Let op! Geld lenen kost geld

Samsung Galaxy Z Flip3 5G: er gaat een wereld voor je open

Een vernieuwd coverscreen, de snelste hardware onder de motorkap en natuurlijk het vouwbare scherm; de Samsung Galaxy Z Flip3 5G is ideaal voor iedereen die een handzame telefoon met groot scherm wil hebben. Gebruik verschillende apps tegelijk dankzij de krachtige hardware en supersnel 5G-internet op het netwerk van Vodafone.

Bekijk de Samsung Galaxy Z Flip3 in actie

icoon vouwbaar scherm
Mobiele thuisbioscoop

Ontvouw de Galaxy Z Flip3 5G en geniet van het grote 6,7 inch, 120Hz AMOLED-scherm. Een thuisbioscoop in je broekzak!

icoon hardware
Supersnelle hardware

Laat je telefoon als statief dienen voor foto en video in 4K-resolutie. Bewerk je beelden razendsnel en vlieg door je apps heen.

icoon scherm
Strak design

Het design van De Galaxy Z Flip3 5G is vernieuwd. Naast een groter coverscreen is hij nu ook steviger dan ooit én waterbestendig.

icoon 5G
Ultieme 5G-ervaring

Overal browsen, gamen en streamen? Met de Galaxy Z Flip3 5G maak je overal in Nederland gebruik van het snelle en stabiele 5G-netwerk van Vodafone.

Een lust voor het oog

De ontvouwen Galaxy Z Flip3 5G heeft een indrukwekkend AMOLED-scherm met een refreshrate van 120 Hz. Dit levert fantastische beelden op die heerlijk vloeiend ogen terwijl je door je video's, teksten en apps scrollt. 

Ook het Cover Screen is groter geworden. Zo bekijk je notificaties zonder de smartphone open te hoeven vouwen. Check in een oogopslag de tijd, de datum, accuduur of je laatste berichten. Zie wie jou belt, zet een alarm of sla een liedje over. 

De Galaxy Z Flip3 5G is te pre-orderen bij Vodafone in de kleuren Crème (wit), Phantom Green (groen) en Phantom black (zwart).

Samsung Galaxy Z Flip 3 5G
Samsung Galaxy Z Flip 3 5G camera

Slimme handsfree camera's

De Galaxy Z Flip3 5G dient graag als statief als je glasheldere foto's en video's maakt in 4K-resolutie. Onder de indruk? Leg je blije gezicht vast met de sterke selfie-camera van 10 megapixels. Of gebruik de Ultra Wide Camera van 12 megapixels en een 123-graden kijkhoek om foto's en panorama's naar een hoger niveau te tillen. Voor een artistiek effect vervaag je achtergronden en ook 's nachts maak je mooie opnames met een lange sluitertijd. 

Ook handig: plaats de Galaxy Z Flip3 5G stabiel voor je op tafel om te streamen, videobellen of fotograferen. De onderste helft dient dan als bediening en de bovenste als beeldscherm!

Razendsnel

De Galaxy Z Flip3 5G heeft razendsnelle hardware aan boord. Snapdragon 888 processor? Check. 8GB werkgeheugen? Check. Extra veel geheugen in de vorm van 256GB of 512GB? Check!

Dit alles wordt van stroom voorzien met de dubbele accu van in totaal 3300 mAh vermogen. Meer dan genoeg om de hele dag door te komen zonder batterijzorgen. 

Samsung Galaxy Z Flip ervaring
Samsung Galaxy Z Flip 3 5G

Galaxy Z Flip3 met 5G

Stream overal in Nederland video in hoge kwaliteit, upload je foto's en video's snel in de cloud en haal binnen een paar tellen de nieuwste apps binnen. Met de Samsung Galaxy Z Flip3 5G doe je dit en nog veel meer natuurlijk op het 5G-netwerk van Vodafone. 5G is gratis inbegrepen bij ieder Vodafone Red abonnement!

Vergelijk de Galaxy Z Flip3 5G met de Galaxy Z Fold3 5G

Welke vouw past bij jou?

