Klantgerichtheid

Ziggo Masterclass door Rik Vera

Nieuws - 23-06-2017

Weten hoe je van je eigen klanten fans maakt? En hoe je zorgt dat het morgen nog steeds zo lekker gaat met je bedrijf? Rik Vera geeft antwoord.

25 topondernemers kregen onlangs 'les' van klantgerichtheidsgoeroe Rik Vera, tijdens een exclusieve Ziggo masterclass. Exclusief? Nogal. De sessie vond plaats in de kleedkamer van Ajax 1 in de Amsterdam ArenA. Normaal gesproken verboden terrein, maar voor de gasten van sponsor Ziggo gingen de deuren open. En welke ondernemer kan zeggen dat hij op de zetel van Kasper Dolberg, Lasse Schöne of Hakim Ziyech heeft gezeten?

Omkleden was er niet bij, omdenken des te meer. In een vlammend betoog bracht managementcoach Vera de selectie de fijne kneepjes van het extreem klantgericht werken bij. En of dat nog niet inspirerend genoeg was, liet hoofd marketing Cas Biesta van AFC Ajax zien hoe ze in Amsterdam van trouwe fans extreem trouwe fans maken.

Weten hoe je van je eigen klanten fans maakt? Of gewoon nieuwsgierig of het eerste van Ajax er in het thuisstadion een beetje prettig bij zit? Kijk dan in dit magazine mee over de schouders van de 25 gasten van Ziggo.