Je bent hier: alle telefoonsiPhone > iPhone 14 > iPhone 14 Plus bestellen

Pre-order de iPhone 14 Plus bij Vodafone

  • Scherp, groot en helder beeldscherm
  • Maak geweldige foto's en nog betere selfies
  • Uitstekende accuduur

Het wachten is voorbij! Apple heeft de gloednieuwe iPhone serie uitgebracht met de nieuwe iPhone 14 Plus! Dit nieuwe model van de iPhone 14 is een stukje langer en breder en heeft daarom ook een groter beeldscherm. Voorzien van geweldige camera's, een erg goed beeldscherm en natuurlijk weer een accu waar je op kunt vertrouwen. 

Lees hier alle uitgebreide informatie over de iPhone 14 Plus

iPhone 14 Plus: dit is er nieuw

Verfijnde vormgeving

De iPhone 14 Plus ziet er er net zo strak en moderne uit als de iPhone 14, met dunnere schermranden en rondere hoeken. Maar dan een groter scherm.

Altijd scherpe selfies

De iPhone 14 Plus selfiecamera krijgt voor het eerst autofocus. Zo zijn je selfiefoto's en video's altijd scherp in beeld en zien de beelden er beter uit bij weinig licht. 

Geniet van snelheid

De chip van de iPhone 14 Plus is een geüpdatete versie van de iPhone 13 en heeft meer werkgeheugen gekregen. Een toptelefoon met topsnelheid dus! 

iPhone 13 strak design

iPhone 14 Plus design: strak en modern

Geen enorme stap, maar opnieuw een verfijning van de bekende vormgeving van de iPhone. De iPhone 14 Plus ziet er weer net een stukje strakker en moderner uit. De hoeken van de iPhone 14 Plus zijn wat ronder geworden en ook de randen aan de zijkanten van het beeldscherm zijn weer ietsje dunner geworden.

De iPhone 14 Plus voelt verder weer luxe aan vanwege de hoge kwaliteit materialen. De behuizing bestaat uit aluminium en glas.

Kleuren van iPhone 14 Plus

Ieder jaar verandert Apple het kleurenpalet van de iPhone. De iPhone 14 plus komt in de kleuren zwart, wit, blauw, rood en paars. 

iPhone 14 Plus camera: altijd scherp

Voor telefoons met een uitstekende camera zit je altijd goed met een iPhone. Ook de iPhone 14 Plus is weer een uitstekende keuze als je een nieuwe telefoon zoekt die erg goede foto's maakt. 

De iPhone 14 Plus heeft dezelfde camera's als de iPhone 13 en dat is goed nieuws! Met de hoofdcamera en ultragroothoekcamera maak je eenvoudig geweldige foto's bij weinig licht. De hoofdcamera is erg geschikt voor portretfoto's en om alledaagse beelden vast te leggen. De ultragroothoekcamera heeft een bredere hoek om zo meer tegelijk vast te leggen. Ideaal voor bijvoorbeeld foto's binnenshuis, voor bij een concert, een groepsfoto of bij een weids landschap op vakantie. Daarnaast helpt de slimme software van Apple om jouw foto's altijd te laten lukken. Denk hierbij aan autofocus, snelle sluitertijden, makkelijk inzoomen, beeldstabilisatie voor minder schokkerige video's en speciale portretfuncties. 

Scherpe selfies
De iPhone 14 Plus heeft ook voor het eerst een autofocusfunctie voor de selfiecamera aan de voorkant. Niet alleen maakt dit je zelfportretten een stukje beter, ook ben je zo scherper in beeld als je bijvoorbeeld aan het videobellen bent.

iPhone 13 camera - zoom, megapixels, sensor en nog meer
iPhone 13 high refresh rate beeldscherm

De iPhone 14 Plus: onuitputtelijke snelheid

Een iPhone staat bekend om de snelle chip en soepele gebruikerservaring. Dat is ook dit jaar natuurlijk ook weer het geval. De iPhone 14 maakt gebruik van een geüpdatete versie van de iPhone 13 chip. Hiermee voelt de iPhone 14 Max telefoon weer bijzonder soepel aan. Apps openen zonder haperen, scherpstellen en foto's maken gaat in een oogwenk en foto's en video's bewerken doe je zonder moeite met de iPhone 14 Plus. 

Ook heeft de iPhone 14 Plus meer werkgeheugen gekregen. Zo kun je meer apps tegelijk openhouden op je telefoon, en gaat multitasken dus nog gemakkelijker. 

Wordt de iPhone 14 Plus jouw nieuwe telefoon?

Ga je aan de haal met de iPhone 14 Plus, of wordt het toch een iPhone 14, iPhone 14 Pro of iPhone 14 Pro Max? Of ben je nieuwsgierig naar de andere modellen binnen de iPhone 14 serie? Bekijk de seriepagina's of lees alles in ons overzicht van alle verschillen:

iPhone 14 vergelijken
iPhone 14: dit zit er in de doos

iPhone 14 Plus: dit zit er in de doos

De iPhone 14 wordt geleverd met  een usb-laad naar Lightning laadkabel. Heb je nog een oplader nodig? Bestel deze direct mee bij Vodafone!

