Samsung Galaxy S20 FE: innovatieve allrounder
Leef je leven, leg je mooiste herinneringen vast met de innovatieve camera en deel alles haarscherp met vrienden en familie. Op het randloze scherm kijk je jouw belevenissen comfortabel terug, of volg je eindeloos je favoriete series. De Samsung Galaxy S20 FE heeft een krachtige batterij, is zuinig met energie en laadt bovendien snel op. De Samsung Galaxy S20 FE is een echte allround smartphone waarmee je geen moment hoeft te missen.

Innovatieve camera
Zoom tot 30x in met Space Zoom en maak haarscherp beeld in het donker met Night Mode.

Supersterke batterij
Je belt, streamt en fotografeert overal, en de hele dag door dankzij de krachtige 4500mAH batterij.
Oneindig kijkplezier
Gamen, videobellen of werken? De Galaxy S20 FE is één groot scherm voor oneindig veel kijkplezier.
De Galaxy S20 FE in actie
De Galaxy S20 FE of Galaxy S21?
Drievoudige camera met Space Zoom en Night Mode
De Samsung Galaxy S20 FE heeft een innovatieve drievoudige camera waarmee je eenvoudig de scherpste foto's maakt. Met Space Zoom zoom je tot 30X in zodat je geen detail hoeft te missen. En wil je ook 's nachts de sfeer vastleggen? Met de Night Mode functie maak je ook in het donker de meest heldere foto's.


Supersterke batterij
Overal bellen, streamen en fotograferen? En het liefst de hele dag door? Dankzij de krachtige 4500 mHA batterij blijf je de hele dag actief met je Galaxy S20 FE, zonder je zorgen te maken over de power. Ideaal!

Razendsnel opladen
En als je die krachtige batterij dan toch hebt uitgespeeld, laad je 'm razendsnel weer op met Super Fast Charging. Ook handig: de Galaxy S20 FE laadt eenvoudig draadloos op met Wireless PowerShare.

Oneindig kijkplezier op een haarscherp scherm
Gamen, videobellen of werken? De Galaxy S20 FE is één groot scherm voor al je activiteiten, dat optimaal wordt benut en waarin de camera mooi is weggewerkt. Het randloze display trakteert je op spetterende kleuren en een vloeiend beeld dankzij de refreshrate van 120Hz. Zo geniet jij van oneindig kijkplezier. Ook fijn: fotograferen, video's bewerken en filmpjes afspelen gaat razendsnel dankzij de krachtige processors.
Vergelijk de S20 FE 4G met de S20 FE 5G:

Galaxy S20 FE 4G
• Scherm: 6.5 inch
• Camera: 12MP + 8MP + 12MP
• Batterij: 4,500 mAh
• Processor: Qualcomm 8250
• Afmetingen: 159.7 x 74.5 x 8.4mm

