E100 of E100-4 melding

Een E100-melding kan verschillende oorzaken hebben. We hebben ze voor je op een rijtje gezet:

  • Je opname is gemaakt met een apparaat dat niet door Ziggo is gecertificeerd.
  • Je opname is gemaakt met een andere smartcard dan die nu in je ontvanger zit.
  • Je smartcard wacht nog op gegevens uit ons netwerk.
  • Er zit een smartcard in je ontvanger die langer dan 255 dagen niet is gebruikt.

De smartcard kan niet gelezen worden door je mediabox of CI+ Module.

Probeer je een opname af te spelen?

Als je televisie of digitale ontvanger niet door Ziggo is gecertificeerd, kun je je opname jammer genoeg niet bekijken. Als je de opname hebt gemaakt met een andere smartcard, plaats dan de originele smartcard weer in je digitale ontvanger en probeer het nog een keer.

Probeer je digitale televisie te kijken?

Je hebt weer beeld als je je smartcard bijwerkt. Dat doe je zo:

  • Zet je tv en digitale ontvanger aan. Zorg dat de smartcard in het apparaat zit.
  • Log in op Mijn Ziggo.
  • Ga naar Producten.
  • Klik op het tabblad Televisie.
  • Zoek de ontvanger of smartcard waar het om gaat. Druk op Zenders en pincode herstellen. Druk vervolgens op Opnieuw ophalen en wacht dit 15 minuten af.

Is het probleem na het volgen van deze stappen nog niet opgelost? Chat dan met een van onze medewerkers om samen een oplossing te vinden.

Helpt dit niet?

Dat is vervelend. Helaas kun je zelf niet meer doen. We gaan je natuurlijk helpen om het probleem op te lossen. Neem contact met ons op. Vermeld daarbij de foutcode.

Vraag het de Community

Klanten en specialisten helpen je alles uit onze producten te halen. Samen weten we meer!

Tijdelijke oplossing

Met Ziggo GO kijk je live televisie en On Demand op je computer, smartphone of tablet.