Apple iPhone 6s

1Kies je telefoon en betaaltermijn

Start HSF Cart. Plaats dit bovenaan de pagina om de benodigde scripts in te laden.
v
Simlockvrij en betalen hoe jij wilt. Tegen 0% rente, wel zo eerlijk.
3Toon alle specificaties
Kleur
Capaciteit
Voorraadstatus
Op voorraad
3Toon alle specificaties

Betaling van je telefoon

3Alles over gespreid betalen

2Kies je Ziggo Mobiel bundel

v
Alle Ziggo Mobiel bundels zijn maandelijks opzegbaar en aanpasbaar.
B
Om een telefoon te bestellen, heb je een Ziggo Mobiel bundel nodig. Maak hieronder je keuze.
3Meer informatie

Over de Apple iPhone 6s

Van binnen en buiten een succes

Zoals we van Apple gewend zijn is de iPhone 6s wederom een sterk afgewerkt toestel. De ronde hoeken maken dat het toestel er mooi uitziet. Ook qua specificaties zit je goed. Het 4.7-inch LCD scherm voelt precies hoe hard je op je scherm drukt. Hierdoor is 3D touch mogelijk en open je met een tik, zachte of stevige druk razendsnel verschillende functies.

Ultieme selfiemaker

Neem je graag selfies? Met de 5 megapixel-selfiecamera zijn deze hartstikke scherp. Schiet je graag plaatjes van de natuur of van vrienden, dan zorgt de 12 mexapixel-camera aan de achterkant ervoor dat ook deze haarscherp zijn. Daarnaast beschikt de iPhone 6s over Live Photo’s. Momenten die je vastlegt komen hierdoor echt tot leven. Video’s schiet deze kanjer in 4K-kwaliteit, waardoor je video’s ook op een televisie scherp afspelen. De accu van dit toestel houdt het langer vol dan zijn voorgangers.

Apple iPhone 6s specificaties

    Meer specificatiesP

    Overige specificaties
    Afmetingen en gewicht
    • Hoogte:
    • Breedte:
    • Dikte:
    • Gewicht:
    Camera
    • Achterkant:
    • Voorkant:
    Batterij
    Overige
    • Simkaart:
    • GPS:
    • Bluetooth:
    • NFC:

    Minder specificatiesQ

    Anchor locatie placeholder. Om naar deze locatie linken gebruik: #hsf-payment-terms

    Nieuw bij Ziggo: in één keer of gespreid betalen

    Geen verborgen kosten, 0% rente, op elk moment aflossen

    Betaal je liever niet in één keer een smak geld voor een nieuwe mobiele telefoon? Bij Ziggo kun je ervoor kiezen om je toestel via een lening in termijnen te betalen. Dit doe je dan in 12 of 24 maanden. Je gaat de lening aan bij Ziggo Toestel Financiering. Je betaalt geen rente voor de lening en er zitten geen abonnementskosten in de toestelprijs verwerkt. Op die manier combineer je je nieuwe mobiele telefoon met je huidige Ziggo Mobiel abonnement. Je kunt op elk moment je lening gedeeltelijk of geheel aflossen.

    Contante waarde Aanbetaling Totaal kredietbedrag Jaarlijks kosten percentage Rente op jaarbasis Bedrag per maand Duur in maanden Totaal bedrag
    xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx
    xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx xxxx

    Deze tabel bevat een voorbeeld van een telefoonkrediet en de prijs die je hiervoor per maand betaalt. Het telefoonkrediet is een aflopende geldlening van Ziggo Toestel Financiering B.V. Ziggo treedt op als bemiddelaar voor Ziggo Toestel Financiering en bemiddelt uitsluitend voor Ziggo Toestel Financiering. Ziggo Toestel Financiering en Ziggo geven geen advies over het telefoonkrediet. Je dient zelf te bepalen of het telefoonkrediet aansluit bij jouw persoonlijke omstandigheden.

    Anchor locatie placeholder. Om naar deze locatie linken gebruik: #mobile-tabs

    Ziggo Mobiel

    Zolang je klant bent extra voordeel op Ziggo Mobiel

    Als Ziggo klant krijg je € 5 korting en 50% extra data elke maand. Daarnaast profiteer je van supersnel 4G-internet, kun je je abonnement elke maand aanpassen of opzeggen én bel je als je op vakantie bent in de EU gewoon uit je bundel naar huis.

    Bestellen

    Bestellen

    Mobiele telefoons en Sim Only bundels zijn alleen beschikbaar voor Ziggo Klanten.

    Wat heb ik nodig bij het bestellen?

    • Je inloggegevens voor Mijn Ziggo. Heb je problemen met inloggen, laat ons dan helpen
    • Een van je identiteitsbewijzen. (paspoort, rijbewijs, identiteitskaart of verblijfsvergunning)
    • Als je je nummer wilt behouden, heb je ook je simkaartnummer nodig.

