Je bent hier: alle telefoons > iPhone > iPhone 12 > iPhone 12 Pro Max
iPhone 12 Pro Max: dit moet je weten
- De beste camera's binnen de iPhone 12 serie
- Grootste OLED-scherm met heldere kleuren
- Razendsnelle hardware
- Nu met 5G op het snelle netwerk van Vodafone
De iPhone 12 Pro Max bij Vodafone
Het is weer iPhone tijd! Apple heeft in 2020 zich weer van zijn beste kant laten zien met de iPhone 12 serie. Een vernieuwd design met scherpere hoeken dat doet denken aan de vroegere iPhones zoals de iPhone 4 en iPhone 5. Maar dan wel met nieuwe techniek in de vorm van waanzinnig mooie OLED-beeldschermen, supercamera's en natuurlijk heel veel snelheid onder de motorkap.
Met de iPhone 12 Pro Max ga je voor het beste van het beste binnen de toestellen van de iPhone 12 serie. Het grootste scherm, de langste accutijd en de meest uitgebreide camera setup. Met een groothoeklens, ultragroothoeklens, zoomlens én beeldstabilisatie maak je overal de beste foto's met de iPhone. Ook bij weinig licht! Bekijk en bewerk deze 4K foto's en video's vloeiend en zonder enige haperingen.
De iPhone 12 Pro Max beschikt over 5G. Apps downloaden is een kwestie van seconden geworden. Video's en games stream je soepel en je bestanden sla je overal makkelijk op in de cloud. Allemaal met 5G van Vodafone.
De nieuwe iPhone 12 Pro Max is het toptoestel binnen de iPhone 12 reeks. In deze serie zijn ook de iPhone 12, de iPhone 12 Pro en de iPhone 12 mini uitgebracht. Zo is er voor iedere iPhone liefhebber dit jaar wat wils.
Wil je de grootste iPhone kopen die ooit is uitgekomen? Dan zit je goed met de iPhone 12 Pro Max! Met een enorm OLED-scherm van 6,7-inch koop je een heuse iPhone bioscoop in je broekzak. Dankzij de OLED-techniek hebben beelden op de iPhone 12 Pro Max een enorm contrast en spetteren de beelden van je beeldscherm! Bijkomend voordeel is dat deze beeldschermen extra zuinig met de accu omgaan.
Voor wie zijn telefoon wel eens laat stuiteren is er nog meer goed nieuws. De iPhone 12 Pro Max heeft net als de andere iPhone 12 toestellen een Ceramic Shield. Apple heeft dit glas versterkt met keramiek. Dit maakt het beeldscherm van de iPhone 12 Pro nog beter beschermt tegen krassen en schade bij vallen.
De iPhone 12 Pro Max heeft daarnaast alle techniek in huis die je van een luxe smartphone mag verwachten. Een extreem snelle Bionic A14 processor, topcamera's voor de beste foto's, een grote accu, eSIM, waterdichte IP-68 certificering, iOS 14 als besturingssysteem en natuurlijk toegang tot het snelle en betrouwbare 5G-netwerk van Vodafone!
iPhone 12 Pro video review
Wat kun je verwachten van de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max en iPhone 12 Mini?
iPhone 12 Pro specificaties
Eerste iPhones met 5G
Ervaar met de iPhone 12 Pro Max de mogelijkheden van 5G op het razendsnelle 5G-netwerk van Vodafone.

Strak en solide design
Groot, stoer, sterk en strak. Dat is het nieuwe design van de iPhone 12 Pro Max. Kies je favoriete model uit het uitgebreide palet aan kleuren.
De beste camera's
De iPhone 12 Pro Max heeft verbeterde autofocus mét beeldstabilisatie, een extra zoomcamera, Night Mode op alle camera's en Smart HDR 3.

Zuinig en scherp scherm
De iPhone 12 Pro Max heeft een 6,7-inch Super XDR Retina OLED-scherm met mooiere kleurvertoning en een nóg scherper beeld.
Razendsnel door A14
De vernieuwde A14 chip - het brein van de iPhone 12 Pro Max - is tot wel 50% sneller dan die van andere smartphones. Dat is écht heel snel.

