Mijn Ziggo Zakelijk

Log in om je facturen in te zien, je abonnement te wijzigen en speciale aanbiedingen te bekijken.

Nog geen account? Registreer

Iets aanpassen?

Telefonie toevoegen, extra televisiezenders kiezen of je internetsnelheid verhogen? Geen probleem.

Iets aanpassen?

Telefonie toevoegen, extra televisiezenders kiezen of je internetsnelheid verhogen? Geen probleem.

Andere zakelijke beheeromgevingen

Hosted VoIP

E-invoice

Begint je debiteurennummer met 219? Bekijk en download je Ziggo Zakelijk facturen in E-invoice.

 
 
Hosted VoIP

E-factuur

Begint je debiteurennummer met 319? Bekijk en download je Ziggo Zakelijk facturen in E-factuur.

 
 
Hosted VoIP

Esprit en Zoranet

Esprit Telecom en Zoranet zijn onderdeel van Ziggo. Neem je hier een dienst af? Log in en bekijk je facturen.

 
 
Hosted VoIP

Zakelijk Hosted bellen

Maak je gebruik van Hosted Bellen of VoIP? Log in om instellingen te wijzigen of werkplekken toe te voegen.

 
 
Servicenummers

Servicenummers

Maak je gebruik van een of meer servicenummers? Log in om wijzigingen door te geven.

 
 
Industry solutions

Industry Solutions

Log in om facturen, verbruikskosten en het contract te bekijken van de Industry Solutions dienstverlening.

 
 

Hulp bij inloggen

Ik probeer in te loggen, maar het lukt niet

1. Ben je je wachtwoord vergeten?

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je hebt daarvoor wel je klantnummer nodig. Houd deze dus bij de hand. Je vindt je klantnummer bijvoorbeeld op brieven van Ziggo.

2. Heb je nog geen Mijn Ziggo account?

Met je klantnummer registreer je een account in drie eenvoudige stappen. Tip: zoek vantevoren een brief van Ziggo op, want daarop staat altijd je klantnummer vermeld.

3. Ben je je gebruikersnaam vergeten?

Met behulp van je klantnummer en adresgegevens kun je je gebruikersnaam opvragen. Je ontvangt je gebruikersnaam dan per post of email.

Kun je je klantnummer niet vinden? Met behulp van dit stappenplan heb je hem zo weer gevonden.

Ik weet mijn gebruikersnaam / wachtwoord / klantnummer niet meer

1. Ben je je wachtwoord vergeten?

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je hebt daarvoor wel je klantnummer nodig. Houd deze dus bij de hand. Je vindt je klantnummer bijvoorbeeld op brieven van Ziggo.

2. Ben je je gebruikersnaam vergeten?

Met behulp van je klantnummer en adresgegevens kun je je gebruikersnaam opvragen. Je ontvangt je gebruikersnaam dan per post of email.

3. Ben je je klantnummer kwijt?

Kun je je klantnummer niet vinden? Met behulp van dit stappenplan heb je hem zo weer gevonden. Je vindt je klantnummer ook op brieven en afschrijvingen van Ziggo.

Liever iemand spreken?

ZZP & MKB

0800 - 0620 (gratis)

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Grootzakelijk

088 - 121 2500 (normaal tarief)

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Chat met ons

Iedere dag van 8.00 tot 22.00 uur. Ook in het weekend.