Annuleren

Heb je per ongeluk een verkeerde bestelling gedaan? Of wil je je bestelling om een andere reden annuleren? Dat kan natuurlijk. Zelfs kosteloos.

Voorwaarden

Na het doen van een bestelling ontvang je binnen enkele dagen een bevestiging per e-mail. Annuleren kan tot 7 dagen na ontvangst van deze bevestigingsmail.

Bel me

Bel me nu
 
 

Vul hiernaast je nummer in en we bellen je direct. We maken het dan samen in orde. Zo voorkomen we dat je onnodige kosten maakt of dat je niet meer kunt internetten, bellen of tv-kijken. Bel je ons liever zelf? Neem dan contact op met onze klantenservice.

 
 

Waarom meer dan 4,2 miljoen klanten blij zijn met Ziggo

97% van ons netwerk bestaat uit glasvezel

Ons netwerk bestaat al voor 97% uit glasvezel. Overstappen op glasvezel van een ander bedrijf is daarom niet nodig. Het laatste stukje tot je apparaat gaat bij elke provider tóch via een koperen draadje, of tegenwoordig natuurlijk door de lucht!

Supergoed internet

We bieden internet met snelheden tot 300 Mbit/s en, met zo'n 2 miljoen WifiSpots, gratis wifi buitenshuis, door het hele land. Al 7 jaar achter elkaar heeft Ziggo de Tweakers Award voor Beste Internetprovider gewonnen.

Horizon TV

  • een completere tv-ervaring
  • programma’s tegelijk opnemen en pauzeren met Horizon TV
  • gratis Movies & Series: toegang tot meer dan 1000 films
  • de nieuwste en spannendste films en series met  Ziggo On Demand
  • gratis Ziggo Replay: tot 7 dagen terug in de tijd programma’s alsnog kijken
  • gratis Ziggo Go: de tv-app van Ziggo

Ziggo geeft meer

We bieden vele extra’s. Zoals voordeel bij evenementen in de Ziggo Dome met Club Ziggo. Bekijk alle extra’s van Ziggo.

Service met een glimlach

Het allerbelangrijkste is dat je tevreden bent met Ziggo. Is er een storing of werkt een dienst niet helemaal goed? Dan zoeken we graag samen met je naar de oplossing. Bel ons. Onze experts staan voor je klaar.

 

Da's pas fijn! Programma's zien wanneer jij zin hebt

Je favoriete film, serie of tv-programma missen is vanaf nu verleden tijd. Met Ziggo Replay start je elk programma gewoon opnieuw, wanneer het jou uitkomt. Simpel, in HD-kwaliteit en helemaal gratis!

Veelgestelde vragen

Ik heb al besteld, maar kan ik toch een andere actie of een ander apparaat kiezen?

Wil je toch iets anders? Bijvoorbeeld omdat je gebruik wilt maken van een andere actie? Of ben je niet tevreden over een apparaat dat je hebt ontvangen? Laat het ons binnen 14 kalenderdagen na ontvangst van je bestelling weten. We helpen je dan graag verder.

Kan ik mijn bestelling op een andere manier annuleren?

Ja, dit kan via het modelformulier voor herroeping (annuleringsformulier). Vul het formulier in en stuur het naar ons op. Maar een beller is nog steeds sneller. Je annulering is dan direct geregeld en je komt niet zonder tv, internet of telefoon te zitten.

Waar moet ik mijn apparaat naartoe terugsturen?

Heb je al een pakket ontvangen en wil je het apparaat omruilen of de bestelling annuleren? Neem dan contact op met onze Klantenservice. Dan sturen we je een retourdoos toe. Op deze retourdoos staat het retouradres al vermeld.