E-mail werkt niet

Ontvang je geen e-mail meer op je Ziggo e-mailadres? Of kun je geen mail versturen? Ligt het aan Ziggo Mail of aan het e-mailprogramma op je pc, tablet of smartphone? Maak je geen zorgen. Hier helpen we je verder.

Hoe gaan we dit oplossen?

  • Eerst controleren we op storingen.
  • Dan controleren we of je e-mailbox op onze servers goed werkt.
  • Daarna lopen we de instellingen op je computer of mobiele apparaat na.

Controleren op storingen

Check of er bij je in de buurt storingen of werkzaamheden zijn die het probleem kunnen veroorzaken. Geplande onderhoudswerkzaamheden hebben geen invloed op het huidige probleem.

  • Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
  • Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
Toevoeging selecteren Geen toevoeging
Vul een geldige postcode in, bijv: 1234AB
Vul een geldige huisnummer in, zonder toevoeging
De combinatie van je postcode en huisnummer kennen we niet. Heb je misschien een typfout gemaakt?

Status

Bekend sinds

Wanneer is het opgelost?

Opgelost sinds

We hebben geen werkzaamheden gepland op dit adres We hebben geen storingen gevonden op dit adres

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Werkzaamheden (0)

Storingen (0)

Ontvang een bericht wanneer de storing is opgelost

SMS naar 06-nummer:
Vul een nummer of e-mailadres in.
Er is iets fout gegaan. Heb je misschien een typfout gemaakt?
We hebben je aanmelding binnen. Je krijgt een bericht wanneer de storing is opgelost.

Is er geen storing die het probleem verklaart? Ga dan hieronder verder met ons stappenplan.

Controleer of je wel een internetverbinding hebt

Typ in je webbrowser een willekeurige website. Bijvoorbeeld ziggo.nl.

Verschijnt de website zoals gewoonlijk op je scherm?

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo