Overslaan en ga naar inhoud

Melding "Je abonneren op deze zender?"

Melding "Je abonneren op deze zender?"

  • Bezig met laden...

  • Zenders in Mijn Ziggo herstellen

    a.

    Klik op Producten.

    b.

    Ga in het tabblad Televisie naar beneden en zoek naar de Mediabox XL. Klik hier op Zenders en pincode herstellen.

    c.

    Druk op Opnieuw ophalen.

    d.

    Het zenderpakket wordt opnieuw opgehaald. Dit kan tot 15 minuten duren.

    Wacht tot 15 minuten. Is de foutmelding nu verdwenen?

  • Je abonnementen controleren

    Ga naar beneden. Onder het tabblad Televisie staan je Extra zenderpakketten

    Staat het zenderpakket waar de zender met de foutmelding in zit hier tussen?

  • Controleer de zender

    Om te beginnen is het belangrijk te weten in welk televisiepakket de zender of zenders zitten waar je de foutmelding op te zien krijgt. Controleer dit in ons zenderoverzicht.

    In welk pakket zit de zender met de foutmelding?

  • Over je abonnement

    Bekijk de bevestingsbrief van je bestelling. Controleer de ingangsdatum van je abonnement. 

    Is het abonnement al ingegaan?

  • Je Mediabox XL is offline

    Je Mediabox XL is offline. Daardoor ontvangt de mediabox geen informatie over je abonnement en weet het apparaat niet welke zenders je kunt kijken. Om de Mediabox XL weer online te krijgen doe je het volgende:

    a.

    Zet de Mediabox XL uit met het knopje op de achterkant. 

    b.

    Controleer of de coaxkabel nog in de Mediabox XL zit.

    c.

    Controleer of de andere kant van de coaxkabel nog in de aansluiting op de muur zit.

    d.

    Zet de Mediabox XL weer aan met de knop op de achterkant.

    Wacht tot je weer beeld hebt op je tv. Is het lampje nu verdwenen?

  • Heb je een Ziggo Mediabox XL en zie je de melding Je abonneren op deze zender? op je tv of in je elektronische programmagids? Dan zit de zender niet in je abonnement of is het apparaat niet bijgewerkt met de juiste informatie over je abonnement. In ons stappenplan leggen we je uit hoe je dit oplost.

    Is je Ziggo Mediabox XL offline?

    Je Mediabox XL ontvangt een paar keer per dag informatie over de zenders in je abonnement. Als het apparaat een tijdje uit heeft gestaan of geen verbinding meer heeft met het netwerk van Ziggo kan de informatie achterhaald zijn. Je kunt dan de foutmelding 'U bent niet geabonneerd op deze zender' te zien krijgen terwijl de zender gewoon in je abonnement zit. Controleer daarom eerst of de Mediabox XL nog verbinding heeft met ons netwerk. Kijk daarvoor op de voorkant van je Mediabox XL. 

    Offline lampje Ziggo Mediabox XL

    Zie je daar het woord offline staan in het rood?

  • Contact Contact

    Je hebt het zenderpakket langer dan 48 uur geleden besteld, maar je ziet nog steeds een foutmelding en het abonnement is niet zichtbaar in Mijn Ziggo. Wil je ons even bellen? Dan kijken we na wat er mis is gegaan en lossen we het direct voor je op.

  • Contact Laten we het samen verder oplossen

    Ga op zoek:

    • Naar een wit stopcontact met 1 of 2 openingen
    • Kijk ook goed in de gang en in de kelder
    • Als je een groene kabel een stopcontact ziet ingaan, is dat de hoofdaansluiting

    Hoofdaansluiting laten verplaatsen

    Vind je de hoofdaansluiting niet op de plek waar je hem verwacht of zou willen hebben? Maak dan een afspraak om je AOP te laten verplaatsen

    Gevonden?

    Goed zo! Klik op Ja, gevonden en geef aan welke hoofdaansluiting het is.

  • Het probleem is opgelost

    Help jij andere mensen verder? Deel je kennis in de Ziggo Community

  • Wacht nog even af

    Je heb het zenderpakket waarop de zender met de foutmelding staat nog maar net besteld. Het duurt maximaal 48 uur voor de zenders in dit pakket geactiveerd zijn. Wacht dus nog even af. Heb je na 48 uur nog steeds dezelfde foutmelding? Volg dan dit stappenplan opnieuw.

  • Wacht de ingangsdatum van je abonnement af

    Heb je op de ingangsdatum nog steeds dezelfde foutmelding? Volg dan dit stappenplan opnieuw.

  • Contact Het offline-lampje blijft branden

    Er is geen storing in je regio en toch blijft het offline-lampje branden. Wil je ons even bellen? Dan lossen we het voor je op.

  • Helaas is er een storing of onderhoud in je buurt

    We werken aan een snelle oplossing. Als de problemen blijven aanhouden, neem dan contact op met onze klantenservice

  • Storing of onderhoud in je buurt

    Door een storing of onderhoudswerkzaamheden aan ons netwerk kan het dat sommige diensten of producten tijdelijk niet werken. Dat gaan we eerst controleren.

    Wat is je adres?

    Vul je postcode en huisnummer in.

  • Zenders in Mijn Ziggo herstellen

    a.

    Klik op Producten.

    b.

    Ga in het tabblad Televisie naar beneden en zoek naar de Mediabox XL. Klik hier op Zenders en pincode herstellen.

    c.

    Druk op Opnieuw ophalen.

    d.

    Het zenderpakket wordt opnieuw opgehaald. Dit kan tot 15 minuten duren.

    Wacht tot 15 minuten. Is de foutmelding nu verdwenen?

  • Inloggen in Mijn Ziggo

    We gaan nu controleren of het zenderpakket goed geregistreerd staat onder je televisieabonnement bij Ziggo. Dit doen we in Mijn Ziggo.

    Direct je zenderpakket controleren in Mijn Ziggo.

    Ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Ga naar Gebruikersnaam vergeten om je gebruikersnaam te achterhalen. Je wachtwoord krijg je terug door naar Wachtwoord vergeten te gaan.
  • Inloggen in Mijn Ziggo

    We gaan nu controleren of het zenderpakket goed geregistreerd staat onder je televisieabonnement bij Ziggo. Dit doen we in Mijn Ziggo.

    Direct je zenderpakket controleren in Mijn Ziggo.

    Ben je je gebruikersnaam en/of wachtwoord vergeten? Ga naar Gebruikersnaam vergeten om je gebruikersnaam te achterhalen. Je wachtwoord krijg je terug door naar Wachtwoord vergeten te gaan.