Zakelijk abonnement aanpassen

Op deze pagina vind je alle informatie over het wijzigen van je Ziggo Zakelijk abonnement.

Bel ons

Geniet je al van onze diensten en wil je iets aan je abonnement(en) toevoegen of wijzigen? Geef het door. We maken het graag in orde. Samen kijken we welk abonnement het beste bij je past. Bel ons gratis op (0800 - 0640). We zijn elke dag bereikbaar van 8.00 tot 22.00 uur.

Je kunt ook online je abonnement aanpassen. Geef direct je wijziging door via het wijzigingsformulier.

Veelgestelde vragen

Hoe kan ik online mijn abonnement wijzigen?

Geef je wijziging door via ons wijzigingsformulier.

Hoe zeg ik mijn extra diensten op?

Extra diensten zoals Internetbeveiliging, Extra Zenders en VolopBellen zeg je makkelijk online op via Mijn Ziggo. Wil je andere producten opzeggen? Bel dan gratis onze zakelijke Klantenservice (0800 - 0620). We zijn maandag t/m vrijdag bereikbaar van 8.00 tot 20.00 uur. 

Wat is mijn opzegtermijn?

De opzegtermijn hangt af van je abonnement. Bel gratis onze zakelijke Klantenservice (0800 - 0620) voor informatie over je abonnement en opzegtermijn.

Mijn contractperiode is nog niet afgelopen, wat nu?

Wil je opzeggen, maar is de contractperiode nog niet afgelopen? Dan kunnen er extra kosten in rekening gebracht worden. Bel gratis onze zakelijke Klantenservice (0800 - 0620) voor meer informatie.