Ziggo Collectief voor contractanten

Bent u beheerder van meerdere woningen, bijvoorbeeld van een zorgcentrum, woningbouwvereniging, VVE of particuliere woningen? Bekijk dan de voordelen van Ziggo Collectief.

Beheert u 5 of meer aansluitingen? Dan kunt u een Ziggo Collectief abonnement afsluiten. De abonnementskosten ontvangt u dan op één overzichtelijke factuur.

Met Ziggo Collectief heeft u:

  • een collectief contract voor TV Standard (vanaf 5 aansluitingen)
  • alle adressen op één overzichtelijke factuur
  • een eigen helpdesk voor vragen of wijzigingen
  • een persoonlijk adviseur
  • korting op maat

Collectief Televisie

Van alle woningen ontvangt u de abonnementskosten voor TV Standard overzichtelijk op één factuur van Ziggo. Op uw verzamelfactuur staat welk bedrag u betaalt en voor welke adressen.

Collectief TV + Internet

Ook kunt u een collectief abonnement afsluiten voor Internet van Ziggo. Hiervoor is een collectief abonnement voor Televisie verplicht. Van alle woningen ontvangt u de abonnementskosten voor Internet overzichtelijk op één factuur. U ontvangt 1 verzamelfactuur voor Televisie en 1 voor Internet.

Collectief Alles- in -1

Bestelt u zelf, als organisatie, voor één of meerdere woningen Alles-in-1? Dan bent u verantwoordelijk voor de Algemene Voorwaarden die op het abonnement van toepassing zijn.

U krijgt één factuur per Alles-in-1 abonnement. Heeft u meerdere Alles-in-1 abonnementen, dan ontvangt u ook meerdere facturen.

Wilt u bestellen? Bel de afdeling Verkoop via telefoonnummer 0900 - 0730 (normaal tarief).

Bereikbaar:

  • Maandag tot en met vrijdag van 8.00 -22.00 uur.
  • Zaterdag en zondag van 10.00 - 18.00 uur.

Standaard Televisie van Ziggo uitbreiden met extra abonnement

Extra zenders

Het TV Standard abonnement kan de bewoner zelf met bijvoorbeeld TV Plus, TV Extra of een Extra Zenderpakket uitbreiden. De extra abonnementen komen op naam van de bewoner zelf en de kosten betaalt de bewoner rechtstreeks aan Ziggo.

Het abonnement TV Standard blijft de bewoner samen met de huur betalen aan het collectief.

Internet

Heeft u geen collectief abonnement afgesloten voor Internet, dan kan de bewoner zelf het tv-abonnement uitbreiden met Internet van Ziggo.

Het extra abonnement komt op naam van de bewoner zelf en de kosten betaalt de bewoner rechtstreeks aan Ziggo. Het abonnement TV Standard blijft de bewoner samen met de huur betalen aan het collectief Internet van Ziggo.

Telefonie

De bewoner kan zelf een abonnement afsluiten op Telefonie van Ziggo. Het extra abonnement komt op naam van de bewoner zelf en de kosten betaalt de bewoner rechtstreeks aan Ziggo.

Het abonnement TV Standard blijft de bewoner samen met de huur betalen aan het collectief.

Alles-in-1

Televisie, Internet én Telefonie voordelig in één pakket, dat is Alles-in-1. Heeft u geen collectief abonnement afgesloten voor Internet, dan kan de bewoner zelf het TV-abonnement uitbreiden met Alles-in-1.

Het abonnement Alles-in-1 komt dan op naam van de bewoner zelf en de bewoner betaalt de abonnementskosten rechtstreeks aan Ziggo, behalve de kosten voor TV Standard. Deze kosten betaalt de bewoner samen met de huur aan het collectief.

Betaalwijze

U betaalt uw verzamelfactuur voor TV Standard via automatische incasso of acceptgiro. De verzamelfactuur voor Internet betaal je altijd via automatische incasso.

Heeft u vragen over uw abonnement of aansluiting, neem dan telefonisch contact met Ziggo Collectief via telefoonnummer 088-7173310. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag 8.30 tot 17.30 uur.

Veelgestelde vragen

Krijg ik korting als ik een abonnement afsluit voor Collectief Televisie of TV + Internet?

Dit is afhankelijk van het aantal aansluitingen en de contractduur. Neem voor informatie hierover contact op met Ziggo Collectief via telefoonnummer 088-7173310. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met vrijdag 8.30 tot 17.30 uur. 

Ik ontvang 2 aparte facturen van Ziggo Collectieven en Ziggo Zakelijk. Kan ik 1 gezamenlijke factuur ontvangen?

Heeft u een abonnement bij Ziggo Collectief én een abonnement bij Ziggo Zakelijk, dan ontvangt u 2 aparte facturen. Ziggo Zakelijk en Ziggo Collectief bieden verschillende abonnementen, waardoor er verschillende voorwaarden van toepassing zijn. 

Wat voor aansluiting heb ik? Een aansluiting voor Ziggo Collectief of voor Ziggo Zakelijk?

Of uw abonnement onder Ziggo Collectieven of Ziggo Zakelijk valt, is afhankelijk van uw aansluiting. Een individuele aansluiting is de hoofdaansluiting (groene kabel) die door Ziggo vanaf buiten naar binnen in de woning is aangelegd. De aansluiting is hierbij in het beheer van Ziggo en kun je een abonnement afsluiting bij Ziggo Collectieven.

Weet u niet zeker welk type aansluiting u heeft? Neem dan contact met Ziggo Collectieven via telefoonnummer 088-7173310.