ITV-587 melding

ITV-587 melding

  • Contact Laten we het samen verder oplossen

    Je hebt alle stappen goed doorlopen, maar het is helaas niet gelukt. 
    Stel je vraag op de Ziggo Community of neem contact op met onze Klantenservice. Dan kijken we samen naar een oplossing.

  • Het probleem is opgelost

    Fijn dat je geholpen bent!
    Help jij andere mensen verder? Deel je kennis in de Ziggo Community.

    Voor antwoorden op andere vragen ga je naar onze Klantenservice.

  • Je ziet foutcode iTV-587 als een dienst niet in je abonnement zit. Soms is dat onterecht. Check daarom of je abonnement wel goed op je smartcard staat.

    Je smartcard controleren

    We gaan nu in Mijn Ziggo controleren of je smartcard goed geregistreerd staat onder je televisieabonnement. Bekijk Mijn Ziggo bij voorkeur op een tablet, pc of laptop.

    Voordat we dat doen hebben we gegevens nodig die op je smartcard staan. Loop dus even naar de digitale ontvanger waarbij je de foutmelding te zien krijgt.

    a.

    Haal je smartcard uit je digitale ontvanger.

    b.

    Noteer het 11-cijferige smartcardnummer dat op je smartcard geprint staat.

    c.

    Plaats je smartcard terug in je digitale ontvanger, met de gouden chip naar beneden. Wacht tot je de foutmelding weer in beeld ziet.

    d.

    Log in op Mijn Ziggo.

  • Smartcard opzoeken in Mijn Ziggo

    a.

    Ga naar Producten.

    b.

    Ga naar beneden en zoek naar het smartcardnummer waarop je de storing ervaart. Klik bij deze smartcard op Zenders en pincode herstellen.

  • Herstel je smartcard

    Let op: tijdens het herstellen moet de smartcard zelf in je digitale ontvanger zitten en deze moet aanstaan.

    a.

    Druk op Opnieuw ophalen.

    b.

    Het zenderaanbod wordt nu opnieuw opgehaald. Dit kan tot 15 minuten duren.

    Is de foutmelding nu verdwenen?