i55-4 melding

Je smartcard moet bijgewerkt worden. Dat is gelukkig binnen 5 minuten geregeld. We leggen je hier uit hoe je het eenvoudig oplost.

Wat betekent een i55-4 melding?

Je ziet een i55-4 melding op je tv als je smartcard bijgewerkt moet worden. Dit gebeurt bijvoorbeeld als je digitale ontvanger een tijd niet is gebruikt of uit heeft gestaan. Je smartcard heeft dan belangrijke informatie gemist waardoor de zender geen beeld geeft.

Zo los je een i55-4 melding op

Een i55-4 melding los je op door je smartcard te herstellen. Hierna is hij weer helemaal bijgewerkt en heb je weer beeld. Je smartcard herstellen doe je zo:

  • Zet je tv en digitale ontvanger aan. Zorg dat de smartcard in het apparaat zit.
  • Log in op Mijn Ziggo.
  • Ga naar de optie Smartcard.
  • Klik op Herstel.

Is hiermee de i55-4 melding niet opgelost? Of wil je graag stap voor stap begeleid worden?

Meer weten over een i55-4 melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een i55-4 melding hebben opgelost? Of heb je misschien een gouden tip voor het oplossen van een i55-4 melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo