Online uitzending

Bekijk geselecteerde speciale uitzendingen zoals concerten of wedstrijden gratis bij Ziggo. Klanten van Ziggo doen dit op Ziggo Sport, op digitaal kanaal 14. Of op Ziggo TV, digitaal kanaal 13. Ben je geen klant? Dan hebben we goed nieuws voor je. Je kunt door ons geselecteerde wedstrijden of concerten soms gratis via een online stream kijken. Want bij Ziggo zit je altijd op de voorste rij. Hoe dit werkt? Je leest er hier alles over.

Een online uitzending bekijken

Geen Ziggo klant en toch gratis online naar een uitzending kijken? Doe het volgende:

  1. Registreer je voor de uitzending.
  2. Je ontvangt van ons een bevestigingsmail met toegangscode.
  3. In de bevestigingsmail staat een link naar de online uitzending.
  4. Op de datum van de uitzending ga je via de link in de e-mail naar de online uitzending. 
  5. Met je toegangscode kijk je gratis naar de uitzending.

Agenda

  • Ladies of Soul op 14 februari vanaf 20.00 uur
 
 

Het is belangrijk dat je de juiste gegevens invult. Dan krijg je een bevestigingsmail. Deze kan in je ongewenste mail of spambox terechtkomen. Na 10 minuten nog geen e-mail ontvangen? Registreer je dan opnieuw. Lukt het alsnog niet? Bel ons. We helpen graag. Vanuit het buitenland kun je de online uitzending niet bekijken. Dat heeft te maken met de uitzendrechten.

Wees op tijd

Het aantal online plaatsen is beperkt, omdat we iedereen een goed beeld willen bieden. Het kan zijn dat we daarom op een gegeven moment de toegang sluiten. Zorg dus dat je op tijd inlogt op de dag van de uitzending! Is er nog plek? Dan kun je nog inloggen als de uitzending al is begonnen.

Veelgestelde vragen over inloggen

Vanaf wanneer kan ik inloggen?

Je kunt inloggen op de dag van de uitzending. Ben je op tijd ingelogd, sluit de pagina dan niet tussendoor af. Doe je dit wel? Dan sluit je weer achteraan in de wachtrij. Uitzending nog niet vol? Dan kun je nog inloggen als de uitzending al begonnen is.

Moet ik uitloggen na de uitzending?

Nee, je hoeft niet uit te loggen na het bekijken van de online uitzending. Uitloggen gaat vanzelf als je de pagina sluit.

Kan ik gelijktijdig op meerdere apparaten (laptop/PC, tablet of smartphone) inloggen?

Nee, je kunt slechts op één apparaat gelijktijdig inloggen.

Ben je je inlogcode vergeten?

Vul je e-mail adres in op deze pagina en we sturen de code opnieuw naar je op.

 

Vragen over het kijken van de wedstrijd

Waarom start de online uitzending niet?

De online uitzending start op de genoemde datum en tijdstip op deze pagina. Bij teveel bezoekers kunnen we de toegang tot de online uitzending sluiten om de kwaliteit van de uitzending te waarborgen.

Kan ik met mijn persoonlijke toegangscode gegarandeerd de uitzending bekijken?

Nee, met de persoonlijke toegangscode kun je in ieder geval inloggen, maar dit biedt geen garantie dat je ook daadwerkelijk de uitzending kunt zien. Bij teveel bezoekers kunnen we de toegang tot de online uitzending sluiten om de kwaliteit te waarborgen. Zorg dus dat je op tijd inlogt.

Waarom is de beeldkwaliteit laag of hapert de stream?

Voor het online bekijken van de uitzending heb je een snelle en stabiele internetverbinding nodig. Als je gebruik maakt van internet van een andere provider dan Ziggo, heeft Ziggo geen invloed op de kwaliteit van de internetverbinding en daarmee geen invloed op de kwaliteit van de online uitzending. Als je problemen hebt met de verbinding, kijk dan voor meer informatie op de website van je internetprovider.

Probeer je de uitzending te bekijken en krijg je een foutmelding of blijft het beeld zwart?

Om verschillende redenen kan de uitzending niet worden afgespeeld. Bekijk hieronder wat je kunt doen om toch te kunnen kijken:

  • Controleer in de veelgestelde vraag hieronder of we het apparaat dat je gebruikt wel ondersteunen. Weet je niet zeker of je apparaat geschikt is? Probeer de uitzending te bekijken met een andere computer, tablet of smartphone.
  • Ververs je browser met CTRL + F5. Kijk je op je smartphone of tablet? Vernieuw de pagina met het volgende icoontje:
  • Probeer de uitzending te bekijken in een andere browser.
  • Probeer je de online uitzending vanuit het buitenland te bekijken? Dat is helaas niet mogelijk. Dat heeft te maken met de uitzendrechten.
  • Werkt je internetverbinding wel goed? Controleer dit door bijvoorbeeld een YouTube-filmpje te bekijken. Ervaar je hiermee ook problemen? Dan werkt je internetverbinding mogelijk niet snel genoeg om de uitzending te kunnen bekijken.

Op welke apparaten kan ik de uitzending kijken?

De uitzending kun je zien op alle webbrowsers die Adobe Flash ondersteunen. De pagina wordt ondersteund door de volgende browsers:

  • Chrome (alle versies; vanaf Android V4.03 of hoger)
  • Firefox (alle versies)
  • Internet Explorer (vanaf versie 8 en hoger)
  • Safari (vanaf iOS 6 of hoger)
    Op een Macbook of iMac (vanaf OS X 10.5 of hoger) bestaat de kans dat de streaming dienst niet werkt via Safari. In deze gevallen raden we je aan om Chrome te gebruiken.
En de volgende mobiele besturingssystemen:
  • iOS 7 of hoger
  • DROID 2 GLOBAL (Android v2.2)
  • Galaxy S4 (Android v4.4.2)
  • Galaxy S6
  • Galaxy SII (Android v4.1.2)
  • Nexus 10 (Android v5.1)
  • Nexus 4 (Android v5.0.1)
  • Nexus 5 (Android v5.1)
  • Nexus 6 (Android v5.1)
  • Nexus 7 (Android v4.4.4)
  • Nexus 7 (Android vL)
  • Nexus 9 (Android v5)
  • Nexus 7 (2013) (Android v5.1)
  • Sensation Z710e (Android v2.3.4)
  • HTC one M7 (Android v4.3)
  • HTC one M8
  • Samsung Galaxy Tab 3 (Android v4.4.2)
  • Samsung Galaxy Tab 4 (Android v4.4.2)
  • Samsung Galaxy Note 1 (Android v4.1.2)
We ondersteunen helaas geen mobiele Windows besturingssystemen.
 
De stream werkt alleen op ondersteunde browsers. Zo kunnen we dus niet garanderen dat de stream op een Smart TV werkt. Wil je zeker weten dat de stream werkt? Bekijk deze dan met een ondersteunde browser op je laptop of computer.

De uitzending is verplaatst, wat nu?

We zullen je informeren via de pagina waar de uitzending wordt uitgezonden. Ziggo neemt geen verantwoordelijkheid voor wijzigingen op het tijdstip van de uitzending of het annuleren daarvan.

Wat gebeurt er met mijn gegevens?

Wanneer je de actievoorwaarden tijdens de registratie accepteert, geef je Ziggo toestemming je persoonsgegevens te gebruiken voor marketing en promotionele doeleinden.

 
 
 

Kom je er niet uit?

Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Klantenservice