Multi Wifi

Lees hier alle informatie over Multi Wifi.

Veel gestelde vragen over Multi Wifi

Wat is de contractduur van Ziggo Multi Wifi? En wat als mijn huidige internet contract afloopt?

 

Wat is het retourproces voor de Access Points bij opzegging?

 

Kan ik zelf bepalen hoe ik mijn wifi account voor gasten noem (SSID) en kan ik zelf het design van de 'ontvangstpagina' voor mijn gasten maken?

 

Hoe bestel ik een extra Access Point?

 

Hoe bepaal ik hoeveel Access Points ik nodig heb?

 

Kan ik Ziggo Multi Wifi bestellen als ik Connect ZZP of MKB Internet Start heb?

 

Stel, ik heb op termijn minder Access Points nodig. Krijg ik dan met kosten te maken?

 

Krijg ik ook toegang tot Wi-Fi Spots als ik Ziggo Multi Wifi afneem?

 

Kan ik als afnemer zien hoeveel personen per Access Point actief zijn en ook wie dat zijn?

 

Wie sluit Ziggo Multi Wifi aan en installeert de Access Points?

 

Kan er ook een monteur komen in geval van storingen?

 

Hoe zit het eigenlijk met toekennen van IP-adres?

 

Wat als er een probleem is met één of meer Access Points?

 

Lease of koop je de Access Points en waarom is Multi Wifi niet af te nemen met een contractduur van 1 jaar?

 

Hoe snel is Ziggo Multi Wifi?

 

Is het gebruik van de Access Points veilig voor mijn medewerkers en voor gasten?

 

Zitten de Access Points op een aparte frequentie en verstoort het andere verbindingen niet?

 

Hoeveel personen kunnen tegelijkertijd gebruik maken van Ziggo Multi Wifi?

 

Kan ik ook Ziggo Multi Wifi Access Points buiten plaatsen?

 

Waarom zijn de eenmalige kosten van de outdoorvariant van het Access Point zo hoog?

 
 

Lees meer

 
 
 
 

Kom je er niet uit?

Klantenservice

0800 - 0620

(Gratis)

Dagelijks bereikbaar van 8.00 – 22.00 uur

Kijk voor andere opties bij:

Contact