Veelgestelde vragen over de iPhone 14

De iPhone 14 telefoons bestel je met een voordelig abonnement bij Vodafone. 
iPhone 14: Vanaf € 936
iPhone 14 Plus: Vanaf € 1080
iPhone 14 Pro: Vanaf € 1224
iPhone 14 Pro Max: Vanaf € 1344

Bekijk alle iPhones die te koop zijn bij Vodafone


De iPhone 14 telefoons zijn te pre-orderen vanaf 9 september om 14:00. De iPhone 14, iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max zijn leverbaar vanaf 16 september. De iPhone 14 Plus is leverbaar vanaf 7 oktober. Vanwege de grote belangstelling kan het gebeuren dat een iPhone 14 een langere levertijd krijgt. Mocht dit het geval zijn, dan lees je er alles over op onze pagina met actuele levertijden.

De iPhone 14 wordt geleverd met een usb naar Lightning (oplaad)kabel en een Quick Start Guide. Heb je nog een adapter nodig? Die bestel je eenvoudig mee zodra je een iPhone 14 bij Vodafone koopt.


Jazeker! Alle iPhone 14 telefoons hebben 5G. Om 5G te kunnen gebruiken, heb je drie dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. Al onze abonnementen hebben standaard 5G, dus nieuwe en bestaande klanten mét een iPhone 14 toestel gebruiken nu automatisch 5G. Lees hier alles over 5G.

 

 

De 14 en de 14 Pro hebben een handzaam scherm van 6,1 inch. Dit formaat ligt fijn in de hand en past in de meeste broekzakken nog wel. Wil je een groter scherm? Dan zijn er de iPhone 14 Plus en iPhone 14 Pro Max met een schermformaat van 6,7 inch.

Denk je niet in inches? Logisch! Daarom ook even in cm’s:

 

iPhone 14 /14 Pro (6,1 inch): 15,40 cm met schermformaat 14,67 x 7,15 cm

iPhone 14 Plus / iPhone 14 Pro Max (6,7 inch): 16,96 cm met schermformaat 16,08 x 7,81 cm


De iPhone 14 varieert van ruime opslag tot een mega intern geheugen voor al je apps, foto’s, video’s, games en films. Bij iPhone 14 en 14 Pro-versies heb je keuze uit 128 GB, 256 GB of 512 GB. Wil jij echt absoluut nooit meer iets hoeven te verwijderen qua apps, foto of video? De iPhone 14 Pro en Pro Max hebben de mogelijkheid om voor maar liefst 1 TB (1024 GB) opslag te gaan. Succes met die ooit vol te krijgen! 

 

De iPhone 14 telefoons zijn zeer goed bestand tegen water en stof. Ze hebben allemaal een IP68-certificering, waarbij de toestellen tot 30 minuten waterbestendig zijn bij een diepte tot 6 meter. 


Voor het eerst in lange tijd maakt Apple weer onderscheid tussen de standaard iPhones en de Pro-versies. De iPhone 14 en iPhone 14 Plus hebben de A15 Bionic Chip, de iPhone 14 Pro en iPhone 14 Pro Max hebben de A16 Bionic Chip. Geen zorgen! Ook de standaard iPhone 14 toestellen zijn bijzonder soepel in gebruik en kunnen de komende jaren met gemak alle apps en games zonder enige hapering aan. 

Beide iPhones hebben overigens nu net zoveel werkgeheugen gekregen: 6 GB. Beide telefoons zijn hiermee bijzonder snel, stabiel en betrouwbaar.


Net als bij voorgaande modellen kun je bij iPhone 14 gebruikmaken van de dual-sim functie. Oftewel, je kan twee  telefoonnummers gebruiken op één toestel. Handig als je voor zakelijk en privé ander telefoonnummer gebruikt.

Lees hoe het werkt en welke toestellen nog meer dual-sim hebben.


Je kunt de iPhone 14-modellen ook bestellen met eSIM: een digitale simkaart. Je hebt dan geen gewone simkaart meer nodig om te bellen of internetten, want deze is al ingebouwd in je telefoon. Met eSIM schakel je eenvoudig tussen twee telefoonnummers, heb je geen geklooi meer met het wisselen van plastic simkaarten én… het is ook nog beter voor het milieu. Win-win!

 

De iPhone 14-serie wordt standaard geleverd met iOS 16. Dit is het nieuwste besturingssysteem van Apple voor de iPhones en zit weer boordevol nieuwe functies. Je leest er alles over in ons iOS 16 overzicht.

Veelgestelde vragen

Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.

Vergelijk onze abonnementen

Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.

Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.

De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de My Vodafone app. Dat kan ook met nummberbehoud.

Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar. 

Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.

Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789  (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)

Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB. 

Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.

0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.

Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.

Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.

Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.

Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.

Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.

Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.

Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.

Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.

Meer informatie over opzeggen

Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.

Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel. 

Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.

Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren

Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.

Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!

Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan.

Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.

Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.


Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?

Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/email. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.


Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren


Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.

De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.

Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.