Elke dag investeren

Ook in de toekomst snel en veilig online

We investeren in een stabiel en veilig netwerk, en dat merk je. Bijvoorbeeld aan ons razendsnelle en goed beveiligde Zakelijk Internet. Niet voor niets 7 keer op rij verkozen tot beste internetprovider door Tweakers. Die kwaliteit blijven we graag garanderen.

De kosten voor het leveren van een stabiel en veilig netwerk stijgen. Net als de kosten voor series, films en sport op tv. Om ook in de toekomst de kwaliteit te blijven leveren die je van ons gewend bent, veranderen de prijzen en betaal je vanaf 1 juli 2017 meer voor sommige producten.

Goed om te weten

  • De nieuwe prijs zie je op je factuur van juli, in Mijn Ziggo.
  • Heb je ná 24 april 2017 je abonnement aangepast of opgezegd? Dan was die wijziging nog niet verwerkt toen we de brief verstuurden die je hebt ontvangen. Vandaar dat je de wijziging niet in de brief terug ziet.
  • Heb je nog vragen? Onze klantenservice is iedere dag van 08.00 tot 22.00 uur gratis bereikbaar op 0800 0620. Ook in in het weekend.
Prijswijzigingen Ziggo Zakelijk

FAQ

Waarom gaan de prijzen omhoog?

De kosten om ons netwerk stabiel en veilig te houden, stijgen. Net als de kosten voor series, films en sport op tv. We investeren steeds in een futureproof netwerk. Zodat je veilig en snel kunt blijven werken en de beste programma's blijft zien. Daarom passen we onze prijzen aan.

Waarvoor ga ik meer betalen?

Alleen je abonnementskosten gaan omhoog. Verbruikskosten zoals gesprekskosten voor telefonie of tv-pakketten blijven hetzelfde.

Wanneer gaat de prijsverhoging in?

Per 1 juli 2017. De nieuwe abonnementskosten vind je in Mijn Ziggo , op je factuur van juni.

Ik heb net mijn abonnement aangepast, waarom staat dat niet in de brief die ik heb ontvangen?

Heb je ná 24 april 2017 je abonnement aangepast of opgezegd? Dan is die wijziging nog niet meegenomen in de brief/mail die je hebt ontvangen, omdat je wijziging op moment van versturen nog niet was verwerkt. Geen zorgen dus.

Wat als ik mijn abonnement wil opzeggen?

Wil je je abonnement wijzigen of opzeggen naar aanleiding van de prijswijziging? Dat kan tot 1 juli 2017 kosteloos. Bel hiervoor onze Zakelijke Klantenservice op 0800 0620.

Service van de zaak

Onze zakelijke klantenservice bereik je 7 dagen per week van 8.00 tot 22.00 uur. Gratis.

Kom je er niet uit?
Bel ons via 0800 - 0620
7 dagen per week

Tevreden klanten zijn onze beste reclame

Ziggo wint Tweakers awards 16/17

7x op rij beste internetprovider volgens Tweakers