Overslaan en ga naar inhoud

Je ontvangt een foutmelding bij het versturen van e-mail

Je ontvangt een foutmelding bij het versturen van e-mail

  • Bezig met laden...

  • Maak een nieuw e-mail wachtwoord aan in Mijn Ziggo

    In de volgende stappen leggen we je uit waar je in Mijn Ziggo het wachtwoord van een e-mailadres kunt wijzigen. Deze stappen voer je uit in Mijn Ziggo. Dat heb je in de vorige stap geopend in een ander venster van je browser.

    a.

    Klik in Mijn Ziggo op de categorie Producten.

    b.

    Klik vervolgens op het tabblad Internet.

    c.

    Klik op E-mail instellen bij het e-mailadres waarvan je het wachtwoord opnieuw wilt instellen.

    d.

    Vul bij Bij Wachtwoord je nieuwe wachtwoord in.
    Herhaal dit wachtwoord bij Herhaal je wachtwoord en klik op Nu wijzigen.

  • Wijzig ook het wachtwoord van je Mijn Ziggo account

    Wijzig ook meteen je Mijn Ziggo wachtwoord. Door ook dit wachtwoord te wijzigen voorkom je misbruik van je Mijn Ziggo account. Zo krijgt niemand toegang tot je e-mail en kan er niet opnieuw spam mee worden verstuurd.

    a.

    Klik in Mijn Ziggo op de categorie Gegevens.

    b.

    Ga naar beneden naar de categorie Account instellen.

    c.

    Ga vervolgens naar Wachtwoord wijzigen.

    d.

    Voer je huidige Mijn Ziggo wachtwoord in.

    Kies vervolgens een nieuw wachtwoord en herhaal dit om het wachtwoord te wijzigen. Druk op Nu wijzigen.

  • Je kunt geen e-mail versturen omdat er waarschijnlijk spam verstuurd wordt via je e-mailaccount. Uit voorzorg hebben we je account geblokkeerd. Wijzig je wachtwoord om verder misbruik van je account te voorkomen. Volg onderstaande stappen, zodat je weer veilig kunt e-mailen.

    Tip: In de eerste stap open je Mijn Ziggo automatisch in een nieuw venster. Zo kun je dit stappenplan makkelijk blijven volgen in dit venster.

    Inloggen op mijn Ziggo

  • Mijn Ziggo inloggegevens opvragen

    Inloggegevens kwijt of vergeten?

    Niet erg! Je Mijn Ziggo gebruikersnaam en wachtwoord kun je makkelijk opvragen. 

  • De blokkade wordt binnen een uur verwijderd

    Gebruik je Ziggo Mail? Vergeet dan niet om even opnieuw in te loggen.
    Na een uur nog steeds een blokkade op je e-mail adres? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

    Let op! Wijzig eerst je e-mail en Mijn Ziggo wachtwoord, anders kunnen we je e-mailadres niet deblokkeren.