E37 of E37-32 melding

Je ziet de melding E37(-32) op je tv als er een storing is in het netwerk van Ziggo. Hier kun je dus zelf niets aan doen. Zodra de storing door ons is verholpen verdwijnt de melding weer automatisch.

Controleer of er een storing is

Het kan zijn dat er een storing is, of gepland onderhoud. Als dat het geval is, is geduld de oplossing.
Vul hieronder je postcode en huisnummer in. Je ziet zo of er een storing bekend is of onderhoudswerkzaamheden zijn.

Is er een storing bekend? Wacht dan even totdat de storing is verholpen. Herstart hierna de mediabox door tien seconden de stroom eraf te halen. En kijk of het dan wel lukt.

Geen storing bekend? Herstart je ontvanger

Als er geen storing bekend is of als je ziet dat de storing al opgelost is helpt het om de digitale ontvanger even opnieuw op te starten. Dat doe je zo:

Met een Mediabox
Heb je een los kastje naast je tv staan voor digitale televisie? Haal in dat geval de stekker uit het stopcontact. Wacht hierna 1 minuut en steek de stekker weer terug.

Met een CI+ Module
Heb je alleen een kaartje in de zijkant van je tv? Haal dan de CI+ Module uit je tv. Zet hierna
je tv uit en na 1 minuut weer aan. Zodra je tv weer aan staat stop je ook de CI+ Module er weer in.

Kabels en aansluitingen controleren

Als de kabels goed vastzitten en de foutcode blijft in beeld, kan er een ander probleem zijn met de bekabeling.

Blijft het probleem bestaan?

Heb je alles geprobeerd, maar blijft het probleem hardnekkig? Dat is balen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem daarvoor contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.