Hoeveel opslag heb je nodig?
Kies met de iPhone 12 Pro Max uit een opslag met 128 GB, 256 GB of maar liefst 512 GB.
Besturingssysteem en geheugen | |
Besturingssysteem (meegeleverd) | iOS 14 |
Opslag en capaciteit | 128GB / 256GB / 512GB |
Geheugen | 6 GB |
Opslag uitbreidbaar | - |
Processor | A14 Bionic Chip |
Scherm en grootte | |
Afmeting toestel | 160,8 x 78,1 x 7,4 mm |
Afmeting scherm diagonaal | 6,7 inch |
Scherm eigenschappen | XDR Oled 60 hz |
Gewicht | 226 gram |
Materiaal achterkant | Geborsteld staal |
Aansluitingen | Lightning |
Waterbestendig | IP68 |
Vergrendelingsopties | Face-ID |
Camera | |
Selfiecamera | 12MP, 4K 60 fps video |
Camera's achter | 12MP groothoek 12MP ultragroothoek 12MP telelens |
Extra camera opties | Nachtmodus, beeldstabilisatie |
Accu | |
Capaciteit | 3687 mAH |
Draadloos laden | 20W |
Snelladen | 20W |
Connectiviteit | |
4G | ja |
5G | ja |
Wifi | 6 |
Simkaart type | nano |
Dual Sim | ja |
eSIM | ja |

Retro design, nieuwe snufjes
De iPhone 12 Pro Max heeft een vernieuwd design met een meer rechthoekig ontwerp en vlakke metalen randen. Dit ontwerp lijkt op die van de iPhone 4 en iPhone 5. Daarnaast heeft het ontwerp een kleinere notch bovenin het scherm zitten. Ook leuk, door dit ontwerp kan de iPhone op zichzelf weer rechtop blijven staan.

Voor welke kleur ga jij?
Zoveel mensen, zoveel wensen. De iPhone 12 Pro Max 128GB is bij Vodafone te krijgen in de kleuren zwart, blauw, zilver en goud. De iPhone 12 Pro Max versie van 256GB is te krijgen in de kleuren zwart, blauw en goud.

De iPhone 12 Pro Max kan alles aan
Kies je voor de iPhone 12 Pro Max, dan krijg je een telefoon die alles voor je uit de kast haalt. Een groot en superscherp beeldscherm, een razendsnelle processor die alle apps met gemak draait, foto's en video's bewerken alsof het niets is, een accu waar je makkelijk de dag mee doorkan en natuurlijk snel en betrouwbaar internet via 5G op het netwerk van Vodafone.

Welke iPhone past bij jou?
Verschillende groottes, andere camera's en natuurlijk verschillende prijzen. Ben je er nog niet uit welke iPhone het beste bij jou past? Geen zorgen! Wij hebben een overzicht voor je welke telefoon het beste bij jou past. Lees alles over de overeenkomsten en verschillen op onze vergelijkingspagina's!

Accesoires bij de iPhone 12 Pro Max
Als je jouw favoriete telefoon uit de iPhone 12 serie bestelt, ontvang je een doos zonder oordopjes en met alleen een usb-laadkabel. Apple streeft ernaar om volledig CO₂‑neutraal te zijn in 2030. Het merk werkt zoveel mogelijk met gerecyclede en hernieuwbare materialen voor zowel producten als verpakkingen. Met die gedachte gaat Apple ervanuit dat iPhone liefhebbers zelf nog accessoires in hun bezit hebben die goed hergebruikt kunnen worden.
Toch oordopjes of een oplader nodig? Schaf ze dan voordelig aan in onze accessoireshop.
3 maanden gratis Apple TV+ cadeau bij je nieuwe iPhone
Bij aankoop van de iPhone 12 bij Vodafone ontvang je nu 3 maanden gratis Apple TV+. De Apple TV-app staat standaard geinstalleerd op je telefoon en geeft je toegang tot de leukste films en series. Geniet van volop entertainment op je nieuwe telefoon, waar je ook bent.

