Inloggen in Mijn Ziggo Zakelijk

Log in met je Mijn Ziggo account

 
 

Facturen inzien E-invoice

Als je debiteurennummer begint met 219 gebruik je E-invoice om je Ziggo Zakelijk facturen te bekijken en te downloaden.

Facturen inzien E-factuur

Als je debiteurennummer begint met 319 gebruik je E-factuur om je Ziggo Zakelijk facturen te bekijken en te downloaden.

Facturen inzien Esprit Telecom

Sinds 15 juni 2016 is Esprit verder gegaan onder de naam Ziggo. Ben je geabonneerd op een dienst van Esprit? Bekijk dan hier je facturen.

Facturen inzien Zoranet

Sinds 15 juni 2016 is Zoranet verder gegaan onder de naam Ziggo. Ben je geabonneerd op een dienst van Zoranet? Bekijk dan hier je facturen.

Hosted Bellen beheren

Log hier in als je Hosted Bellen of VoIP afneemt bij Ziggo en je de instellingen wilt aanpassen of werkplekken wilt toevoegen.

Servicenummers beheren

Log hier in als je bij Ziggo een of meer servicenummers afneemt en je de instellingen van deze telefoonnummers wilt aanpassen.

MijnZiggo Mobiel Zakelijk

Heb je een mobiel abonnement met de naam Large, XLarge of XXLarge? Dan vind je de facturen en instellingen in MijnZiggo Mobiel.

Industry Solutions

Log hier in voor de facturen en verbruikskosten van de Industry Solutions dienstverlening. Ook kun je het contract hier inzien.

Hulp bij het inloggen 

Ik probeer in te loggen, maar het lukt niet

1. Ben je je wachtwoord vergeten?

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je hebt daarvoor wel je klantnummer nodig. Houd deze dus bij de hand. Je vindt je klantnummer bijvoorbeeld op brieven van Ziggo.

2. Heb je nog geen Mijn Ziggo account?

Met je klantnummer registreer je een account in drie eenvoudige stappen. Tip: zoek vantevoren een brief van Ziggo op, want daarop staat altijd je klantnummer vermeld.

3. Ben je je gebruikersnaam vergeten?

Met behulp van je klantnummer en adresgegevens kun je je gebruikersnaam opvragen. Je ontvangt je gebruikersnaam dan per post of email.

Kun je je klantnummer niet vinden? Met behulp van dit stappenplan heb je hem zo weer gevonden.

 
 
 

Ik wil mijn abonnementsgegevens voor Mobiel Zakelijk bekijken

Welk Zakelijk Mobiel abonnement heb je?

Er zijn twee verschillende beheeromgevingen voor Zakelijk Mobiel. Om er achter te komen welke je nodig hebt kijk je naar de naam van je Zakelijk Mobiel abonnement en naar de naam van de partij die de abonnementskosten incasseert.

Worden je abonnementskosten iedere maand afgeschreven door BUCKAROO ST.DERDENGELDEN? Dan heet je abonnement Ziggo Mobiel Zakelijk Large, XLarge of XXLarge en log je in bij MijnZiggo Mobiel Zakelijk.

Worden je abonnementskosten iedere maand afgeschreven door ZIGGO SERVICES? Dan heet je abonnement Zakelijk Mobiel Voldoende, Ruim, Enorm of Samen en vind je je facturen door bovenin deze pagina in te loggen.

Kun je wel inloggen, maar staat Zakelijk Mobiel er niet bij? Dan heb je een apart klantnummer voor Mobiel. Zoek dat klantnummer op en registreer hiervoor een extra Mijn Ziggo account.

 
 
 

Ik weet mijn gebruikersnaam / wachtwoord / klantnummer niet meer

1. Ben je je wachtwoord vergeten?

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je hebt daarvoor wel je klantnummer nodig. Houd deze dus bij de hand. Je vindt je klantnummer bijvoorbeeld op brieven van Ziggo.

2. Ben je je gebruikersnaam vergeten?

Met behulp van je klantnummer en adresgegevens kun je je gebruikersnaam opvragen. Je ontvangt je gebruikersnaam dan per post of email.

3. Ben je je klantnummer kwijt?

Kun je je klantnummer niet vinden? Met behulp van dit stappenplan heb je hem zo weer gevonden. Je vindt je klantnummer ook op brieven en afschrijvingen van Ziggo.