Overslaan en ga naar inhoud

Veelgestelde vragen over een ESPN dagpas

Het kan soms een kwartiertje duren voordat je bestelling doorkomt op je mediabox. Heb je daarna nog geen beeld op ESPN? Doorloop dan de volgende stappen:

  1. Ga naar Mijn Ziggo en login met je Mijn Ziggo-account.
  2. Ga naar producten.
  3. Ga naar Zenders en pincode herstellen.
  4. Ga naar Zenderaanbod ophalen.
  5. Klik op de knop ‘Opnieuw ophalen’.
  6. Het zenderpakket wordt opnieuw opgehaald. Dit duurt ongeveer 15 minuten.
  • Juiste smartcard
    Heb je misschien nog een andere smartcard die geactiveerd is op je account? Dan kan het zijn dat de dagpas actief is op het apparaat dat bij die smartcard hoort. Die kun je tot een uur vóór de start van de dagpas annuleren via Mijn Ziggo. Je vindt de bestelde dagpas onder de optie Verbruik. Klik vervolgens op het tabblad Televisie. Scroll naar beneden tot je de dagpas ziet en druk op Annuleer.

    Is de dagpas al van start gegaan, of heb je de dagpas direct op de mediabox besteld? Neem dan even contact met ons op.

  • Check het kanaal
    Op een Mediabox XL (vroeger Horizon) kun je een dagpas bestellen op kanaal 450. Open het MENU, selecteer TV GIDS, ENKELE ZENDER en kies voor dagpas. Je kijkt naar de uitzending van de dagpas op de kanalen 461 tot en met 466.

Check of een van de volgende situaties van toepassing is op je situatie:

a. Is je mediabox geschikt voor een dagpas?
Als het goed is heb je tijdens het bestellen op deze pagina je eigen mediabox gekozen. Misschien heb je je in het type vergist. Is je mediabox niet geschikt en heb je online besteld? Annuleer de dagpas dan uiterlijk één uur voor deze begint. Dat doe je in Mijn Ziggo

Scroll naar beneden tot je de dagpas ziet en druk op Annuleer. Is de dagpas al van start gegaan, of heb je de dagpas direct op de mediabox besteld? Neem dan even contact met ons op.

b. Heb je een dagpas voor vandaag besteld na 8.00 uur ’s ochtends?
We activeren je dagpas meestal binnen een paar minuten. Bij grote drukte kan het 15 minuten duren. Houd je televisie en/of mediabox aan, met de smartcard of CI+ module erin. Als het druk is, duurt het soms een paar minuten voor je beeld ziet. Check dan of je op kanaal 8 Veronica of Disney HD ziet. Zie je geen beeld? Controleer dan of je smartcard wel goed in de mediabox zit.

c. Heb je een dagpas voor een andere dag besteld?
Laat de televisie en/of mediabox dan nog een half uur na de bestelling aan staan. Dan weet je zeker dat de dagpas is geactiveerd op de dag dat je wilt kijken. Als het druk is, duurt het soms een paar minuten voor je beeld ziet. Check dan of je op kanaal 8 Veronica of Disney HD ziet. Zie je geen beeld? Controleer dan of je smartcard wel goed in de mediabox zit.

Misschien kijk je op het verkeerde kanaalnummer. Op de kanalen 421 tot en met 426 kijk je als abonnementhouder van ESPN of als je online een dagpas hebt besteld. Als je de dagpas rechtstreeks hebt besteld op je mediabox, dan zap je naar de kanalen 461 tot en met 466. 

De nummers van de kanalen zijn afhankelijk van de mediabox die je hebt. In het stappenplan op deze pagina zie je waar je ze vindt.

Met sommige mediaboxen of CI+ modules kun je geen dagpas bestellen. In het stappenplan op deze pagina controleer je dat.
Zie je blokken of strepen in beeld op het kanaal waarop je de uitzending wilt kijken? Dat is natuurlijk niet de bedoeling. In ons stappenplan helpen we je bij het verbeteren van je beeld.

Zie je een foutcode in beeld op het kanaal waarop je de uitzending wilt kijken? Controleer je code dan en we leggen je uit hoe je het oplost.