Vergelijk de iPhone 12 Pro Max
Ben je er uit of de iPhone 12 Pro Max iets voor jou is, helemaal top! Nog niet helemaal zeker van je keuze? Wij leggen de andere iPhones voor je naast elkaar.
Veelgestelde vragen over de iPhone 12 Pro Max
Voor alle verschillen tussen de iPhone 12 versies hebben we een handig overzicht voor je gemaakt!
iPhone 12 of iPhone 12 Pro
iPhone 12 of iPhone 12 Pro Max
iPhone 12 of iPhone 12 mini
Ga je voor de iPhone 12 Pro Max, dan heb je keuze tussen zilver, goud, grafiet of blauw.
Je vind de actuele levertijden van de iPhone 12 Pro Max hier.
Nog niet besteld? Bestel dan nu, of bekijk de iPhone 12, iPhone 12 Pro of de iPhone 12 mini.
Om 5G te kunnen gebruiken, heb je drie dingen nodig: het 5G-netwerk, een 5G-abonnement en een 5G-toestel. De nieuwe iPhone serie is de eerste serie met 5G-ondersteuning. Al onze abonnementen hebben standaard 5G, dus nieuwe en bestaande klanten mét een iPhone 12 toestel gebruiken nu automatisch 5G. Lees hier alles over 5G.
Wil jij ook direct gebruikmaken van 5G? Bestel dan nu de iPhone 12, iPhone 12 Pro, iPhone 12 Pro Max of de iPhone mini.
Nee, je krijgt bij je nieuwe iPhone 12 alleen een usb-laadkabel, geen adapter en oordoppen. Apple streeft ernaar om volledig CO₂‑neutraal te zijn in 2030. Het merk werkt zoveel mogelijk met gerecyclede en hernieuwbare materialen voor zowel producten als verpakkingen. Met die gedachte gaat Apple ervanuit dat iPhone liefhebbers zelf nog accessoires in hun bezit hebben die goed hergebruikt kunnen worden. Toch oordopjes, een oplader of een MagSafe hoesje nodig? Bekijk alle iPhone 12 producten in onze accessoireshop.
De iPhone 12 heeft schermformaten tussen de 5,4 en 6,7 inch. De 12 en de 12 Pro hebben een lekker groot scherm van 6,1 inch. Met de dunnere schermranden dan broertje 11 vallen deze toch wat kleiner uit en zijn ze extra handzaam. De iPhone 12 mini is met z’n 5,4 inch het kleinste iPhone toestel van dit moment, waar de iPhone Pro Max de grootste is met een schermformaat van 6,7 inch.
Denk je niet in inches? Logisch! Daarom ook even in cm’s:
iPhone 12 mini: 13,76 cm met schermformaat 13,15 x 6,42 cm
iPhone 12 /12 Pro 15,40 cm met schermformaat 14,67 x 7,15 cm
iPhone 12 Pro Max: 16,96 cm met schermformaat 16,08 x 7,81 cm
Speciaal voor alle producten van Apple is er iOS: een gebruiksvriendelijk, overzichtelijk besturingssysteem met veel keuze in apps. Op iPhone12 zit iOS 14, bomvol nieuwe features zoals ‘beeld in beeld’. Plús een aantal krachtige features om je privacy te beschermen. Ontdek hier wat er allemaal vernieuwd is.
De iPhone 12 serie heeft een energiezuinige lithium-ionbatterij en een speciale Smart Data-modus, die zó slim is dat hij de perfecte balans tussen gegevensverbruik, snelheid en energie bepaalt. Hierdoor gaat de batterij lekker lang mee. Urenlang Netflixen of You-Tube video’s kijken, afhankelijk van het model kun je tot wel 80 uur naar je favo muziek luisteren, 20 uur video’s kijken of 12 uur soepel streamen.
Je kunt de batterij draadloos of via USB opladen. En met een 20 Watt adapter laad je zelfs in 30 minuten van 0 tot 50% op. Batterijcapaciteit iPhone 12-modellen:
12 mini: 2,227 mAh
12/12 Pro: 2,775 mAh
12 Pro Max: 3,687 mAh
De iPhone 12 varieert van ruime opslag tot een mega intern geheugen voor al je apps, foto’s, video’s, games en films. Bij iPhone 12 en 12 mini heb je keuze uit 64 GB, 128 GB of 256 GB. Door het profi karakter van de Pro en de Pro Max starten ze met veel opslag, 128 GB, dat oploopt tot een enorm geheugen van 512 GB.
