Contactoverzicht

Wilt u als Esprit Telecom klant contact met ons opnemen? Alle contactgegevens staan voor u op een rij in onderstaand overzicht.

Onze openingstijden

Op werkdagen staan we van 8.30 tot 17.00 uur voor u klaar. Onze Technische Helpdesk is 7 dagen per week, 24 uur per dag bereikbaar. Ook in het weekend en op feestdagen.

Algemeen

Voor al uw vragen over facturen, herinneringen en andere administratieve vragen: neem s.v.p. contact op met de medewerkers van onze Klantenservice.

 

Adres:

Ziggo

T.a.v. Klantenservice Esprit Telecom

Postbus 43048

3540 AA Utrecht

Telefoonnummer:

088-1212840

E-mailadres:

klantenservice.esprit@ziggo.nl

 

Sales Support

Onze medewerkers van de Sales Support (voorheen commerciële binnendienst) staan voor u klaar bij vragen met betrekking tot het aanvragen, uitbreiden, verhuizen of opzeggen van onze diensten, of de looptijd van uw contract.

 

Adres:

Ziggo

T.a.v. Sales Support Esprit Telecom

Postbus 43048

3540 AA Utrecht

Telefoonnummer:

088-1212840

E-mailadres:

salessupport.esprit@ziggo.nl

 

Credit control

Adres:

Ziggo

T.a.v. Credit Control Esprit Telecom

Postbus 43048

3540 AA Utrecht

Telefoonnummer:

088-1212840

E-mailadres:

klantenservice.esprit@ziggo.nl

 

Technische Helpdesk

In het geval van storingen, klachten en/of opmerkingen over de functionaliteit en beschikbaarheid van de door Ziggo (voorheen Esprit Telecom) geleverde diensten staan de medewerkers van de Technische Helpdesk u graag te woord.

 

Telefoonnummer:

088-1212840

E-mailadres:

support.esprit@ziggo.nl

 

Mobiel

Mobiel verloren of gestolen?

 

Blokkeringslijn:

085-2737499

Melden via mail:

mobiel.esprit@ziggo.nl