Prijswijziging

Elke dag investeren we in ons netwerk. Om het snel, betrouwbaar en veilig te houden. Dat is ook nodig, want steeds meer mensen gebruiken het tegelijk en steeds vaker. Tweederde van de ondernemers in Nederland is er elke dag van afhankelijk. Om onze kwaliteit te kunnen blijven garanderen, wijzigen we onder meer het tarief van Zakelijk Bellen.

Wijziging per belproduct

De tarieven voor Zakelijk Bellen veranderen per 1 juli 2018. Eventuele kortingen behoud je natuurlijk gewoon.

Zakelijk Bellen
Het starttarief voor bellen stijgt met € 0,008 (excl. btw). Ook de kosten per minuut gaan met € 0,008 (excl. btw) omhoog voor telefoontjes binnen Nederland én als je belt naar Europa, Noord-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland.
Zakelijk Volop Bellen Nationaal
Het tarief van Volop Bellen binnen Nederland blijft gelijk. Voor andere gesprekken stijgt het starttarief met € 0,008 (excl. btw) en ook de kosten per minuut gaan met € 0,008 (excl. btw) omhoog als je belt naar Europa, Noord-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland.
Zakelijk Volop Bellen Internationaal
Het starttarief voor bellen naar een nummer buiten Nederland wordt € 0,008 (excl. btw) duurder. De kosten per minuut gaan alleen met € 0,008 (excl. btw) omhoog als je belt naar Monaco, IJsland, Gibraltar, Andorra, Australië en Nieuw-Zeeland of naar mobiele nummers in Europa. Overige tarieven wijzigen niet.
Zakelijk Onbeperkt Bellen
Het starttarief voor bellen naar een nummer buiten Nederland wordt € 0,008 (excl. btw) duurder. Bel je naar nummers in Australië en Nieuw Zeeland of naar mobiele nummers in Europa? Dan gaat het minuuttarief ook met € 0,008 (excl. btw) omhoog.
Volop Bellen Avond en Weekend
Bel je tussen 8.00 en 19.00 uur van maandag t/m vrijdag? Dan stijgt het starttarief voor bellen met € 0,008 (excl. btw). Ook de kosten per minuut gaan met € 0,008 (excl. btw) omhoog voor telefoontjes binnen Nederland én als je belt naar Europa, Noord-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland. Voor gesprekken buiten de periode maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 19.00 uur (avond en weekend) stijgt het starttarief alleen buiten Nederland met € 0,008 (excl. btw). De kosten per minuut gaan alleen met € 0,008 (excl. btw) omhoog als je belt naar Monaco, IJsland, Gibraltar, Andorra, Australië en Nieuw-Zeeland of naar mobiele nummers elders in Europa. Overige tarieven wijzigen niet.
Zakelijk Vast Bellen
Bellen binnen Nederland wordt € 0,008 (excl. btw) per minuut duurder. Net als bellen naar Europa, Noord-Amerika, Australië en Nieuw-Zeeland.

Heb je nog vragen?

Wil je naar aanleiding van de prijswijziging je abonnement wijzigen of zelfs opzeggen? Dat kan. Dat doe je kostenloos tot 1 juli 2018. En heb je nog vragen over de prijswijziging? Bel ons, we helpen je graag.

0800 - 0620

7 dagen per week van 8.00 tot 22.00 uur

Algemene voorwaarden

Heldere afspraken, daar houden we van. Daarom hebben we onze algemene voorwaarden herschreven. Ze zijn eenvoudiger geworden en ze zijn voor alle klanten gelijk. Goed om te weten: er verandert niets in jouw nadeel.

Meestgestelde vragen

Waarom verhoogt Ziggo de prijzen?

We investeren voordurend in onze diensten. Dit is noodzakelijk omdat er steeds hogere eisen aan worden gesteld, want:

  • Het datagebruik groeit explosief.
  • Steeds meer mensen maken op meer apparaten en tegelijkertijd gebruik van ons netwerk.
  • De eisen voor veiligheid nemen toe, bijvoorbeeld door het toenemende risico van cybercrime.
Gelden de verhogingen ook als ik vóór 1 juli klant word?

Ja, als je een dienst koopt waarop een prijsverhoging van toepassing is, dan wordt die prijs per 1 juli verhoogd.

Hoe worden klanten geïnformeerd?

Omdat we ook de Algemene Voorwaarden aanpassen, krijgen al onze klanten vanaf 7 mei persoonlijk bericht via een brief of e-mail.

Wat gebeurt er met mijn huidige korting?

Als je per 1 juli nog recht hebt op een lopende korting, dan behoud je die gewoon. Er zijn verschillende mogelijkheden:

  • Je ontvangt nu een aantal maanden een bepaald kortingsbedrag. Je houdt uiteraard recht op dit bedrag. 
  • Je ontvangt nu een kortingspercentage. Dit kortingspercentage blijft van kracht, ook over het nieuwe maandbedrag per 1 juli.
  • Je betaalt sinds een aantal maanden een vast bedrag. In dit geval ga je pas het nieuwe maandbedrag betalen ná de afgesproken kortingsperiode.
Waar kan ik meer informatie vinden over de prijswijzigingen?

Je vindt meer informatie op onze pagina over de prijswijzigingen.

Mijn abonnement is na 3 april aangepast. Wat nu?

De informatie die je ontvangen hebt, is gebaseerd op de situatie van vóór 3 april 2018. Is je abonnement ná 3 april gewijzigd? Dan ontvang je in mei een nieuwe brief met daarin de juiste situatie.