Inloggen op Mijn Ziggo

Log in met je Mijn Ziggo account

 
 

Hulp bij het inloggen

Ik probeer in te loggen, maar het lukt niet

Dat kan meerdere redenen hebben. Waarom lukt het inloggen niet?

1. Ik ben mijn wachtwoord vergeten

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je hebt daarvoor wel je klantnummer nodig. Het wachtwoord sturen we dan per brief of e-mail naar je op.

2. Ik ben mijn gebruikersnaam vergeten

Gebruikersnaam kwijt of vergeten? Geen probleem. Vraag je gebruikersnaam op met je klantnummer en adres.

3. Ik ben mijn gebruikersnaam én wachtwoord vergeten

Ben je je gebruikersnaam en wachtwoord kwijt of vergeten? Geen probleem. Vraag deze gegevens opnieuw op. Bij het opvragen van je gebruikersnaam en wachtwoord heb je je klantnummer en adres nodig.

4. Ik heb nog geen Mijn Ziggo account

Nog nooit eerder ingelogd op Mijn Ziggo? Registreer je gratis. Dat is in 3 minuten geregeld. Het is handig als je alvast je klantnummer opzoekt. Die heb je nodig tijdens het aanmaken van je Mijn Ziggo account.

Geen idee wat je klantnummer ook alweer is? Vind je klantnummer.

 
 
 

Ik zoek Mijn Ziggo voor Mobiel

Omdat we werken met twee verschillende Mijn Ziggo's voor Mobiel is het soms verwarrend waar je moet inloggen. We leggen je uit hoe je daar achter komt.

Welk Mobiel abonnement heb je?

Waar je kunt inloggen hangt af van je abonnement. Weet je niet welk abonnement je hebt? Kijk dan even op je bankafschriften.

Wordt je Mobiel factuur afgeschreven door BUCKAROO ST.DERDENGELDEN? Dan heet je abonnement Veel, Heel Veel of Hééél Veel. 

Wordt je  Mobiel factuur afgeschreven door ZIGGO SERVICES? Dan heet je abonnement Voldoende, Ruim, Regelmatig, Enorm, Familie, Basis, Meer of Eindeloos en kun je gewoon inloggen bovenaan deze pagina of met de knop hieronder.

Inloggen voor
Veel, Heel Veel of Hééél Veel 

 
 

Inloggen voor
Voldoende, Regelmatig, Ruim, Enorm en Familie

 
 

Kun je wel inloggen, maar staat Mobiel er niet bij?

Dan heb je een apart klantnummer voor Mobiel en heb je een tweede Mijn Ziggo account nodig. Je vindt dat klantnummer helemaal onderin de e-mail met het onderwerp Bevestiging van de bestelling. Die we hebben je gestuurd toe je Mobiel bestelde. Met klantnummer maak je een account aan. Daarna heb je twee Mijn Ziggo accounts. Een account voor je vaste diensten en een account voor Mobiel.

 
 
 

Ik weet mijn gebruikersnaam / wachtwoord / klantnummer niet meer

Je hebt wel eerder geregistreerd, maar je bent je gegevens even kwijt.

1. Ben je je wachtwoord vergeten?

Vraag een nieuw wachtwoord aan. Je hebt daarvoor wel je klantnummer nodig. Houd deze dus bij de hand. Je vindt je klantnummer bijvoorbeeld op brieven van Ziggo.

2. Ben je je gebruikersnaam vergeten?

Met behulp van je klantnummer en adresgegevens kun je je gebruikersnaam opvragen. Je ontvangt je gebruikersnaam dan per post of email.

3. Ik ben mijn gebruikersnaam én wachtwoord vergeten

Ben je je gebruikersnaam en wachtwoord kwijt of vergeten? Geen probleem. Vraag deze gegevens opnieuw op. Bij het opvragen van je gebruikersnaam en wachtwoord heb je je klantnummer en adres nodig.

4. Ben je je klantnummer kwijt?

Kun je je klantnummer niet vinden? Met behulp van dit stappenplan heb je hem zo weer gevonden. Je vindt je klantnummer ook op brieven en afschrijvingen van Ziggo.