Verhuizen zonder zorgen
6 maanden € 10 korting
of een Smarthome voucher tot € 100
Verhuizen zonder zorgen
6 maanden € 10 korting
of gratis SmartWifi pods
of 12 maanden een extra tv-pakket
Daarom verhuis je met Ziggo
Je verhuizing is binnen drie werkdagen geregeld. Je krijgt extra verhuisvoordelen zoals een cadeau en korting. Je bent direct weer online in je nieuwe thuis. En het kost je helemaal niets.
Makkelijk en snel geregeld
Je regelt je verhuizing binnen drie werkdagen via Mijn Ziggo.
Verhuiscadeautje
Kies een cadeautje:
6 maanden € 10
of een Smarthome voucher tot € 100
Extra verhuisvoordelen
Omdat je klant blijft bij Ziggo, krijg je nóg meer verhuisvoordelen:
- 15% korting op het hele GAMMA assortiment
- €200 Extra CoolblueTegoed bij Coolblue Energie
Direct weer online
Met onze installatiehulp. Je e-mail en al je wifi-instellingen blijven hetzelfde.
En ook handig:
Daarom verhuis je met Ziggo
Je verhuizing is binnen drie werkdagen geregeld. Je krijgt extra verhuisvoordelen zoals een cadeau en korting. Je bent direct weer online in je nieuwe thuis. En het kost je helemaal niets.
Makkelijk en snel geregeld
Je regelt je verhuizing binnen drie werkdagen via Mijn Ziggo.
Verhuiscadeautje
Kies een cadeautje:
6 maanden € 10
of gratis SmartWifi pods
of 12 maanden een extra tv-pakket
Extra verhuisvoordelen
Omdat je klant blijft bij Ziggo, krijg je nóg meer verhuisvoordelen:
- 15% korting op het hele GAMMA assortiment
- €200 Extra CoolblueTegoed bij Coolblue Energie
Direct weer online
Met onze installatiehulp. Je e-mail en al je wifi-instellingen blijven hetzelfde.
En ook handig:
Alle extra verhuiskorting op een rij
Klusvoordeel
15% korting op het GAMMA assortiment
Ga je klussen, verven of vloeren leggen? Dat kan flink aantikken. Om je een vliegende start te geven, krijg je daarom 15% korting op het hele GAMMA assortiment. Jouw extra verhuisvoordeel, als je klant blijft bij Ziggo.
Energievoordeel
€200 Extra CoolblueTegoed bij Coolblue Energie
Bij Coolblue Energie krijg je groene stroom en gas, tegen een scherp tarief. Als je nu een contract afsluit, dan krijg je €200 CoolblueTegoed cadeau op het hele assortiment van Coolblue. Speciaal voor jou als we meeverhuizen.
Uitleg voor iedere verhuissituatie
Is jouw situatie net iets anders of heb je een andere vraag? We denken graag met je mee.
Verhuiscadeau en verhuisvoordeel
Dit cadeau is alleen voor bestaande Ziggo klanten die hun verhuizing hebben doorgegeven. Deze aanbieding is geldig tot 8 weken na het doorgeven van de verhuizing.
Jij kiest;
Of 6 maanden 10 euro korting op je abonnement van Ziggo. Of een Smarthome voucher tot € 100.
Geef eerst je verhuizing door in Mijn Ziggo. Na afloop ontvang je twee keer een persoonlijke e-mail met:
- een kortingscode voor 15% korting op het hele assortiment* van GAMMA. Voer de kortingscode in als je online afrekent bij gamma.nl. Of laat de barcode zien in de dichtstbijzijnde winkel.
- een kortingscode voor €200 Extra CoolblueTegoed bij Coolblue Energie. Stap over naar Coolblue Energie** en krijg je extra €200 CoolblueTegoed.
*deze korting is éénmalig geldig en kan zowel online als in één van de GAMMA winkels worden gebruikt. Met uitzondering van: aanbiedingen, opruimingen, OK artikelen, ALTIJD LAAG, Philips Hue, PostNL, cadeaukaarten, services en diensten.
