Inloggen op Mijn Ziggo

Log in met je Mijn Ziggo account

 
 
Ik probeer in te loggen, maar het lukt niet

Dat kan meerdere redenen hebben. Waarom lukt het inloggen niet?

1. Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je hebt daarvoor wel je klantnummer nodig. Het wachtwoord sturen we dan per brief of e-mail naar je op.

2. Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Gebruikersnaam kwijt of vergeten? Geen probleem. Vraag je gebruikersnaam op met je klantnummer en adres.

3. Ik ben mijn gebruikersnaam én wachtwoord vergeten

Ben je je gebruikersnaam en wachtwoord kwijt of vergeten? Geen probleem. Vraag deze gegevens opnieuw op. Bij het opvragen van je gebruikersnaam en wachtwoord heb je je klantnummer en adres nodig.

4. Ik heb nog geen Mijn Ziggo account

Nog nooit eerder ingelogd op Mijn Ziggo? Registreer je gratis. Dat is in 3 minuten geregeld. Het is handig als je alvast je klantnummer opzoekt. Die heb je nodig tijdens het aanmaken van je Mijn Ziggo account.

5. Ik zie de foutmelding 'Bad Request'. Wat kan ik hieraan doen?

Oeps, ja dit komt wel eens voor. Dit komt voor wanneer je browser 'denkt' dat je nog bent ingelogd maar het verzoek niet kan verwerken. Klik hiervoor op uitloggen, en daarna nogmaals op inloggen. Of sluit je browser en ga opnieuw naar Mijn Ziggo. Je zult nu wel in Mijn Ziggo komen. We zijn met een oplossing bezig.

Geen idee wat je klantnummer ook alweer is? Vind je klantnummer.

Ik weet mijn gebruikersnaam / wachtwoord / klantnummer niet meer

Je hebt wel eerder geregistreerd, maar je bent je gegevens even kwijt.

1. Ben je je wachtwoord vergeten?

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je hebt daarvoor wel je klantnummer nodig. Houd deze dus bij de hand. Je vindt je klantnummer bijvoorbeeld op brieven van Ziggo.

2. Ben je je gebruikersnaam vergeten?

Met behulp van je klantnummer en adresgegevens kun je je gebruikersnaam opvragen. Je ontvangt je gebruikersnaam dan per post of email.

3. Ik ben mijn gebruikersnaam én wachtwoord vergeten

Ben je je gebruikersnaam en wachtwoord kwijt of vergeten? Geen probleem. Vraag deze gegevens opnieuw op. Bij het opvragen van je gebruikersnaam en wachtwoord heb je je klantnummer en adres nodig.

4. Ben je je klantnummer kwijt?

Kun je je klantnummer niet vinden? Met behulp van dit stappenplan heb je hem zo weer gevonden. Je vindt je klantnummer ook op brieven en afschrijvingen van Ziggo.