E-mail werkt niet

E-mail werkt niet

Ontvang je geen e-mail meer op je Ziggo e-mailadres? Of kun je geen mail versturen? Ligt het aan Ziggo Mail of aan het e-mailprogramma op je pc, tablet of smartphone? Maak je geen zorgen. Met onderstaand stappenplan krijg je je e-mail weer aan de praat.

Hoe gaan we dit oplossen?

  1. Eerst controleren we op storingen.
  2. Dan controleren we of je e-mailbox op onze servers goed werkt.
  3. Daarna lopen we de instellingen op je computer of mobiele apparaat na.

Eerst controleer je of er storingen in het netwerk van Ziggo zijn. Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Zie je geen storing die het probleem verklaart? Ga dan verder met het stappenplan.  

Storingschecker

Kijk of er bij jou in de buurt storingen of werkzaamheden zijn

Postcode {{zipcode}} en huisnummer {{housenumber}} Wijzig

De ingevoerde postcode is niet bij ons gevonden.

Postcode: {{fpc.zipcode}} en huisnummer: {{fpc.housenumber}} Wijzig

Er gaat iets mis. Excuses voor het ongemak.

Werkzaamheden ({{interruptions.announcements.length}})

Er zijn geen geplande werkzaamheden gepland.

Status: We zijn klaar We zijn voor je aan het werk gepland We zijn begonnen op {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} We zijn klaar op {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} {{x.expec_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} We zijn klaar op {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Blijf op de hoogte wanneer de storingen bij jou in de buurt zijn opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding goed ontvangen. Wanneer de storingen zijn opgelost, ontvang je hiervan bericht.

We hebben je aanmelding niet goed ontvangen. Controleer je telefoonnummer of probeer opnieuw.

Storingen ({{interruptions.outages.length}})

Er zijn geen storingen bekend.

Status: {{x.status == 'opgelost' ? 'We hebben het voor je opgelost' : 'We zijn het voor je aan het oplossen'}} Melding bekend {{x.create_date | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Verwachte oplostijd {{x.expected_solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}} Weten we helaas nog niet onbekend {{x.solv_time | date:"EEEE d MMMM 'om' H.mm"}}
Blijf op de hoogte wanneer de storingen bij jou in de buurt zijn opgelost.
06 nummer
of
e-mail
06 nummer

We hebben je aanmelding goed ontvangen. Wanneer de storingen zijn opgelost, ontvang je hiervan bericht.

We hebben je aanmelding niet goed ontvangen. Controleer je telefoonnummer of probeer opnieuw.

Zie je een storingsmelding die het probleem verklaart?

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo