Betaalachterstand

Het kan wel eens een keer voorkomen dat je een rekening niet op tijd betaalt. Maar bij een langdurige betaalachterstand loop je wel het risico dat je wordt afgesloten.

Betalen bij een betalingsachterstand

Heb je een betaalachterstand? Dat is vervelend voor iedereen. Je kan op een aantal manieren alsnog betalen. Doe dit zo snel mogelijk zodat je abonnement niet afgesloten wordt en je geen extra kosten krijgt. Bekijk de betaalmogelijkheden.

Betaalregeling

Het kan natuurlijk zijn dat betalen even niet goed uitkomt. Neem dan contact met ons op. Mogelijk kom je in aanmerking voor een betaalregeling. Bel gratis 0800-0620. De betaling of toezegging zal dezelfde werkdag zijn verwerkt.

Heraansluiting

  • Zijn je diensten afgesloten, maar kun je nog wel analoog tv-kijken? De afgesloten diensten worden binnen 24 uur nadat de betaling is verwerkt opnieuw aangesloten.
  • Heb je helemaal geen tv-signaal meer? In dit geval moet je een nieuw abonnement afsluiten om weer gebruik te maken van de diensten van Ziggo.
  • Maak je gebruik van een betaalregeling? Dan worden de diensten direct na verwerking aangesloten.

Extra kosten bij een betalingsachterstand

Is een betaling niet binnen de afgesproken termijn bijgeschreven op het rekeningnummer van Ziggo? Dan starten we het incassotraject. Hier zijn kosten aan verbonden.

Veelgestelde vragen

Mijn rekening is hoger dan verwacht. Kan ik in termijnen betalen?

Het kan natuurlijk zijn dat betalen even niet goed uitkomt. Neem dan contact met ons op. Mogelijk kom je in aanmerking voor een betaalregeling. Bel gratis 0800-0620. De betaling of toezegging zal dezelfde werkdag zijn verwerkt.

Hoe kan ik het openstaande bedrag betalen?

Je kunt op een aantal manieren alsnog betalen. Doe dit zo snel mogelijk zodat je abonnement niet afgesloten wordt en je geen extra kosten krijgt.

Bekijk de betalingsmogelijkheden

Ik ben het niet eens met de rekening van de deurwaarder. Wat nu?

Neem voor vragen over de incassokosten contact op met het incassobureau.