U bent niet geabonneerd op deze zender

U bent niet geabonneerd op deze zender

  • Zenders in Mijn Ziggo herstellen

    a.

    Klik op Producten.

    b.

    Ga in het tabblad Televisie naar beneden en zoek naar de Mediabox XL. Klik hier op Zenders en pincode herstellen.

    c.

    Druk op Opnieuw ophalen.

    d.

    Het zenderpakket wordt opnieuw opgehaald. Dit kan tot 15 minuten duren.

    Wacht tot 15 minuten. Is de foutmelding nu verdwenen?

  • Inloggen in Mijn Ziggo

    We gaan nu controleren of het zenderpakket goed geregistreerd staat onder je televisieabonnement bij Ziggo. Dit doen we in Mijn Ziggo.

    Direct je zenderpakket controleren in Mijn Ziggo.

  • Je abonnementen controleren

    Ga naar beneden. Onder het tabblad Televisie staan je Extra zenderpakketten

    Staat het zenderpakket waar de zender met de foutmelding in zit hier tussen?

  • Inloggen in Mijn Ziggo

    We gaan nu controleren of het zenderpakket goed geregistreerd staat onder je televisieabonnement bij Ziggo. Dit doen we in Mijn Ziggo.

    Direct je zenderpakket controleren in Mijn Ziggo.

  • Zenders in Mijn Ziggo herstellen

    a.

    Klik op Producten.

    b.

    Ga in het tabblad Televisie naar beneden en zoek naar de Mediabox XL. Klik hier op Zenders en pincode herstellen.

    c.

    Druk op Opnieuw ophalen.

    d.

    Het zenderpakket wordt opnieuw opgehaald. Dit kan tot 15 minuten duren.

    Wacht tot 15 minuten. Is de foutmelding nu verdwenen?

  • Controleer de zender

    Om te beginnen is het belangrijk te weten in welk televisiepakket de zender of zenders zitten waar je de foutmelding op te zien krijgt. Controleer dit in ons zenderoverzicht.

    In welk pakket zit de zender met de foutmelding?

  • Over je abonnement

    Bekijk de bevestingsbrief van je bestelling. Controleer de ingangsdatum van je abonnement. 

    Is het abonnement al ingegaan?

  • Over je abonnement

    Hoe lang geleden heb je dit zenderpakket besteld?

  • Doe een storingscheck

    Vul hieronder je postcode en huisnummer in.

    Is er een storing bekend op je adres?

  • Je Mediabox XL is offline

    Je Mediabox XL is offline. Daardoor ontvangt de mediabox geen informatie over je abonnement en weet het apparaat niet welke zenders je kunt kijken. Om de Mediabox XL weer online te krijgen doe je het volgende:

    a.

    Zet de Mediabox XL uit met het knopje op de achterkant. 

    b.

    Controleer of de coaxkabel nog in de Mediabox XL zit.

    c.

    Controleer of de andere kant van de coaxkabel nog in de aansluiting op de muur zit.

    d.

    Zet de Mediabox XL weer aan met de knop op de achterkant.

    Wacht tot je weer beeld hebt op je tv. Is het lampje nu verdwenen?

  • Heb je een Ziggo Mediabox XL en zie je de melding U bent niet geabonneerd op deze zender op je tv of in je elektronische programmagids? Dan zit de zender niet in je abonnement of is het apparaat niet bijgewerkt met de juiste informatie over je abonnement. In ons stappenplan leggen we je uit hoe je dit oplost.

    Is je Ziggo Mediabox XL offline?

    Je Mediabox XL ontvangt een paar keer per dag informatie over de zenders in je abonnement. Als het apparaat een tijdje uit heeft gestaan of geen verbinding meer heeft met het netwerk van Ziggo kan de informatie achterhaald zijn. Je kunt dan de foutmelding 'U bent niet geabonneerd op deze zender' te zien krijgen terwijl de zender gewoon in je abonnement zit. Controleer daarom eerst of de Mediabox XL nog verbinding heeft met ons netwerk. Kijk daarvoor op de voorkant van je Mediabox XL. 

    Offline lampje Ziggo Mediabox XL

    Zie je daar het woord offline staan in het rood?

  • Contact Contact

    Je hebt het zenderpakket langer dan 48 uur geleden besteld, maar je ziet nog steeds een foutmelding en het abonnement is niet zichtbaar in Mijn Ziggo. Wil je ons even bellen? Dan kijken we na wat er mis is gegaan en lossen we het direct voor je op.

  • Contact Laten we het samen verder oplossen

    Je hebt alle stappen goed doorlopen. Helaas is het probleem nog niet verholpen. 
    Neem contact op met onze Klantenservice. Dan kijken we samen naar een oplossing.

  • Het probleem is opgelost

    We zijn blij dat we je hebben kunnen helpen.
    Vind je het ook leuk om mensen te helpen? Deel dan je kennis met andere Ziggo klanten via de Ziggo Community.

    Heb je nog een andere vraag? Vind het antwoord via onze Klantenservice.

  • Wacht nog even af

    Je heb het zenderpakket waarop de zender met de foutmelding staat nog maar net besteld. Het duurt maximaal 48 uur voor de zenders in dit pakket geactiveerd zijn. Wacht dus nog even af. Heb je na 48 uur nog steeds dezelfde foutmelding? Volg dan dit stappenplan opnieuw.

  • Wacht de ingangsdatum van je abonnement af

    Heb je op de ingangsdatum nog steeds dezelfde foutmelding? Volg dan dit stappenplan opnieuw.

  • Contact Het offline-lampje blijft branden

    Er is geen storing in je regio en toch blijft het offline-lampje branden. Wil je ons even bellen? Dan lossen we het voor je op.

  • Er is een storing of onderbreking

    Er is op dit moment een storing of onderbreking in je regio. Dat kan het probleem veroorzaken. Houd onze storingspagina in de gaten.