  Galaxy Z Flip3 5G Galaxy Z Fold3 5G
Scherm (uitgeklapt) 6.7-inch Amoled, adaptive 120Hz
2640x1080 pixels
7.6-inch AMOLED, 60/120Hz
2208x1768 pixels
S-Pen support (pen niet inbegrepen)
Scherm (dichtgeklapt) 1.9-inch Amoled, 60 Hz
260x512 pixels
6.2-inch AMOLED, 60/120Hz
2268x832 pixels
Camera's achter 12MP Ultrawide
12MP Wide
12MP Ultrawide
12MP Wide
12MP Telelens
Camera's voor 10MP selfie 10MP selfie
4MP Under Display Camera (cover)
Processor Snapdragon 888 Snapdragon 888
Werkgeheugen + opslag 8GB + 256 GB / 8GB + 512 GB 12GB + 256 GB / 12GB + 512 GB
Accu 3300 mAh. 15 Watt laden, 10 Watt wireless laden 4400 mAh, 25 Watt laden, 10 Watt wireless laden
Afmetingen Dicht:
86 x 72 mm, 17 mm dikte 
Open:
166 x 72 mm, 7 mm dikte
Dicht:
158 x 67 mm, 14 mm dikte
Open:
158 x 128 mm, 6 mm dikte
Gewicht 183 gram 271 gram
SIM Dual SIM, eSIM Dual SIM, eSIM

Veelgestelde vragen over de Galaxy Flip3 5G


Met een foldable telefoon zoals de Galaxy Z Flip3 5G krijg je een telefoon met een mooi groot scherm, die toch makkelijk in je broekzak of tas past. Samsung heeft inmiddels jarenlange ervaring met het maken van vouwbare telefoons die tegen een stootje kunnen. Zo kan het scherm van de Galaxy Flip3 5G probleemloos duizenden keren open- en dichtgeklapt worden en heb je er jarenlang vouwbaar plezier van!


Een mooie selfie maken met de Galaxy Z Flip3 5G is super makkelijk! Klap de telefoon half open en zet deze op een stabiele plek neer. Het onderste deel van het scherm functioneert dan als bedieningspaneel, de bovenste kant toont hoe je selfie eruit komt te zien.


Zeker! De Galaxy Z Flip3 5G heeft een IPx8 certificering. Dit betekent dat de telefoon tot een meter onder water getest is en dus een plas water wel aankan. Dit geldt echter niet voor zout water en/of chloor. Het advies blijft dus om niet met je Galaxy Z Flip3 5G in het zwembad of de zee te springen. 


De Galaxy Z Flip 3 5G is te koop bij Vodafone in de kleuren Crème (wit) Phantom Black (zwart) en Phantom Green (groen) in combinatie met een voordelig abonnement. 

 

Ja, de Galaxy Z Flip3 heeft ondersteuning voor dual sim. Dat wil zeggen dat je twee telefoonnummers kunt gebruiken op één toestel. Dat kan bijvoorbeeld handig zijn als je voor zakelijk en privé een ander telefoonnummer gebruikt. Daarnaast is het toestel ook geschikt voor eSIM.

 

Om 5G te kunnen gebruiken, heb je drie dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. De nieuwe Galaxy Flip 3 5G is uitgerust met 5G-ondersteuning. Al onze Red abonnementen hebben standaard 5G, dus nieuwe en bestaande Red klanten mét een Samsung Galaxy Flip 3 5G toestel gebruiken nu automatisch 5G. Lees hier alles over 5G.

 

Bij de Galazy Z Flip 3 5G krijg je een usb-laadkabel en beschermfolie voor je scherm.

Als je deze nog hebt van een ander Samsung toestel kun je die hergebruiken en anders zijn adapters en oordoppen te bestellen in onze accessoireshop.

Veelgestelde vragen

Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.

Vergelijk onze abonnementen

Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.

Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.

De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de My Vodafone app. Dat kan ook met nummberbehoud.

Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.

Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789  (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)

Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB. 

Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.

0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.

Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.

Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.

Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.

Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.

Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.

Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.

Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.

Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.

Meer informatie over opzeggen

Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.

Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel. 

Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.

Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren

Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.

Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!

Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan. Heb jij nu prepaid? Ook dan kan je telefoonnummer worden behouden. 

Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.

Sinds 1 januari 2013 wordt er door de overheid thuiskopieheffing geheven op Smartphones en tablets. De reden hiervoor is dat deze apparaten als opslag kunnen dienen voor kopieën van muziek en films. Auteurs en artiesten worden via deze heffing gecompenseerd voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Vodafone is verplicht om Thuiskopieheffing af te dragen over alle verkochte mobiele telefoons met opslagcapaciteit.

Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.


Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?

Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.


Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren


Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.

De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.

Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.