OPPO Reno4 5G serie: ongeëvenaard in creativiteit
Beleef onvergetelijke ervaringen en deel ze met vrienden en familie, waar je ook bent. Met die gedachte is de nieuwe Reno4 5G serie ontwikkeld. De OPPO Reno4 5G biedt je met zijn slanke, trendy design niet alleen een razendsnelle en soepele gebruikerservaring, hij maakt ook een wereld aan creativiteit bij je los. Zo blink jij straks uit met je video- en fotografieskills dankzij de professionele camera's en geniet je ondertussen van een ultieme 5G-ervaring. Batterij uitgespeeld? Dankzij de snellader zit je binnen no-time weer op de volle 100%!

Slank en licht design
Deze trendy OPPO is slank en licht van design, heeft een comfortabele grip en glijdt na gebruik zo je broekzak in.

Ultieme 5G-ervaring
Overal werken, gamen en streamen? Dankzij de krachtige processor maak je optimaal gebruik van 5G.
Professionele camera's
Schiet je beelden superstabiel met Ultra Steady Video 3.0 en geniet van innovativiteit op het gebied van film en fotografie.
Razendsnel opladen
Laad je Reno4 in 15 minuten op van 0 tot 60%. Of wacht 36 minuten om er weer voor de volle 100% tegenaan te gaan!
OPPO Reno4 Pro of Reno4, welke past bij jou?
Reno4 Pro 5G: de betere foto's en verfijnder scherm
OPPO heeft de Reno4 Pro als toptoestel binnen deze serie neergezet. Met deze telefoon krijg je een iets gerond Amoled-scherm, een camerasysteem met zoomlens, een accu die sneller oplaadt en met 256GB heel veel opslag voor al je apps, foto's en video's. Bovendien is het scherm met 6,5-inch iets groter dan die van de Reno4, is hij extra stevig gemaakt met Gorilla Glass5 en ververst het zich tot 90 keer per seconde voor extra vloeiende beelden.
Reno4 5G: even snel met minder goede foto's en beeldscherm
De Reno4 is het standaardmodel. Deze telefoon heeft dezelfde snelle chip aan boord en ook hetzelfde mooie Amoled-scherm als die de Reno4 Pro heeft. Wel is dit scherm net iets kleiner, heeft het een verversingssnelheid van 60 keer per seconde en kan deze iets minder fel gezet worden. De Reno4 heeft dezelfde hoofdcamera als de Reno4 Pro, maar de ultragroothoeklens is van mindere kwaliteit en een zoomlens ontbreekt.
Zowel de OPPO Reno4 5G als de OPPO Reno4 Pro 5G zijn snelle toestellen die veel waard voor je geld bieden. Ze hebben beide dezelfde snelle chip, meerdere camera's, voldoende opslag en een accu die makkelijk de hele dag meegaat.
De OPPO Reno4 5G is uitstekend voor dagelijks gebruik, zoals browsen op het internet, appen, overdag fotograferen en video's bekijken. De Reno4 Pro heeft qua fotografie meer te bieden, het scherm is wat groter en luxer en de telefoon is dankzij de grotere opslag en meer werkgeheugen meer geschikt voor mensen die grote en veeleisende apps gebruiken.
OPPO Reno 4 Pro 5G | OPPO Reno 4 5G

Slank en licht design
OPPO heeft bij het ontwerpen van de Reno4 5G serie niet alleen gedacht aan de looks, deze telefoon ligt ook uitstekend in je hand. Alle drie modellen zijn slank en licht van design, hebben een comfortabele grip en glijden na gebruik zo je broekzak in. Zo is de Reno4 Pro 5G maar 7.6mm dik en weegt deze slechts 172g. Daarbij is het scherm mooi rond afgewerkt en heeft de behuizing een zijdezachte glans die vingerafdrukproof is en zeer krasbestendig.

Ultieme 5G-ervaring
De Reno4 5G Serie van OPPO heeft de snelheid van de toekomst in zich. En dat komt goed uit, want met een Red abonnement maak je automatisch gebruik van ons 5G-netwerk. In heel Nederland! Zo werk, game en stream je overal. En dankzij de krachtige processor, extra geheugencapaciteit en razendsnelle batterij doe je dat de hele dag door.

Camera met Ultra Night Video en Live HDR
De toestellen uit de OPPO Reno4 5G serie zijn voorzien van 4 innovatieve camera's: de 16MP selfie-camera, 48MP hoofdcamera, 8MP ultra-groothoeklens camera en de 2M mono-camera. Daarmee maak je stabiele en spectaculaire video's in 4K met een framerate van 120fps. Het nieuwe Live HDR algoritme past nauwkeurig de belichting aan en verduidelijkt details zodat licht en schaduw perfect in elkaar overlopen.
Ga je voor de Reno4 5G of Reno4 Pro 5G? Dan heb je nog meer creatieve opties. Verbaas je over de indrukwekkende camera-performance die Ultra Night Video je biedt, een soort magie in het laagste licht. En met Ultra Steady Video 3.0 schiet je scenes vloeiender en stabieler dan ooit, vanuit elke gewenste hoek.
Razendsnel opladen: in 15 min naar 60%
De Reno 4 5G en Reno 4 Pro 5G zijn uitgerust met een zeer innovatieve snellader: de 65W SuperVOOC 2.0. Dit monster heeft slechts 15 minuten nodig om de 4000mAh batterij van je telefoon van 0 tot 60% op te laden. Wil je er weer voor de volle 100% tegenaan? Geef hem dan 36 minuten en kunt weer eindeloos lang filmen, gamen en videobellen. Ook fijn is de Super Power besparingsmodus; met 5% batterij voer je zo nog 1,5 uur lang Whatsapp-gesprekken.

Veelgestelde vragen
Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.
Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.
Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.
De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de My Vodafone app. Dat kan ook met nummberbehoud.
Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar.
Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.
Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789 (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)
Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB.
Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.
0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.
Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.
Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.
Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.
Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.
Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.
Jazeker! Met de Vodafone Inruildeals kan je je oude toestel inruilen. Benieuwd wat jouw toestel nog waard is? Check hier de waarde of kom naar de winkel. Als je een back-up hebt gemaakt van je telefoon en deze naar de fabrieksinstellingen hebt gezet, kan je 'm direct achterlaten en maken we het meteen in orde.
Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.
Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.
Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.
Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.
Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel.
Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.
Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren.
Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.
Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!
Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan. Heb jij nu prepaid? Ook dan kan je telefoonnummer worden behouden.
Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.
Sinds 1 januari 2013 wordt er door de overheid thuiskopieheffing geheven op Smartphones en tablets. De reden hiervoor is dat deze apparaten als opslag kunnen dienen voor kopieën van muziek en films. Auteurs en artiesten worden via deze heffing gecompenseerd voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Vodafone is verplicht om Thuiskopieheffing af te dragen over alle verkochte mobiele telefoons met opslagcapaciteit.
Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.
Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?
Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.
Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren
Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.
De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.
Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.