 030-60 38 735 (ma–vr van 09:00-12:00 en 13:00-17:00) of mail naar support.nl@tp-link.com.
👋
Chat