Overslaan en ga naar inhoud

Let op! Geld lenen kost geld

Samsung Galaxy Z Fold3 5G: telefoon en tablet in één

Met de vouwbare Galaxy Z Fold3 5G heb je eindeloos veel mogelijkheden. Twee schermen maken multitasken eenvoudiger dan ooit en het uitgeklapte grote scherm geeft je de beste ervaring voor browsen, gamen en video's bekijken. Gebruik verschillende apps tegelijk dankzij de krachtige hardware en supersnel 5G-internet op het netwerk van Vodafone.

Bekijk de Samsung Galaxy Z Fold3 in actie

icoon vouwbaar scherm
Telefoon en tablet

Klap de Galaxy Z Fold 3 5G open en maak gebruik van een fantasich groot 7,6 inch, 120Hz AMOLED-scherm voor al je multimedia. 

icoon hardware
Supersnelle hardware

Snel, sneller, snelst! Geen app of game is te zwaar voor deze krachtpatser. Schiet je foto's en video's zonder vertraging en bewerk ze moeiteloos in 4K.

icoon techniek
Technisch hoogstandje

Alsof een vouwbaar scherm niet al futuristisch genoeg is: de selfiecamera in de tabletmodus is achter het scherm geplaatst en dus vrijwel niet te zien! 

icoon 5G
Ultieme 5G-ervaring

Overal browsen, gamen en streamen? Met de Galaxy Z Fold3 5G maak je overal in Nederland gebruik van het snelle en stabiele 5G-netwerk van Vodafone.

Telefoon of tablet, waarom kiezen?

De draagbaarheid van een telefoon met het fantastisch grote scherm van een tablet. De Galaxy Z Fold3 heeft het allebei! 

Dichtgeklapt heeft de Z Fold3 5G een AMOLED-scherm van 60 Hz. Bel en neem telefoontjes aan, bekijk een appje of selecteer een nummer zonder je telefoon open te hoeven klappen.

Eenmaal ontvouwen bekijk je op het 7,6-inch grote films in groot formaat. Websites en apps ogen waanzinnig vloeiend door de refreshrate van 120 Hz in deze tablet-modus.  

De Samsung Z Fold3 5G is te pre-orderen bij Vodafone in de kleuren Phantom green (groen) en Phantom Black (zwart).

Samsung Galaxy Z Fold3 5G telefoons
Samsung Galaxy Z Fold3 5G camera

Selfiecamera onder het scherm

Je leest het goed; de Galaxy Z Fold3 5G heeft een camera onder het scherm zitten. In tabletmodus is de camera vrijwel onzichtbaar. Zo gebruik je het complete (toch al indrukwekkend grote) scherm bij het bekijken van video en bij games. 

De Galaxy Z Fold3 5G heeft daarnaast een ultragroothoeklens, een groothoeklens en een telelens om alles van veraf dichtbij te halen. Wil je overal op ieder moment de beste foto's kunnen maken, dan zit je helemaal goed met de Galaxy Z Fold3 5G!

Snel, sneller, snelst

Meerdere apps open op je beeldscherm is geen enkel probleem, de Galaxy Z Fold3 5G beschikt over de snelste hardware om alles soepel te laten draaien.

De nieuwste Snapdragon 888 processor in combinatie met maar liefst 12 GB aan werkgeheugen verwerkt ook de zwaarste apps en games zonder enige moeite. 

Samsung Galaxy Z Fold3 5G telefoons
Samsung Galaxy Z Fold3 met 5G

Galaxy Z Fold3 met 5G

Multitask naar hartelust en game of stream overal in Nederland razendsnel. Upload die hoge kwaliteit foto's en video's naar de cloud en haal binnen een paar tellen de nieuwste apps binnen. Dit en nog veel meer doe je natuurlijk op het 5G-netwerk van Vodafone. Gratis inbegrepen bij ieder Vodafone Red abonnement!

Vergelijk de Galaxy Z Flip3 5G met de Galaxy Z Fold3 5G

Welke vouw past bij jou?