De iPhone 12 serie is het beste tegen water bestand van alle iPhones. Ze hebben allemaal een IP68-certificering, waarbij de toestellen tot 30 minuten waterbestendig zijn bij een diepte tot 6 meter. En ze zijn ook nog bestand tegen morsen van bijvoorbeeld koffie of frisdrank. Kortom: bellen op de wc, een regendans of Netflixen in bad, alles met een gerust hart!
De iPhone 12 heeft een A14-chip als brein. Een meesterbrein kun je wel zeggen. Deze opvolger van de A13-processor maakt een flinke stap in performance en is 50% sneller dan alle andere smartphone CPU’s.
Net als bij voorgaande modellen kun je bij iPhone 12 gebruikmaken van de dual-sim functie. Oftewel, je kan twee telefoonnummers gebruiken op één toestel. Handig als je voor zakelijk en privé ander telefoonnummer gebruikt.
Lees hoe het werkt en welke toestellen nog meer dual-sim hebben.
Je kunt de iPhone 12-modellen ook bestellen met eSIM: een digitale simkaart. Je hebt dan geen gewone simkaart meer nodig om te bellen of internetten, want deze is al ingebouwd in je telefoon. Met eSIM schakel je eenvoudig tussen twee telefoonnummers, heb je geen geklooi meer met het wisselen van plastic simkaarten én… het is ook nog beter voor het milieu. Win-win!
Ga jij over op eSIM? Een iPhone 12 met e-sim bestel je hier.
Besturingssysteem en geheugen | |
Besturingssysteem (meegeleverd) | iOS 14 |
Opslag en capaciteit | 128GB / 256GB / 512GB |
Geheugen | 6 GB |
Opslag uitbreidbaar | - |
Processor | A14 Bionic Chip |
Scherm en grootte | |
Afmeting toestel | 160,8 x 78,1 x 7,4 mm |
Afmeting scherm diagonaal | 6,7 inch |
Scherm eigenschappen | XDR Oled 60 hz |
Gewicht | 226 gram |
Materiaal achterkant | Geborsteld staal |
Aansluitingen | Lightning |
Waterbestendig | IP68 |
Vergrendelingsopties | Face-ID |
Camera | |
Selfiecamera | 12MP, 4K 60 fps video |
Camera's achter | 12MP groothoek 12MP ultragroothoek 12MP telelens |
Extra camera opties | Nachtmodus, beeldstabilisatie |
Accu | |
Capaciteit | 3687 mAH |
Draadloos laden | 20W |
Snelladen | 20W |
Connectiviteit | |
4G | ja |
5G | ja |
Wifi | 6 |
Simkaart type | nano |
Dual Sim | ja |
eSIM | ja |
Veelgestelde vragen
Als je graag onbeperkt wilt bellen en sms’en zonder extra kosten, ga dan voor een Red abonnement. Wil je vooral bereikbaar zijn, dan is een voordelig Start abonnement perfect voor jou.
Je sluit een nieuwe abonnement af voor 1 of 2 jaar, als je contractsperiode voorbij is kun maandelijks opzeggen. Echter, als je je abonnement opzegt voordat je contract is afgelopen, dan berekenen we een afkoopsom. Je betaalt dan de resterende maanden van je abonnement in één keer af.
Wil je Red Together voor een extra persoon aanvragen? Dat kan! Dit heet Red Together Extra.
De beheerder die een Red Together abonnement afgesloten heeft, vraagt de simkaart aan via de My Vodafone app. Dat kan ook met nummberbehoud.
Ben je al klant bij Vodafone? Dan koppelt de beheerder een extra groepslid in de My Vodafone app. Dit kan zónder aansluitkosten en is maandelijks opzegbaar.
Wil je in één keer een Red Together abonnement aanvragen voor meerdere personen? Kies dan bij het afsluiten van je abonnement (Sim Only of met een telefoon) voor Red Together en voeg je extra groepsleden toe bij Red Together Extra.
Heb je vragen, bel ons dan op dit nummer: 0800-2266789 (Ma t/m vr: 08.00 - 20.00 uur Za: 09.00 - 20.00 uur Zo: 09.00 - 18.00 uur)
Het standaard buitenbundeltarief voor bellen is € 0,25 per minuut. Het standaard buitenbundeltarief voor data is € 2 per 200MB.
Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel rekenen we af per KB. Voor mobiel internet buiten je bundel betaal je per 200MB.
0800 en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra kosten voor.
Bekijk hier alle tarieven en voorwaarden.
Zodra je 80% van je databundel of belbundel hebt verbruikt, sturen wij je een sms’je ter informatie. Is je databundel helemaal op? Dan krijg je nog een sms.
Wil je meer data? Of ga je op reis en wil je meer mogelijkheden? Dan pas je je abonnement en bundel in de meeste situaties eenvoudig aan via My Vodafone, ook als je contract nog loopt.
Je kunt kiezen uit een 3-in-1 simkaart of eSIM. De 3-in-1 simkaart past in alle telefoons. Deze bevat een normale, een micro- en een nano-simkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart. eSIM wordt alleen door de nieuwste smartphones ondersteund.
Een losse telefoon koop je bij een Vodafone-winkel bij jou in de buurt. Wil je telefonisch een toestel bestellen? Bel dan 0800-0560.
Jazeker! Met de Vodafone Inruildeals kan je je oude toestel inruilen. Benieuwd wat jouw toestel nog waard is? Check hier de waarde of kom naar de winkel. Als je een back-up hebt gemaakt van je telefoon en deze naar de fabrieksinstellingen hebt gezet, kan je 'm direct achterlaten en maken we het meteen in orde.
Je betaalt je maandelijkse bundel en je vaste toestelkosten altijd vooraf via automatische incasso. Maak je extra kosten? Dan tellen we die op bij de kosten voor je bundel en je toestelkosten voor de komende maand.
Je abonnement start zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag nummerbehoud. Vanaf dan start je contract en begint de maandelijkse automatische incasso. Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je kunt je abonnement dan maandelijks opzeggen. Je stopt aan het einde van je contractperiode automatisch met betalen voor je toestel. Je betaalt dan alleen nog voor je abonnement.
Hoe zeg ik mijn abonnement op? We willen graag samen met je verder. Wil je toch opzeggen? Zoek in My Vodafone of de My Vodafone App de einddatum van je contract op. Daarna zeg je je abonnement online op.
Als je een nieuw abonnement neemt met nieuw nummer dan gaat je abonnement in als je de simkaart ontvangt.
Als je overstapt vanaf een andere provider en je neemt je nummer mee, dan gaat deze pas in als je contract bij je oude provider is afgelopen. Wij regelen de overstap en het opzeggen van je huidige abonnement voor je. Je huidige provider laat ons weten wanneer je contract afloopt. Je hoeft daar zelf niets voor te doen. Je krijgt dan al wel je simkaart en eventueel een nieuw toestel.
Je krijgt van ons een wettelijke garantie van twee jaar op je aankopen in onze shop.
Daarnaast heb je het recht om tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling het product te retourneren. De bestelling dient aangetekend aan ons te worden teruggezonden, deze kosten zijn voor jou. Ook eventuele gebruikskosten voor bellen, internetten en sms’en binnen de zichttermijn / bedenktijd van 14 dagen worden in rekening gebracht. Bekijk hier het retourformulier of lees meer over retourneren.
Heb je vragen over ons leverings-, retour-, betaal-, garantie-, en/of klachtafhandelingsbeleid. Lees dan hier alles over je bestelling.
Ja, dat kan. Wij zorgen ervoor dat jij op je huidige nummer gewoon bereikbaar blijft. En het kost je niets extra’s!
Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al nummerbehoud aanvragen. En je bepaalt zelf het moment waarop je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuwe contract is ingegaan. Heb jij nu prepaid? Ook dan kan je telefoonnummer worden behouden.
Nummerbehoud vraag je aan tijdens het bestellen. Vul je telefoonnummer of klantnummer in en wij doen de rest. Let op: nummerbehoud werkt alleen voor Nederlandse nummers.
Sinds 1 januari 2013 wordt er door de overheid thuiskopieheffing geheven op Smartphones en tablets. De reden hiervoor is dat deze apparaten als opslag kunnen dienen voor kopieën van muziek en films. Auteurs en artiesten worden via deze heffing gecompenseerd voor het kopiëren van muziek en films voor privégebruik. Vodafone is verplicht om Thuiskopieheffing af te dragen over alle verkochte mobiele telefoons met opslagcapaciteit.
Een klacht over Vodafone?
Vodafone wil zijn klanten het grootst mogelijke gemak en plezier laten ervaren op het gebiedvan informatie, communicatie en entertainment. Is er toch iets misgegaan in onzedienstverlening? We zijn ons zeer bewust van onze verantwoordelijkheid. We willen graag weten waarin onze dienstverlening niet aan je verwachtingen heeft voldaan. Vodafoneneemt iedere klacht uiterst serieus en wil deze naar tevredenheid behandelen.
Hoe dien je een klacht in bij Vodafone?
Klachten geven ons de kans om onze dienstverlening te verbeteren. Heb je een klacht? Dan horen we dat graag. Je kunt ons bellen vanaf je Vodafone aansluiting op 1201 of 0800 – 0094. Ben je niet in de gelegenheid om ons te bellen? Dan verzoeken we je het contactformulier te gebruiken via www.vodafone.nl/support/contact/e-mail/. Een van onze medewerkers neemt dan contact met je op.
Wat doet Vodafone met je klacht?
Vodafone wil je klacht graag naar tevredenheid behandelen. Vodafone doet haar best om binnen 10 werkdagen op jouw klacht te reageren. Mocht het Vodafone niet lukken om binnen 10 werkdagen te reageren, dan laat Vodafone jou dit weten, ook wanneer Vodafone verwacht wel inhoudelijk op jouw klacht te kunnen reageren
Wat kun je doen als je het niet eens bent met de door Vodafone geboden oplossing?
Vodafone neemt je klacht uiterst serieus en we willen deze naar tevredenheid behandelen. Het kan voorkomen dat je niet tevreden bent met de geboden oplossing voor de klacht. Wat kun je doen als we er onderling toch niet uit komen? Dan heb je het recht om de klacht binnen 12 maanden voor te leggen aan de Geschillencommissie Telecommunicatiediensten (postbus 90600, 2509 LP, Den Haag). De Geschillencommissie is onafhankelijk, onpartijdig en geeft consumenten eengoedkope, snelle en laagdrempelige mogelijkheid om geschillen op te lossen. Lees hiermeer over op de website van de Geschillencommissie: www.degeschillencommissie.nl.
De Geschillencommissie doet schriftelijk uitspraak. De uitspraak van de Geschillencommissie ontvang je per post en deze geldt voor beide partijen. De uitspraak moet altijd worden nagekomen en je kunt hiertegen niet in hoger beroep gaan. Ben je het toch niet eens met de uitspraak van de Geschillencommissie? Dan kun je de uitspraak voorleggen aan de rechter. Soms vindt de rechter dat de procedure van de Geschillencommissie niet eerlijk (redelijk en/of billijk) is geweest.
Let op, je kunt niet met je klacht naar de Geschillencommissie voordat je jouw klacht bij Vodafone kenbaar hebt gemaakt. De Geschillencommissie zal jouw klacht anders niet in behandeling nemen. Mocht je geen tijdige reactie van Vodafone hebben ontvangen, dan geldt dat je binnen 12 maanden nadat Vodafone had moeten reageren, jouw klacht kunt indienen bij de Geschillencommissie. Wil je liever jouw klacht aan de rechter voorleggen in plaats van de Geschillencommissie, dan kan dat uiteraard. Op de website van de Geschillencommissie staat verder uitgelegd hoe deze geschillenprocedure werkt, kijk op www.degeschillencommissie.nl.