• Maak een nieuw e-mail wachtwoord aan in Mijn Ziggo

    In de volgende stappen leggen we je uit waar je in Mijn Ziggo het wachtwoord van een e-mailadres kunt wijzigen. Deze stappen voer je uit in Mijn Ziggo. Dat heb je in de vorige stap geopend in een ander venster van je browser.

    a.

    Klik in Mijn Ziggo op de categorie Producten.

    b.

    Klik vervolgens op het tabblad Internet.

    c.

    Klik op Instellingen bij het e-mailadres waarvan je het wachtwoord opnieuw wilt instellen.

    d.

    Vul bij Bij Nieuw wachtwoord je nieuwe wachtwoord in.
    Herhaal dit wachtwoord bij Herhaal nieuw wachtwoord en klik op Opslaan.

  • Wijzig ook het wachtwoord van je Mijn Ziggo account

    Wijzig ook meteen je Mijn Ziggo wachtwoord. Door ook dit wachtwoord te wijzigen voorkom je misbruik van je Mijn Ziggo account. Zo krijgt niemand toegang tot je e-mail en kan er niet opnieuw spam mee worden verstuurd.

    a.

    Klik in Mijn Ziggo op de categorie Gegevens.

    b.

    Ga naar beneden naar de categorie Inloggegevens Mijn Ziggo. Klik op Wijzig wachtwoord.

    c.

    Voer je huidige Mijn Ziggo wachtwoord in.

    Kies vervolgens een nieuw wachtwoord en herhaal dit om het wachtwoord te wijzigen. Druk op Wijzigingen opslaan.

  • Je kunt geen e-mail versturen omdat er waarschijnlijk spam verstuurd wordt via je e-mailaccount. Uit voorzorg hebben we je account geblokkeerd. Wijzig je wachtwoord om verder misbruik van je account te voorkomen. Volg onderstaande stappen, zodat je weer veilig kunt e-mailen.

    Tip: In de eerste stap open je Mijn Ziggo automatisch in een nieuw venster. Zo kun je dit stappenplan makkelijk blijven volgen in dit venster.

    Inloggen op mijn Ziggo

    Klik op Log in om Mijn Ziggo te openen in een nieuw venster. Voer je inloggegevens in om in te loggen op Mijn Ziggo.

  • Mijn Ziggo inloggegevens opvragen

    Klik op Inloggegevens vergeten om je Mijn Ziggo gebruikersnaam en/of wachtwoord opnieuw op te vragen. Log vervolgens in op Mijn Ziggo.

    Als je je wachtwoord of gebruikersnaam herstelt, kun je kiezen uit verschillende verzendopties. Het kan zijn dat we geen of verouderde gegevens van je hebben waardoor je deze opties niet kunt gebruiken. Kies dan voor de optie om de gegevens kosteloos per post te versturen. 

  • De blokkade wordt binnen een uur verwijderd

    Gebruik je Ziggo Mail? Vergeet dan niet om even opnieuw in te loggen.
    Na een uur nog steeds een blokkade op je e-mail adres? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Let op! Wijzig eerst je e-mail en Mijn Ziggo wachtwoord, anders kunnen we je e-mailadres niet deblokkeren.