  Galaxy Z Flip3 5G Galaxy Z Fold3 5G
Scherm (uitgeklapt) 6.7-inch Amoled, adaptive 120Hz
2640x1080 pixels
7.6-inch AMOLED, 60/120Hz
2208x1768 pixels
S-Pen support (pen niet inbegrepen)
Scherm (dichtgeklapt) 1.9-inch Amoled, 60 Hz
260x512 pixels
6.2-inch AMOLED, 60/120Hz
2268x832 pixels
Camera's achter 12MP Ultrawide
12MP Wide
12MP Ultrawide
12MP Wide
12MP Telelens
Camera's voor 10MP selfie 10MP selfie
4MP Under Display Camera (cover)
Processor Snapdragon 888 Snapdragon 888
Werkgeheugen + opslag 8GB + 256 GB / 8GB + 512 GB 12GB + 256 GB / 12GB + 512 GB
Accu 3300 mAh. 15 Watt laden, 10 Watt wireless laden 4400 mAh, 25 Watt laden, 10 Watt wireless laden
Afmetingen Dicht:
86 x 72 mm, 17 mm dikte 
Open:
166 x 72 mm, 7 mm dikte
Dicht:
158 x 67 mm, 14 mm dikte
Open:
158 x 128 mm, 6 mm dikte
Gewicht 183 gram 271 gram
SIM Dual SIM, eSIM Dual SIM, eSIM

Veelgestelde vragen over de Galaxy Fold3 5G

 

Ja, de Galaxy Z Fold3 heeft ondersteuning voor dual sim. Dat wil zeggen dat je twee telefoonnummers kunt gebruiken op één toestel. Dat kan bijvoorbeeld handig zijn als je voor zakelijk en privé een ander telefoonnummer gebruikt. Daarnaast is het toestel ook geschikt voor eSIM. 


Met een foldable telefoon zoals de Galaxy Z Fold3 5G krijg je een telefoon én een tablet in een. Samsung heeft inmiddels jarenlange ervaring met het maken van vouwbare telefoons die tegen een stootje kunnen. Zo kan het scherm van de Galaxy Fold3 5G probleemloos duizenden keren open- en dichtgeklapt worden en heb je er jarenlang vouwbaar plezier van!


Zeker! De Galaxy Z Fold3 5G heeft een IPx8 certificering. Dit betekent dat de telefoon tot een meter onder water getest is en dus een plas water wel aankan. Dit geldt echter niet voor zout water en/of chloor. Het advies blijft dus om niet met je Galaxy Z Fold3 5G in het zwembad of de zee te springen. 


De Galaxy Z Fold3 5G is te koop bij Vodafone in de kleuren Phantom Black(zwart) en Phantom Green (groen) in combinatie met een voordelig abonnement. 

 

Om 5G te kunnen gebruiken, heb je drie dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. De nieuwe Galaxy Fold3 5G is uitgerust met 5G-ondersteuning. Al onze Red abonnementen hebben standaard 5G, dus nieuwe en bestaande Red klanten mét een Samsung Galaxy Fold3 5G toestel gebruiken nu automatisch 5G. Lees alles over 5G bij Vodafone.

 

Bij de Galazy Z Fold3 5G krijg je een usb-laadkabel en beschermfolie voor je scherm.

Als je deze nog hebt van een ander Samsung toestel kun je die hergebruiken. en anders zijn adapters en oordoppen te bestellen in onze accessoireshop.

Veelgestelde vragen

Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.

Vergelijk onze abonnementen

Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.

Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.

De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de My Vodafone app. Dat kan ook met nummberbehoud.

Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.

Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789  (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)

Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB. 

Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.

0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.

Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.

Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.

Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.

Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.

Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.

Jazeker! Met de Vodafone Inruildeals kan je je oude toestel inruilen. Benieuwd wat jouw toestel nog waard is? Check hier de waarde of kom naar de winkel. Als je een back-up hebt gemaakt van je telefoon en deze naar de fabrieksinstellingen hebt gezet, kan je 'm direct achterlaten en maken we het meteen in orde.

Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.

Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.

Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.

Meer informatie over opzeggen

Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.

Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel. 

Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.

Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren

Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.

Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!

Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan. Heb jij nu prepaid? Ook dan kan je telefoonnummer worden behouden. 

Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.

Sinds 1 januari 2013 wordt er door de overheid thuiskopieheffing geheven op Smartphones en tablets. De reden hiervoor is dat deze apparaten als opslag kunnen dienen voor kopieën van muziek en films. Auteurs en artiesten worden via deze heffing gecompenseerd voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Vodafone is verplicht om Thuiskopieheffing af te dragen over alle verkochte mobiele telefoons met opslagcapaciteit.

Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.


Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?

Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.


Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren


Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.

De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.

Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.