    Bezorgen

    • Bestel je een toestel (met of zonder Sim Only): Onze koerier levert de bestelling bij je thuis af, binnen het afgesproken tijdslot. Je kunt alleen zelf het pakketje aannemen. Daar heb je je identiteitsbewijs en bankpas voor nodig, dus houd deze bij de hand. De bankpas moet van dezelfde rekening zijn als die waarmee je je Ziggo rekening betaalt.

    Nummerbehoud

    Gratis nummerbehoud

    Je telefoonnummer hoort niet alleen bij jou, het zit ook in al die telefoons van je familie, vrienden en collega’s. Daarom is het wel zo handig als je je nummer gewoon houdt. We regelen de opzegging bij je huidige provider, zeg je abonnement dus vooral niet zelf op. Nummerbehoud regelen kan tot 1 maand nadat we je oude abonnement hebben opgezegd.

    Hoe werkt nummerbehoud?
    • Geef in stap 2 van je bestelling aan dat je je nummer wilt behouden. Vul daarna je huidige telefoonnummer, provider, simkaartnummer en gewenste overstapdatum in.
    • Zodra je aanvraag voor nummerbehoud door je huidige provider is goedgekeurd, krijg je een sms’je met je overstapdatum. 24 uur en 1 uur voor je overstapt, sturen we je nog een bericht.
    • Op de overstapdag zelf merk je dat je geen bereik meer hebt. Dan is het tijd om je Ziggo simkaart in je toestel te doen.
    Wil je overstappen, let dan even hier op:
    • Houd bij het bestellen het simkaartnummer van je oude telefoonnummer bij de hand. Je hebt het nodig bij het aanvragen van nummerbehoud in stap 2 van je bestelling.
    • Je hebt een opzegtermijn van minimaal 1 maand bij je huidige provider. Pas daarna kunnen we je huidige nummer overnemen.
    • Loopt je huidige contract nog langer dan 60 dagen? Dan kunnen we nog geen nummerbehoud aanvragen. Vul dan de Overstapwekker in en we nemen contact met je op om je te helpen met je overstap.

    Tarieven

    • Je betaalt altijd per kB. Voor alle gesprekken geldt: de eerste minuut wordt afgerond en daarna betaal je per seconde. Dat is wel zo eerlijk.
    • De kosten die je buiten je bundel maakt, zijn € 0,20 per minuut.
    • Zodra je databundel op is, verlagen we de maximale internetsnelheid (64 Kbit/s download en 32 Kbit/s upload). Je kunt de snelheid zelf verhogen. In dat geval kost het dataverbruik buiten je bundel € 0,025 per MB.
    • Je kunt zowel in Nederland als in de EU (Zone 1) onbeperkt sms'en naar Nederlandse nummers.
    • Bellen naar Nederlandse nummers in de EU (Zone 1) uit je bundel. Zolang je binnen je bundel blijft, betaal je dus geen extra kosten omdat je in het buitenland bent. Wanneer de bundel op is, betaal je de gereguleerde EU tarieven.Voor het gebruik van servicenummers gelden andere tarieven. Deze vallen buiten je bundel.

    Voor meer gedetailleerde tariefinformatie - over mobiel gebruik in en naar het buitenland – kun je terecht op de tarievenpagina van Mobiel van Ziggo.

    Vragen

    Wanneer leveren jullie mijn bestelling?

    Bestel je een toestel (met of zonder Sim Only): onze koerier levert de bestelling gratis bij je thuis af, op het afgesproken tijdslot. Je kunt alleen zelf het pakketje aannemen. Hiervoor heb je je identiteitsbewijs en bankpas nodig, dus houd deze bij de hand.

    Leverdatum wijzigen
    Heb je een toestel besteld, met of zonder simkaart? In dat geval kun je het moment van afleveren wijzigen. Je krijgt per mail een track-en-trace-code. In dat mailtje staat hoe je het aflevermoment aanpast.

    Is mijn simkaart direct klaar voor gebruik?

    Je kunt je Mobiele abonnement gebruiken zodra je simkaart geactiveerd is. Hoe je dit doet, verschilt per situatie.

    Nieuwe simkaart met nummerbehoud

    Als je het 06-nummer van je vorige provider meeneemt naar Ziggo, dan activeren we je simkaart automatisch zodra je nummer is overgezet. Je ontvangt van ons een sms-bericht 24 uur en 1 uur voordat je nummer daadwerkelijk wordt overgezet. Een uur na de laatste sms merk je dat je oude simkaart geen netwerk meer heeft. Dan is het tijd om je Ziggo simkaart in je telefoon te plaatsen.