Galaxy S20 FE 5G
• Scherm: 6.5 inch
• Camera: 12MP + 8MP + 12MP
• Batterij: 4,500 mAh
• Processor: Snapdragon 865
• Afmetingen: 159.7 x 74.5 x 8.4mm
Veelgestelde vragen over de Galaxy S20 FE
Samsung S20 FE is er in een sprankelend kleurenpalet van zachte tinten. Je kunt kiezen tussen Cloud Red, Cloud Lavender, Cloud Mint en Cloud Navy, oftewel: rood, lichtpaars, lichtgroen en donkerblauw.
De belangrijkste verschillen tussen de Samsung Galaxy S20 FE 4G en 5G zijn:
- De processor, oftewel het brein van je smartphone. De S20 FE 4G draait op de eigen Samsung Exynos 990 chip, waar de 5G-variant draait op een Snapdragon 865-chip, de krachtigste Snapdragon processor van het moment.
- En natuurlijk dat-ie 5G ready is, waardoor je direct gebruik kan maken van het razendsnelle 5G-netwerk. Zo zit je lekker
future proof op een netwerk dat alleen nog maar beter en beter wordt! Lees hier alles over 5G.
5G, oftewel de 5e generatie van het mobiele internet, is het nieuwe, verbeterde netwerk en de opvolger van 4G. De voordelen van de nieuwste technologieën binnen 5G, komt-ie:
- Snellere verbinding. In eerste instantie zal de internetsnelheid 10% hoger liggen dan het huidige 4G. En de toekomst belooft nog meer! Op termijn zorgt de 5G-technologie voor razendsnel internet, tot wel 100x sneller dan 4G.
- Kortere reactietijd. 5G werkt met een lagere latentie. Dat betekent dat er minder tijd nodig is om data binnen het netwerk over te dragen. Hierdoor kunnen interacties met het internet vrijwel direct plaatsvinden. En met deze kortere reactietijd kun je bijvoorbeeld sneller downloaden, streamen en heb je geen last van haperingen.
- Meer capaciteit. De verbinding is betrouwbaarder op drukke plekken. Veel meer mensen kunnen tegelijkertijd gebruikmaken van het netwerk. Dus ook op een vol plein komen je Whatsapp-berichten binnen en kun je soepel streamen.
- Toekomstproof. 5G kan de toenemende vraag aan data aan, wordt razendsnel en is geschikt voor veel meer draadloze apparaten, zoals drones en zelfrijdende auto’s, zodat probleemloos 24/7 online communiceren.
Om 5G te kunnen gebruiken, heb je drie dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. Al onze Red abonnementen hebben standaard 5G, dus nieuwe en bestaande Red klanten mét een Samsung Galaxy S20 5G-toestel gebruiken nu automatisch 5G. Lees hier alles over 5G.
Nee, je internetgebruik zal iets sneller en vloeiender gaan. Of je meer data gebruikt is afhankelijk van het soort gebruik (bijvoorbeeld Netflix kijken kost meer data dan muziek luisteren) en de hoeveelheid gebruik. Afhankelijk van je abonnement en dataverbruik maak je je 5G-gebruik zo duur als je zelf wilt. Wil je geen onverwachte kosten maken? Sluit dan de BloX Beperkt Internet aan.
Alle Samsung S20 FE-modellen hebben een intern geheugen van 128 GB. Kortom, ruim genoeg opslag voor al je apps, foto’s en video’s en om bijvoorbeeld muziek offline op te slaan.
Non-stop online, de hele dag! Dat kan met de batterij van de Samsung S20 FE-modellen. Want ook als je de telefoon intensief gebruikt, kan je van de krachtige 4500 mAh batterij op aan.
Ga naar www.samsung.com/nl/promo, klik op de promotie, vul het online aanmeldformulier in en upload de volgende documenten uiterlijk 6 december 2021:
1.Een kopie van de aankoopbon; en
2.Een foto van destreepjescode van de verpakking met de EAN-code en het IMEI-nummer.
Veelgestelde vragen
Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.
Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.
Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.
De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de My Vodafone app. Dat kan ook met nummberbehoud.
Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar.
Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.
Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789 (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)
Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB.
Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.
0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.
Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.
Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.
Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.
Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.
Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.
Jazeker! Met de Vodafone Inruildeals kan je je oude toestel inruilen. Benieuwd wat jouw toestel nog waard is? Check hier de waarde of kom naar de winkel. Als je een back-up hebt gemaakt van je telefoon en deze naar de fabrieksinstellingen hebt gezet, kan je 'm direct achterlaten en maken we het meteen in orde.
Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.
Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.
Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.
Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.
Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel.
Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.
Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren.
Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.
Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!
Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan. Heb jij nu prepaid? Ook dan kan je telefoonnummer worden behouden.
Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.
Sinds 1 januari 2013 wordt er door de overheid thuiskopieheffing geheven op Smartphones en tablets. De reden hiervoor is dat deze apparaten als opslag kunnen dienen voor kopieën van muziek en films. Auteurs en artiesten worden via deze heffing gecompenseerd voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Vodafone is verplicht om Thuiskopieheffing af te dragen over alle verkochte mobiele telefoons met opslagcapaciteit.
Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.
Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?
Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.
Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren
Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.
De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.
Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.