E16-melding

E16-melding

Of de melding E16-4

Je ziet een E16-melding op je tv als je smartcard bijgewerkt moet worden. Dat gebeurt bijvoorbeeld als je digitale ontvanger een tijd niet is gebruikt of uit heeft gestaan. Het bijwerken van je smartcard is gelukkig binnen 5 minuten geregeld. We leggen je in dit stappenplan uit hoe je dat doet.

Controleer de zender

Om te beginnen is het belangrijk te weten in welk televisiepakket de zender of zenders zitten waar je de foutmelding op te zien krijgt. Controleer dit in ons zenderoverzicht.

In welk pakket zit de zender met de foutmelding?

Meer weten over een E16-melding?

Benieuwd hoe andere Ziggo klanten een E16-melding hebben opgelost? Of heb je een gouden tip voor het oplossen van een E16-melding? Vraag of deel het op de Ziggo Community.

De nieuwste vragen over televisie

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

Ziggo Community

Dé plek waar je met Ziggo klanten bijpraat over het gebruik van televisie, internet, bellen en al onze andere diensten.

De nieuwste vragen over televisie

 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact met ons op.

Contact met Ziggo