Je bent hier: alle telefoons > iPhone > refurbished iPhones > iPhone 8

iPhone 8 refurbished kopen bij Vodafone

  • Refurbished iPhone 8, dus extra goedkoop
  • Helemaal gecontroleerd en met 2 jaar garantie
  • Laatste iOS, dus helemaal up-to-date
  • Dezelfde vormgeving als de iPhone SE

De iPhone 8 refurbished bij Vodafone

Nieuw bij Vodafone, refurbished iPhones! Deze gebruikte telefoons hebben via Renewd een tweede leven gekregen. Van top tot teen gecontroleerd, waar nodig vernieuwd met officiele onderdelen en helemaal up-to-date met de laatste software van Apple. Deze refurbished iPhones zijn dus goedkoper en prima in staat om weer jaren gebruikt te kunnen worden.

iPhone 8
De iPhone 8 was erg populair toen die uitkwam en wordt nog door genoeg mensen dagelijks gebruikt. Een prima camera, lekker handzaam en inloggen met touch-ID. Geen wonder dat de nieuwe iPhone SE er vrijwel nog altijd hetzelfde als de iPhone 8.

Heb je genoeg aan alleen eindeloos browsen op internet, video's streamen, Wordle en Whatsappen? Daar is een refurbished iPhone 8 prima geschikt voor! 

Refurbished iPhone 8

Design icoon

Tweede leven

Een refurbished iPhone is helemaal klaar voor een nieuwe ronde. Hiermee is een Refurbished iPhone 8 beter voor het milieu én voor jouw portemonee.

Bionic Chip A14 icoon

Dagelijks gebruik

De iPhone 8 gaat al even mee, maar blijft nog altijd soepel werken bij veelgebruikte apps als Whatsapp, een enkel spelletje en natuurlijk bij video's te streamen op het netwerk van Vodafone.

Opslag icoon

Leg alles vast

De refurbished iPhone 8 komt met standaard 64 GB aan opslag. Dit is meestal ruim genoeg om al je foto's en video's in hoge kwaliteit op te slaan.

iPhone 8 specificaties

Wanneer uitgebracht?
September 2017

Capaciteit:
64 GB opslag

Afmetingen en gewicht:
- Hoogte: 138,4 mm
- Breedte: 67,3 mm
- Diepte: 7,3 mm
- Gewicht: 148 gram

Display:
- 4,7-inch LCD Retina HD
- Resolutie: 1334 x 750 pixels, 326 ppi
- Max 625 nits helderheid

Chip:
- A11 Bionic-chip

Camera:
- 12 MP groothoekcamera, tot 5x digitale zoom
- Video opnemen in 1080p en 4K
- 7 MP selfiecamera

Touch ID:
- Ontgrendel de iPhone 8 met de vingerafdruksensor in de thuisknop

Netwerk:
- De iPhone 8 maakt gebruik van het 4G-netwerk van Vodafone 

Overig:
- Draait de nieuwste versie van iOS
- IP67 waterbestendig
- In winkels betaal je eenvoudig draadloos met Apple Pay.

Inhoud doos

Dit zit er in de doos: precies genoeg

Een refurbished iPhone 8 wordt via Renewd verstuurd in een zo milieuvriendelijk mogelijke verpakking. Naast de iPhone 8 zit ook een oplaadkabel in de verpakking. 

Is de iPhone 8 iets voor jou?

Ben je er uit of een refurbished iPhone 8 iets voor jou is, helemaal top! Op zoek naar een andere refurbished iPhone? Dan hebben we ook de refurbished iPhone XS voor je. Toch liever een nieuwe iPhone? Bekijk dan de iPhone 13 serie of ga voor een nieuwe iPhone SE.

Bekijk onze Apple telefoons

Zie je door de bomen het bos niet meer? Check dan alle beschikbare iPhones in één overzicht

Veelgestelde vragen over Refurbished iPhones


Voor de verkoop van refurbished toestellen werkt Vodafone samen het Nederlandse bedrijf Renewd®. Renewd wil een tweede leven aan toestellen geven en bijdragen aan een duurzame toekomst voor mens en planeet.


De iPhone 8 refurbished en iPhone XS refurbished. Beide met 64 GB aan opslag en in de kleur Space Gray.


Als je jouw favoriete telefoon bestelt, ontvang je een milieuvriendelijke verpakking. Een doos van Renewd. Hierin zitten geen lader of oordopjes, maar wel een usb-c laadkabel. 


Gecertificeerde specialisten controleren iedere iPhone met de officiële Apple-software op meer dan 80 belangrijke punten. Daarnaast gebruikt Renewd 100% originele onderdelen. Er is dus geen kans op defect door het gebruik van neppe onderdelen.


Een refurbished iPhone bevat minimale gebruikssporen. Ieder toestel heeft 100% originele onderdelen en verkeert in een technisch zeer goede staat. De kleine gebruikssporen doen niets af aan de functionaliteit van het toestel. Ieder toestel wordt op meer dan 80 punten en door gecertificeerde specialisten gecontroleerd, die gebruik maken van de officiële software van de fabrikant.


Een refurbished iPhone is bezig met zijn tweede leven, en kan kleine gebruikssporen bevatten. Deze hebben geen invloed op het functioneren van het toestel.


Jazeker! Dit is mogelijk met Vodafone Garant.

Veelgestelde vragen

Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.

Vergelijk onze abonnementen

Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.

Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.

De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de My Vodafone app. Dat kan ook met nummberbehoud.

Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.

Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789  (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)

Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB. 

Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.

0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.

Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.

Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.

Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.

Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.

Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.

Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.

Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.

Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.

Meer informatie over opzeggen

Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.

Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel. 

Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.

Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren

Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.

Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!

Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan.

Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.

Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.


Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?

Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/email. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.


Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren


Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.

De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.

Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.