Leren in de kleedkamer van Ajax

Nieuws - 2016-10-17

Een workshop volgen in de kleedkamer van Ajax. Luisteren naar Rik Vera, expert op het gebied van klanttevredenheid, op de plek van Davy Klaassen. Het kan allemaal bij Ziggo.

Hoe? Heel simpel. Scan je polsband bij de Week van de Ondernemer op 12 oktober in Eindhoven of 16 november in Amsterdam. En maak kans op deze unieke workshop.

Wat leer je?

Rik Vera, Extreme Customer Centricity Evangelist, leert je hoe je van je klanten fans kunt maken. Welke patronen moet je daarbij doorbreken? Hoe voorkom je miscommunicatie met klanten en hoe richt je je bedrijf in op de klant? Uiteraard krijg je ook een rondleiding door de ArenA en eindigen we met een netwerkborrel.

Wie is Rik Vera?

Rik Vera is voorvechter van extreme klantgerichtheid. Hij legt uit dat elk contact - per mail, via social media, telefonisch of persoonlijk - leidt tot nieuwe businesskansen. Hij helpt jou kansen te zien in deze sterk veranderende wereld en deze om te zetten in een daadkrachtig beleid dat de klant écht centraal stelt.