Zakelijk monteursbezoek inplannen

Heb je een monteur nodig om iets te installeren voor je onderneming of een probleem op te lossen? Lees hier alles over een Zakelijk monteursbezoek.

Monteursbezoek inplannen

Bel gratis onze zakelijke Klantenservice (0800 - 0620) voor het inplannen van een monteursbezoek. De monteur komt bij je langs voor:

  • De installatie van je Ziggo-diensten
  • Het oplossen van een probleem of storing
  • Het uitvoeren van Ziggo Plus werkzaamheden

Voorbereiden op een monteursbezoek

Bij alle afspraken met een monteur ben je zelf aanwezig. Je moet je kunnen legitimeren. Je kunt ook iemand anders de monteur laten ontvangen. Diegene moet ouder zijn dan 18 jaar en een geldig legitimatiebewijs bij zich hebben. Je machtigt hem door zijn of haar naam op een papier te noteren. Zet daarbij de opmerking dat hij gemachtigd is om eenmalig namens jou te tekenen voor de afspraak. En onderteken deze machtiging.

Zorg dat de monteur toegang heeft tot de noodzakelijke ruimtes, zoals het Abonnee Overname Punt (AOP): de plek waar de groene kabel de woning binnenkomt. Zwaar meubilair, zoals kasten en dergelijke, moeten verplaatst zijn voordat de monteur er is. Wordt er aan je computer gewerkt? Maak dan vooraf een back-up van je bestanden. De monteur kan daarbij helpen. Hij is alleen niet verantwoordelijk voor het slagen hiervan. Hou de handleidingen van de apparaten die je aangesloten wilt hebben bij de hand voor de monteur.

Modem defect? Binnen vier uur een gratis servicemonteur

Speciaal voor onze klanten is er binnen vier uur een monteur ter plaatse om je defecte modem te vervangen. Bel gratis onze zakelijke Klantenservice (0800 - 0620) als je problemen ervaart. Deze service heeft betrekking op een defect modem. Als er andere problemen zijn die de storing veroorzaken kunnen we kosten in rekening brengen. Je kunt ook altijd zelf kijken of er storingen bekend zijn in het Ziggo-netwerk.

Veelgestelde vragen

Wanneer komt de monteur langs?

De monteur komt gedurende één van onderstaande tijdsblokken langs:

  • 's ochtends van 8.00 tot 13.00 uur.
  • 's middags van 12.00 tot 18.00 uur.
  • 's avonds van 17.00 tot 22.00 uur*.

* Voor een aantal werkzaamheden en in bepaalde regio's is het niet mogelijk om 's avonds een afspraak in te plannen.

Wij werken samen met partnerbedrijven. Het kan voorkomen dat er een monteur langskomt van onze partners Guidion, Simac of Centric.

Afzeggen of wijzigen monteursbezoek

Wil je de geplande afspraak wijzigen of annuleren? Doe dit uiterlijk twee werkdagen voor je afspraak. Gebruik daarvoor de link in de bevestigings-e-mail. Of bel gratis naar onze zakelijke Klantenservice (0800 - 0620). Als je niet aanwezig bent op het tijdstip van de gemaakte afspraak, kunnen we voorrijkosten bij je in rekening brengen.