Prijswijziging

Elke dag investeren we in ons netwerk. Om het snel, betrouwbaar en veilig te houden. Dat is ook nodig, want steeds meer mensen gebruiken het tegelijk en steeds vaker. Tweederde van de ondernemers in Nederland is er elke dag van afhankelijk. Om onze kwaliteit te kunnen blijven garanderen, wijzigen we het tarief van Zakelijk Internet Start en Complete.

Wat verandert er voor jou?

Per 1 juli 2018 verhogen we de prijs van Zakelijk Internet Start en Zakelijk Internet Complete met €1,50. Eventuele kortingen behoud je natuurlijk gewoon. Wil je naar aanleiding van de prijswijziging je abonnement wijzigen of zelfs opzeggen? Dat kan. Dat doe je kostenloos tot 1 juli 2018. En heb je nog vragen over de prijswijziging? Bel ons, we helpen je graag.

0800 - 0620

7 dagen per week van 8.00 tot 22.00 uur

Algemene voorwaarden

Heldere afspraken, daar houden we van. Daarom hebben we onze algemene voorwaarden herschreven. Ze zijn eenvoudiger geworden en ze zijn voor alle klanten gelijk. Goed om te weten: er verandert niets in jouw nadeel.

Meestgestelde vragen

Waarom verhoogt Ziggo de prijzen?

We investeren voordurend in onze diensten. Dit is noodzakelijk omdat er steeds hogere eisen aan worden gesteld, want:

  • Het datagebruik groeit explosief.
  • Steeds meer mensen maken op meer apparaten en tegelijkertijd gebruik van ons netwerk.
  • De eisen voor veiligheid nemen toe, bijvoorbeeld door het toenemende risico van cybercrime.
Gelden de verhogingen ook als ik vóór 1 juli klant word?

Ja, als je een dienst koopt waarop een prijsverhoging van toepassing is, dan wordt die prijs per 1 juli verhoogd.

Hoe worden klanten geïnformeerd?

Omdat we ook de Algemene Voorwaarden aanpassen, krijgen al onze klanten vanaf 7 mei persoonlijk bericht via een brief of e-mail.

Wat gebeurt er met mijn huidige korting?

Als je per 1 juli nog recht hebt op een lopende korting, dan behoud je die gewoon. Er zijn verschillende mogelijkheden:

  • Je ontvangt nu een aantal maanden een bepaald kortingsbedrag. Je houdt uiteraard recht op dit bedrag. 
  • Je ontvangt nu een kortingspercentage. Dit kortingspercentage blijft van kracht, ook over het nieuwe maandbedrag per 1 juli.
  • Je betaalt sinds een aantal maanden een vast bedrag. In dit geval ga je pas het nieuwe maandbedrag betalen ná de afgesproken kortingsperiode.
Waar kan ik meer informatie vinden over de prijswijzigingen?

Je vindt meer informatie op onze pagina over de prijswijzigingen.

Mijn abonnement is na 3 april aangepast. Wat nu?

De informatie die je ontvangen hebt, is gebaseerd op de situatie van vóór 3 april 2018. Is je abonnement ná 3 april gewijzigd? Dan ontvang je in mei een nieuwe brief met daarin de juiste situatie.