**heb je al een lopend contract bij Coolblue Energie? Dan kun je helaas geen gebruik maken van deze actie.
In een groot deel van de Nederlandse huizen is het gebruik van ons SmartWifi modem al voldoende om altijd en overal perfecte wifi te ervaren. Is dat ook zo in jouw huis? Dan heb je geen extra SmartWifi pods nodig. Merk je dat de wifi in de buurt van je modem prima is, maar wat verder in huis niet meer? Dat is heel normaal. Zeker als je huis wat groter is en als er betonnen of betegelde muren of vloeren aanwezig zijn. In dat geval bieden de SmartWifi pods een hele goede oplossing.
Verhuissituatie
Apparatuur zoals je modem en mediabox neem je zelf mee en sluit je opnieuw aan. Hulp nodig? Volg dan het online verhuisstappenplan.
Het is dan meestal niet mogelijk om je eigen Ziggo aansluiting mee te verhuizen. Neem even contact met ons op. Dan kijken we samen naar de beste oplossing.
Gefeliciteerd met je nieuwe (t)huis! Wordt je postcode herkend? Dan ligt er een Ziggo aansluiting. Of we zijn bezig met het aanleggen van een spiksplinternieuwe kabel.
Ligt er nog geen Ziggo aansluiting? Dan staan we te trappelen om er eentje bij je aan te leggen. Vraag vandaag nog een aansluiting aan via 088-7165900.
Helaas. We hebben een postcode en huisnummer nodig om de beschikbaarbaarheid te checken. We kunnen je pas verder helpen als de gemeente deze gegevens deelt.
Verhuis je naar een adres met hetzelfde kengetal -bijvoorbeeld van Utrecht (030) naar Nieuwegein (030) - dan neem je ook je vaste telefoonnummer gewoon mee. Je krijgt tijdelijk een ander nummer om bereikbaar te blijven terwijl we je nummer verhuizen.
Alleen als je naar een regio met een ander kengetal verhuist, krijg je een nieuw vast nummer. Dat gebeurt automatisch als je je verhuizing doorgeeft.
Abonnement
Wil je een deel van je pakket opzeggen of wijzigen? Dat kan gemakkelijk via Mijn Ziggo.
Wat jammer dat je je abonnement bij Ziggo wilt opzeggen. Kunnen we ergens bij helpen? Bellen werkt het beste, onze klantenservice staat voor je klaar. Bij online opzeggen duurt het maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen altijd om je opzegging te bevestigen.
Bellen: Bellen werkt het beste. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.
- 0900 1884 (normale kosten voor mobiel bellen)
- 1200 (gratis vanaf een vaste telefoonlijn van Ziggo)
Online: Maak gebruik van het opzegformulier. Het duurt maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen je altijd nog om je opzegging te bevestigen. Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.
Per post: Je kunt het opzegformulier uitprinten en opsturen naar het onderstaande adres. Vergeet niet de brief aangetekend te versturen.
Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Overige vragen
Zodra jij je verhuizing hebt doorgegeven, dan kun je contact opnemen met ons voor het inplannen van een monteur.
Maak een account aan en meld je daarna eenmalig aan in de Mijn Vodafone & Ziggo app.
Staat je situatie er niet bij?
Op onze Klantenservice pagina vind je informatie over al onze producten en diensten. Of bel of chat met ons. We helpen je graag!
Uitleg voor iedere verhuissituatie
Is jouw situatie net iets anders of heb je een andere vraag? We denken graag met je mee.
Verhuiscadeau en verhuisvoordeel
Dit cadeau is alleen voor bestaande Ziggo klanten die hun verhuizing hebben doorgegeven. Deze aanbieding is geldig tot 8 weken na het doorgeven van de verhuizing.
Jij kiest;
Of 6 maanden 10 euro korting op je abonnement van Ziggo. Of gratis SmartWifi pods of 12 maanden een extra tv-pakket.
Geef eerst je verhuizing door in Mijn Ziggo. Na afloop ontvang je twee keer een persoonlijke e-mail met:
- een kortingscode voor 15% korting op het hele assortiment* van GAMMA. Voer de kortingscode in als je online afrekent bij gamma.nl. Of laat de barcode zien in de dichtstbijzijnde winkel.
- een kortingscode voor €200 Extra CoolblueTegoed bij Coolblue Energie. Stap over naar Coolblue Energie** en krijg je extra €200 CoolblueTegoed.
