Overslaan en ga naar inhoud

Mijn Ziggo Zakelijk

Check je facturen, bekijk je abonnement en ontvang persoonlijke aanbiedingen.

Of log in via de Mijn Ziggo app.
Nog geen Mijn Ziggo? Maak een account aan

Pas je abonnement aan

Telefonie toevoegen, extra televisiezenders kiezen of je internetsnelheid verhogen? Dat doe je zo.

Andere zakelijke beheeromgevingen

Op zoek naar een andere omgeving dan Mijn Ziggo? Je vindt ze hieronder:

Mijn Ziggo Zakelijk | Klantenservice | Ziggo Zakelijk

E-invoice

Begint je debiteurennummer met 219? Bekijk en download je Ziggo Zakelijk facturen in E-invoice.

Mijn Ziggo Zakelijk | Klantenservice | Ziggo Zakelijk

E-factuur

Begint je debiteurennummer met 319? Bekijk en download je Ziggo Zakelijk facturen in E-factuur.

Mijn Ziggo Zakelijk | Klantenservice | Ziggo Zakelijk

Esprit en Zoranet

Esprit Telecom en Zoranet zijn onderdeel van Ziggo. Neem je hier een dienst af? Log in en bekijk je facturen.

Mijn Ziggo Zakelijk | Klantenservice | Ziggo Zakelijk

Zakelijk Hosted bellen

Maak je gebruik van Hosted Bellen of VoIP? Log in om instellingen te wijzigen of werkplekken toe te voegen.

Mijn Ziggo Zakelijk | Klantenservice | Ziggo Zakelijk

Servicenummers

Maak je gebruik van een of meer servicenummers? Log in om wijzigingen door te geven.

Industry Solutions

Industry solutions

Log in om facturen, verbruikskosten en het contract te bekijken van de Industry Solutions dienstverlening.

Hulp bij inloggen

1. Ben je je wachtwoord vergeten?

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen per e-mail, sms of brief.


2. Heb je nog geen account voor Mijn Ziggo?

Met je klantnummer registreer je een account in drie eenvoudige stappen. Tip: zoek van tevoren een brief of e-mail van Ziggo op, want daarin staat je klantnummer vermeld.


3. Ben je je gebruikersnaam vergeten?

Met behulp van je klantnummer en adresgegevens kun je je gebruikersnaam opvragen. Je vindt je klantnummer bijvoorbeeld in brieven en e-mails van Ziggo.

1. Ben je je wachtwoord vergeten?

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je kunt een nieuw wachtwoord opvragen per e-mail, sms of brief.

2. Ben je je gebruikersnaam vergeten?

Met behulp van je klantnummer en adresgegevens kun je je gebruikersnaam opvragen. Je vindt je klantnummer bijvoorbeeld in brieven en e-mails van Ziggo.

3. Ben je je klantnummer kwijt?

Kun je je klantnummer niet vinden? Je vindt je klantnummer ook op brieven en afschrijvingen van Ziggo en onderaan onze e-mails aan jou.

Mijn Ziggo Zakelijk | Klantenservice | Ziggo Zakelijk