    Als je een nieuw toestel hebt besteld, en je mobiele nummer is nog niet overgezet, dan kun je je nieuwe telefoon toch alvast gebruiken. Dat doe je gemakkelijk door je oude simkaart in je nieuwe telefoon te plaatsen. Op het moment dat je nummer overgezet wordt, stop je de Ziggo simkaart in je nieuwe telefoon.

    Nieuwe simkaart zonder nummerbehoud

    Je krijgt de simkaart thuisgestuurd en ontvangt een welkomstbrief of e-mail met een activatiecode. Plaats de simkaart in je telefoon.

    • Bel 1200, toets je activatiecode in en sluit af met een #. Binnen enkele minuten ontvang je een sms die de activatie bevestigd. Activeer je de simkaart niet, dan wordt deze na 14 dagen automatisch geactiveerd.

    Welke simkaart krijg ik bij mijn mobiele abonnement?

    Bij Mobiel van Ziggo krijg je een 3-in-1 simkaart. Dat is een reguliere-, een micro- en nanosimkaart in één. Alle simkaarten werken hetzelfde, het is alleen afhankelijk van je telefoon welke je nodig hebt. Wil je weten welk type simkaart in jouw telefoon moet?

    Je ontdekt het met de Ziggo Toestelhulp

    Kan ik een telefoon kopen zonder Ziggo Mobiel bundel?

    Om een telefoon te kunnen bestellen moet je een Ziggo Mobiel bundel hebben. Heb je deze nog niet? Kies dan uit één van de bovenstaande bundels. Ziggo Mobiel bundels zijn maandelijks aanpasbaar en opzegbaar. Ook staat een bundel altijd los van de gekozen betaaltermijn voor je telefoon.

    Hoe stel ik internet en e-mail op mijn mobiele telefoon in?

    Om mobiel internet in te stellen, moet je simkaart geactiveerd zijn. Je ontvangt hiervoor van Ziggo een bericht met instructies.

    Op Ziggo Toestelhulp vind je per telefoon welke instructies je moet volgen voor het invoeren of wijzigen van de juiste instellingen.

    Bij APN vul je het volgende in: internet.ziggo.nl. Je hoeft geen gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen.

    Waar kan ik mijn verbruik vinden?

    Via MijnZiggo Mobiel vind je onder de kop Verbruik je mobiele verbruik. Je ziet je verbruik vanaf de eerste dag van de maand. Ook via de Ziggo Mobiel app houd je eenvoudig het verbruik van je mobiele abonnement(en) in de gaten.

    Let op: na afronding van een gesprek, het versturen van een premium-sms of verbruik van data duurt het tot maximaal 15 minuten voordat de verbruikskosten verwerkt zijn in Mijn Ziggo Mobiel.

    Hoe voert Ziggo een kredietcheck uit?

    Wanneer je een Mobiel abonnement bestelt of een lening neemt, laten we een kredietcheck uitvoeren door Experian. Als je voor deze check slaagt, maken we je bestelling compleet. Slaagt de kredietcheck niet, dan kunnen we de bestelling niet afronden. We geven dat natuurlijk aan je door.

    Wat maakt 4G interessant?

    Met 4G download je gemakkelijk grote bestanden zoals foto’s en video’s. Facebooken, Youtube-filmjes kijken en Whatsappen gaat supersoepel. Vaak maakt 4G het mogelijk om muziek en video in betere kwaliteit (HD in plaats van SD) af te spelen. Daarnaast is de netwerkdekking voor 4G beter dan voor 3G.

    Ik heb al Ziggo Mobiel. Kan ik ook gebruikmaken van 4G?

    Heb je al mobiel van Ziggo en wil jij ook 4G internet? Bel ons dan op 0900-1884 (normaal tarief) voor een persoonlijk advies.

    Voorwaarde om gebruik te kunnen maken van 4G is natuurlijk ook dat je toestel deze snelheid ondersteunt. Twijfel je hierover? Kijk dan in de handleiding van je telefoon. Handleidingen van de populairste telefoons vind je ook terug in onze Toestelhulp.

    Ik kom er even niet uit met mijn mobiele telefoon. Waar vind ik hulp?

    Kom je er even niet uit met je gloednieuwe iPhone of Android smartphone? Geen paniek. Met onze handige online klantenservice is je telefoon zo ingesteld en klaar voor gebruik. Van 4G instellen tot je voicemail beluisteren. Wij helpen je in een paar eenvoudige stappen op weg.

    Ik ben geen klant bij Ziggo. Kan ook ik deze telefoon kopen?

    Ja, ook als je geen Ziggo klant bent kun je deze telefoon kopen. Je kunt dit alleen niet online doen maar kunt hiervoor terecht bij één van onze Ziggo winkels. Als je geen Ziggo klant bent kun je helaas geen gebruik maken van gespreide betaling. 

     
    Eind HSF Cart