E16-melding

Of de melding E16-4

Deze zender zit niet in je abonnement. Of is de smartcard nog niet geactiveerd? We leggen je hier uit wat je kunt doen om het probleem op te lossen.

Wat betekent een E16-melding?

Je digitale ontvanger geeft een E16-melding, zodra je naar een zender zapt die niet op je smartcard geactiveerd staat. Dit kan betekenen dat de zender niet in je televisiepakket zit of dat je smartcard niet geactiveerd is.

Zo los je een E16-melding op

  • Controleer of de zender bij je abonnement hoort. Ons basis tv-pakket heet TV Standaard en het uitgebreide tv-pakket heet Movies & Series XL.
  • Is dit niet het geval? Bestel dan een extra zender pakket.

Is hiermee de E16-melding niet opgelost? Of wil je graag stap voor stap begeleid worden?

Meer weten over een E16-melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een E16-melding hebben opgelost? Of heb je een gouden tip voor het oplossen van een E16-melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo