Vodafone Sim Only

Start L

Start ZiggoCart Module

150 belminuten

Hoef je alleen maar bereikbaar te zijn of bel je af en toe naar vaste en mobiele nummers in Nederland? Dan heb je aan 150 minuten/sms’jes genoeg.

Onbeperkt SMS

Onbeperkt sms'en naar mobiele nummers in Nederland.

1 GB data

Whatsappen, internetten en zo nu en dan Facebook checken: aan 1GB data heb je genoeg als je gemiddeld gebruik maakt van je mobiele databundel. Met het supergoede 4G-netwerk van Vodafone heb je ook nog eens snel internet. Wel zo fijn!

Heb je ook digitale tv en internet van Ziggo?

Dan krijg je van ons dubbele data. Dus 1 GB wordt 2 GB. Iedere maand weer.

Looptijd: 2 jaar

Je gaat een contract aan bij Vodafone voor 24 maanden. Kom je erachter dat je meer data of juist meer belminuten nodig hebt? Je kunt je bundel altijd tussendoor aanpassen.

Liever een contract van 1 jaar?

Bestel op vodafone.nl een Start L abonnement met een looptijd van 1 jaar

 
 
 

Combineer Vodafone met Ziggo Alles-in-1 en krijg non-stop gratis extra's!

Heb je Ziggo op je adres?

Dubbele data op elk Vodafone abonnement op je adres

Extra tv-pakket: Kids, Movies & Series L of Ziggo Sport Totaal

Veilig Online: beveilig tot 20 laptops, tablets en/of smartphones!

 
 
 

Tarieven

Alle tarieven bij elkaar

Het standaardtarief voor bellen buiten je bundel is €0,25 per minuut. Het standaardtarief voor dataverbruik buiten je bundel is €2 per 200MB.

Alle gesprekken worden afgerekend per seconde. Mobiel internet binnen je bundel wordt afgerekend per kB. Mobiel internet buiten je bundel wordt afgerekend per 200MB.

0800- en 116-nummers zijn gratis. Telefoonnummers die beginnen met 084, 085, 087, 088, 0900, 0906, 0909, 14, 18 en servicenummers vallen buiten je bundel. Hier betaal je extra voor.

Bekijk alle tarieven van Vodafone Start en Vodafone Red.

De Engelse versie vind je hier.

Contract

Zo gaat je contract in en zo eindigt het

Je abonnement gaat in zodra je je simkaart activeert of zodra je nummer is overgezet na een aanvraag tot nummerbehoud. Vanaf dat moment begint de maandelijkse automatische incasso.

Aan het einde van je contractperiode wordt je abonnement automatisch iedere maand met 30 dagen verlengd. Je abonnement is dan maandelijks opzegbaar.

Tussentijds eenvoudig je bundel aanpassen

Wil je meer data in je bundel? Of juist meer belminuten?Je kunt je abonnement of bundel vaak eenvoudig aanpassen, ook als je contract nog loopt. Hier lees je hoe je dat kunt doen.

Bestellen

Wat kun je verwachten als je bestelt?

Als je bestelt, hebben we een aantal gegevens van je nodig. Bij het afronden van je bestelling word je vanzelf naar de juiste invulvelden doorverwezen. We hebben onder andere het documentnummer van een geldig legitimatiebewijs en je rekeningnummer nodig. Als je die nummers niet uit je hoofd kent, is het dus handig om even je legitimatiebewijs en bankpas erbij te pakken.

Als je alles hebt ingevuld en je bestelling hebt afgerond, krijg je een bevestigingsmail. Belangrijk om te weten is dat je deze mail van Vodafone krijgt, net als alle andere berichten voor je Sim Only-abonnement. Dat geldt ook als je je abonnement bij Ziggo hebt besteld. Niet schrikken dus.

Je simkaart wordt per post verstuurd. Je krijgt bij ons een 3-in-1-simkaart. Die bevat een normale, micro- en nanosimkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart.

Als je een nieuw nummer hebt, hoef je alleen nog maar je simkaart te installeren. Je nummer is dan al actief. Vanaf het installeren gaat je abonnement ook meteen in. Heb je nummerbehoud aangevraagd? Dan gaat je abonnement lopen op het moment dat de aanvraag is goedgekeurd.

Nummerbehoud

Nummerbehoud regelen we voor je

Je kunt vanaf 120 dagen voordat je huidige abonnement afloopt al gratis nummerbehoud aanvragen. Je bepaalt zelf wanneer je nummer wordt omgezet, tot maximaal 90 dagen nadat je nieuw contract is ingegaan.

Nummerbehoud vraag je gratis aan tijdens het bestellen. Vul je telefoon- of klantnummer in en wij doen de rest.

Alle informatie over je Vodafone abonnement

Je bundel gebruik je ook in de EU

Naast in Nederland kun je je bundel ook automatisch in de EU gebruiken. Handig!

Bij Red-abonnementen vallen de eerste 100 belminuten per maand vanuit Nederland naar andere EU-landen binnen je bundel. Voor Start-abonnementen valt bellen vanuit Nederland naar EU-landen niet binnen je bundel.

Als je als Ziggo-klant dubbele data krijgt, kun je (een deel van) die data in de EU gebruiken.Bij een Red-abonnement geldt een limiet van 10GB per maand en voor Red Super geldt een limiet van 20GB per maand. Bij Red Essential en de Smart-abonnementen mag je alle dubbele data gebruiken in de EU gebruiken.

Om misbruik in het buitenland te voorkomen, geldt een Fair Use Policy.

Betalen gaat per automatische incasso

Je maandelijkse bundel en je maandelijkse toestelkosten betaal je altijd vooraf op basis van automatische incasso. Eventuele extra kosten die je gemaakt hebt, betaal je aan het einde van de maand. Die tellen we op bij de kosten voor je bundel en de toestelkosten voor de komende maand.

Bundel (bijna) op? Sms'je!

Als je door 80% van je bel- of databundel heen bent, krijg je van ons een sms’je. Zodra je er helemaal doorheen bent, krijg je er nog een.

Retour en 2 jaar garantie

Op al je aankopen in onze shop krijg je 2 jaar garantie. Verder mag je je bestelling tot 14 dagen na ontvangst terugsturen met het retourformulier. De verzendkosten voor het terugsturen en voor het tussentijds gebruiken van het product zijn voor eigen rekening.

Een simkaart die altijd past

Je krijgt bij ons een 3-in-1-simkaart. Die bevat een normale, micro- en nanosimkaart in één. Je drukt de simkaart die in jouw toestel past heel makkelijk uit de plastic kaart.

Is jouw telefoon geschikt voor 4G?

We vinden innovatie erg belangrijk en gaan vol voor 4G. Daarom faseren we in januari 2020 het 3G-netwerk uit. Met ons 4G-netwerk bieden we je veel sneller en beter internet.

Vanaf januari 2020 heb je daarom een toestel nodig dat geschikt is voor 4G. Zo kun je ons internet via je abonnement blijven gebruiken. In onze (web)shops zijn vanaf dan ook alleen nog maar 4G-toestellen te bestellen.

Controleer of je telefoon geschikt is voor 4G.

 

Liever iemand spreken?

Laat je bellen

Voer je nummer in, dan bellen we je terug.

Bel me nu

Iedere dag geopend van 08.00 - 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 

Chat met ons

Wil je hulp bij bestellen of heb je een andere vraag?

 
 
 
 

Iedere dag geopend van 08.00 - 22.00 uur. Ook in het weekend.

 
 
 
 
 

Deel deze pagina

 
 

Op deze bundel zijn de algemene voorwaarden van Vodafone van toepassing.