Krijg elke maand gratis extra's!

Combineer daarvoor Zakelijk Internet en Digitale TV van Ziggo met een mobiel abonnement van Vodafone. Extra leuk: Ziggo Zakelijk probeer je nu ook nog eens de eerste 3 maanden gratis uit. Gewoon naast je huidige provider.

Combineer Vodafone met Ziggo en krijg...

€ 4,13 korting, elke maand

Iedere maand € 4,13 korting op alle Vodafone Biz Basic, Red Pro, Red, Smart en Black abonnementen.

 
 

Dubbele data

Iedere maand krijg je twee keer zoveel data bij alle Vodafone abonnementen.

 
 

Extra TV-pakket

Gratis TV-pakket. Kies uit Ziggo Movies & Series L, Ziggo Sport Totaal en Ziggo Kids.

 
 

Veilig online pakket

Een gratis pakket van F-secure waarmee je op al je apparaten veilig online kunt.

 
 

Hoe werken de gratis extra's?

Heb je van Vodafone minimaal één Red Pro, Biz Basic, Business Basic, Red Business, Start, Smart, Scherp, Red of Black abonnement? En kies je daarnaast voor Ziggo (Zakelijk) Internet én digitale TV? Dan heb je automatisch recht op alle gratis extra’s.

Combineer Vodafone met Ziggo

1. Combineer Vodafone met Ziggo

Heb je nog geen gratis extra's? Dan heb je een mobiel abonnement nodig van Vodafone, en (Zakelijk) Internet en Digitale TV van Ziggo. Beide abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.

Het wordt automatisch geregeld

2. Het wordt automatisch geregeld

Heb je een Vodafone- en Ziggo Zakelijk Internet-pakket besteld waarmee je in aanmerking komt voor de gratis extra’s? Dan wordt alles automatisch voor je geregeld. Je ontvangt vanzelf bericht.

Activatiemail na installatie

2. Activatiemail na installatie

Na installatie van je Ziggo-producten krijg je een activatiemail voor het TV-pakket en het Veilig Online-pakket. Je kunt je gratis TV-pakket uitkiezen en het Veilig Online-pakket downloaden in Mijn Ziggo.

Elke maand gratis extra's

3. Elke maand gratis extra's

Elke maand ontvang je automatisch 4,13 korting op je Vodafone abonnement. De dubbele data vind je terug in je My Vodafone. Heb je je gratis TV-pakket uitgekozen, dan kun je dat na een paar uur al ontvangen. En al je apparaten zijn na installatie van het Veilig online pakket meteen beveiligd.

Veelgestelde vragen
Krijg ik dubbele data zolang ik klant blijf?

Jazeker. Zolang als je bij beide providers abonnementen hebt die in aanmerking komen voor de extra's, krijg je dubbele data. Dit geldt voor een maximum van 10 opeenvolgende mobiele abonnementen die je bij Vodafone afsluit.

Dubbele data geldt voor de originele databundel van je abonnement, dus tegoed uit bijvoorbeeld een promotie wordt niet verdubbeld. 

Hoe kies ik een ander tv-pakket?

Als je een pakket hebt gekozen en je wilt toch een ander, dan kan dat. Je kunt namelijk elke 30 dagen iets anders kiezen!

Houd er rekening mee dat een periode van 30 dagen ingaat zodra een tv-pakket wordt geactiveerd. Tijdens die periode kun je wel wijzigingen doorvoeren, maar die gaan pas in vanaf 30 dagen na de vorige activatie. Een ander tv-pakket regel je in Mijn Ziggo

Wat zijn de voorwaarden voor de gratis extra's?

De gratis extra's gelden voor alle klanten met een geselecteerd abonnement voor vast internet en voor Digitale Televisie van Ziggo en een geselecteerd mobiel abonnement (of abonnementen) van Vodafone. Deze abonnementen moeten op hetzelfde Nederlandse adres en/of KvK-nummer staan.

De geselecteerde zakelijke abonnementen van Ziggo zijn:

  • Start, Complete of Max
  • TV Start of Complete

Let op: Je hebt zowel Internet als TV van Ziggo nodig om in aanmerking te komen voor de gratis extra's. 

Geselecteerde abonnementen van Vodafone zijn:

  • Eén (of meer) Vodafone Scherp, Start, Smart, Red, Black, Red Business, Red Pro, Biz Basic of Business Basic abonnement(en)
Hoe controleer ik of mijn adres bij Vodafone klopt?

We activeren de gratis extra's voor iedereen die bij zowel Ziggo als bij Vodafone op hetzelfde adres en/of KvK-nummer bekend is. Je hebt dan bij bij ons beiden een abonnement dat in aanmerking komt voor de gratis extra's.

Check je adres in de My Vodafone app
Controleer op welk adres je bij Vodafone bekend bent via de My Vodafone app. (Kies in de app achtereenvolgens 'Profiel' en 'Adres wijzigen'. Op de volgende pagina zie je het adres dat bij Vodafone bekend is).

Heb je de My Vodafone app niet? Je kan het ook zien in de My Vodafone omgeving op de website van Vodafone.