*deze korting is éénmalig geldig en kan zowel online als in één van de GAMMA winkels worden gebruikt. Met uitzondering van: aanbiedingen, opruimingen, OK artikelen, ALTIJD LAAG, Philips Hue, PostNL, cadeaukaarten, services en diensten.
**heb je al een lopend contract bij Coolblue Energie? Dan kun je helaas geen gebruik maken van deze actie.
In een groot deel van de Nederlandse huizen is het gebruik van ons SmartWifi modem al voldoende om altijd en overal perfecte wifi te ervaren. Is dat ook zo in jouw huis? Dan heb je geen extra SmartWifi pods nodig. Merk je dat de wifi in de buurt van je modem prima is, maar wat verder in huis niet meer? Dat is heel normaal. Zeker als je huis wat groter is en als er betonnen of betegelde muren of vloeren aanwezig zijn. In dat geval bieden de SmartWifi pods een hele goede oplossing.
Verhuissituatie
Apparatuur zoals je modem en mediabox neem je zelf mee en sluit je opnieuw aan. Hulp nodig? Volg dan het online verhuisstappenplan.
Het is dan meestal niet mogelijk om je eigen Ziggo aansluiting mee te verhuizen. Neem even contact met ons op. Dan kijken we samen naar de beste oplossing.
Gefeliciteerd met je nieuwe (t)huis! Wordt je postcode herkend? Dan ligt er een Ziggo aansluiting. Of we zijn bezig met het aanleggen van een spiksplinternieuwe kabel.
Ligt er nog geen Ziggo aansluiting? Dan staan we te trappelen om er eentje bij je aan te leggen. Vraag vandaag nog een aansluiting aan via 088-7165900.
Helaas. We hebben een postcode en huisnummer nodig om de beschikbaarbaarheid te checken. We kunnen je pas verder helpen als de gemeente deze gegevens deelt.
Verhuis je naar een adres met hetzelfde kengetal -bijvoorbeeld van Utrecht (030) naar Nieuwegein (030) - dan neem je ook je vaste telefoonnummer gewoon mee. Je krijgt tijdelijk een ander nummer om bereikbaar te blijven terwijl we je nummer verhuizen.
Alleen als je naar een regio met een ander kengetal verhuist, krijg je een nieuw vast nummer. Dat gebeurt automatisch als je je verhuizing doorgeeft.
Abonnement
Wil je een deel van je pakket opzeggen of wijzigen? Dat kan gemakkelijk via Mijn Ziggo.
Wat jammer dat je je abonnement bij Ziggo wilt opzeggen. Kunnen we ergens bij helpen? Bellen werkt het beste, onze klantenservice staat voor je klaar. Bij online opzeggen duurt het maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen altijd om je opzegging te bevestigen.
Bellen: Bellen werkt het beste. Onze servicelijn is elke dag bereikbaar van 08.00 tot 20.00 uur.
- 0900 1884 (normale kosten voor mobiel bellen)
- 1200 (gratis vanaf een vaste telefoonlijn van Ziggo)
Online: Maak gebruik van het opzegformulier. Het duurt maximaal 4 weken tot je aanvraag is verwerkt. We bellen je altijd nog om je opzegging te bevestigen. Mochten we je de 1e keer niet bereiken dan proberen we het nog 6 keer.
Per post: Je kunt het opzegformulier uitprinten en opsturen naar het onderstaande adres. Vergeet niet de brief aangetekend te versturen.
Ziggo B.V.
Postbus 43048
3540 AA Utrecht
Overige vragen
Zodra jij je verhuizing hebt doorgegeven, dan kun je contact opnemen met ons voor het inplannen van een monteur.
Maak een account aan en meld je daarna eenmalig aan in de Mijn Vodafone & Ziggo app.
Staat je situatie er niet bij?
Op onze Klantenservice pagina vind je informatie over al onze producten en diensten. Of bel of chat met ons. We helpen je graag!
Meer weten over verhuizen?
We hebben de onderwerpen voor je op een rij gezet.
Op de aanbieding voor verhuizende klanten zijn onze actievoorwaarden van toepassing.